Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sommerferie 09

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeFre Jun 19, 2009 12:55 am

Jeg ved ikke om denne tråd er lavet, men nu er bliver den.
Det bliver sådan, at når man tager på ferie skal man skrive det i denne tråd, så alle hvad om er her eller ikke.

Jeg ved også at det her stod på Dux to-do-liste, men det var nu jeg hade brug for den.
Fra lørdag den 20 til lørdag den 27 juni er jeg på ferie. (nu på lørdag til næste, men det skulle ikke mis forstået).
Jeg skal et par gange mere men det skriver jeg sener.


Sidst rettet af Silvanus GM Fre Jun 19, 2009 7:42 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeFre Jun 19, 2009 2:33 am

Fra d. 28. Juni - d. 3. Juli er jeg væk. Sommer hus med nogle venner
Fra d. 9. - 12. Juli er jeg i sommerhus med nogle andre venner. xD
Og Den sidste uge i sommerferien er ejg også væk, da jeg skal på skriver-kursus i Silkeborg.

Det kan dog godt være at jeg har adgang til computer til nogle af stederne, så nu må vi se. Jeres Administrator kigger altid på jer fra hemmelige steder, når i mindst venter det! xD
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: FerieHey...   Sommerferie 09 Icon_minitimeLør Jun 27, 2009 8:46 am

fra lørdag den 27. juni og frem til tirsdag 30. juni / 1. juli er jeg i Nordjylland, og det er nok tvivlsomt,hvor jeg er på

men savn mig nu ikk for meget...
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 7:38 pm

Og så skal jeg igen den 4 juli - 11 juli.
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 2:03 am

Jamen dog, jamen dog, Sommerhusene kalder pludselig fra alle tænkelige sider og vinkler! Det har vist sig at jeg skal i 4 forskællige sommerhuse i ét stræk.
Det vil sige at jeg er væk fra d. 28. Juni - d. 17. Juli. Ikke nok med det, så tager jeg afsted i morgen tidlig!

Jeg skal lige skrive sammen med GM'erne, så i kan få sat skub i et event, men jeg er der jo så desværre ikke til at opleve det - ikke hele tiden, i hvert fald..! ^^' Jeg tager min bærbare med mig, men det er ikke til at vide, om der er trådløs internet jeg kan hack'e mig ind på, hvor jeg kommer frem.

Ellers, så skriv PM'er til GM'erne, når i er i tvivl om noget - de kan helt sikkert hjælpe jer med hvadend i skal vide!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeOns Jul 08, 2009 7:40 am

Så er det afgjort med chefen.... min 3 ugers sommerferie bliver fra Fredag d.10 Juli kl. 16 - til og med Søndag d. 2 August. = uge. 29-31
Jeg håber at jeg har mulighed for at kikke ind i mellem, men ellers må i undvære mig....

Det skal også lige siges at: der er krammermarkede i Odder Lørdag d. 1 August... Her vil der igen være en eller to Novítus plakater at finde, samt visitkort med internet adressen...

[Dette gælder også for karakterne: "Velina Dú Nór", "Johs og Mary Mallin" og "Teehais"..]


Sidst rettet af Larlii Søn Jul 19, 2009 7:35 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Evelyn


Antal indlæg : 217
Join date : 06/07/09
Age : 32

Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeLør Jul 11, 2009 2:09 am

D. 12. juli - ca. d. 20. juli skal jeg på cykeltur og vil nok ikke være så aktiv da jeg ikke lige regner med at have en computer inde for rækkevidde.. (:
(Dette gælder mine to karakterer: Relia & Evelyn)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 6:43 am

27-juli til 31-juli tage rjge sku til københavn xD og det gælder både Riccio og Timian x3

lol Tanthalasa har været helt opppe i det kolde nordjydeland,hvor vi andre bor xP
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:20 pm

Så vare det ikke længe før jeg tager af sted på 'camping'. Kærsten og jeg smutter i dag kl. 14 ud til hans forældre (ved Ebeltoft-Femmøller)en uges tid (d.22 Juli til d. 28/30 Juli), og 'campere' i deres have.
Derfor er det ikke sikkert at jeg har tid eller mulighed for at komme på nettet.
-- vil afgjort savne de hyggelige snakke og emnerne... lol!

Note: Dette gælder for alle mine spiller:
Larlii/Velina/Johs og Mary Mallin/Teehais
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 9:26 pm

Ja, så skal jeg så i Sommerhus igen, igen, igen, igen, igen. ^^' (Ja, det er faktisk mit 5. sommerhus i denne ferie.) Jeg forventer ikke at der er internet dér, så jeg kommer nok ikke på. Men man kan selvfølgelig aldrig vide hvor højteknologiske og gæstfrie de er i Randers.

I hvert fald, jeg tager af sted i dag (d. 26.) og så ca. en uge frem.
Vi skrives når jeg kommer tilbage, alle sammen! ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 7:37 am

jeg er tilbage fra min

god ferie alle!! XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sommerferie 09 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommerferie 09   Sommerferie 09 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sommerferie 09
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: