Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 6:05 am

Nu afsløre jeg endelig mit heeemmelige tegne-project, folkens!
Novítus første ordentlige merchendise, hvad siger i så?
Det hele startede ud med en joke mellem mig og Larlii om Merch til vores side, med Webshop og det hele, så jeg begyndte selvfølgelig at tænke. Hvad kan en bunke læse-glade, rollespils-freakede, fantasy-freaks mest af alt bruge? Bogmærker, ved Tolkien da også, Bogmærker! (Eller samler-kort, se det som i vil.)
Jeg ved at Jaharé(Criss) har haft gang i noget lignende, så jeg har valgt at kalde hele optrinnet Den Store Bogmærke-krig! .. Ikke at der er noget videre krigerisk over det, det lyder bare fedt!

Her er så en oversigt over de 5 skønne værker:

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Bogmrke04
~ Silvanus! ~
Han fremstår her som elveren i mit project og som Elvernes Fortaler.

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Bogmrke02
~ Ignisu! ~
Eksemplet på en skøn kat af en bestia! Her er hun også symbolet på Novítus' fortaler.

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Bogmrke03
~ Shiki! ~
Vores kære og nuttede lille kendar. En glimrende Ordføre For Oprørene, tro mig!

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Bogmrke05
~ Larlii! ~
Den skønne og smukke halvelver med løvranken. Her symbolisere hun én fra en halvblods-race. Vores Representant for De Neutrale i Orbis!

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Bogmrke01
~ Duxis! ~
Administrator-karakteren der er overalt, ser det ud til! Her representerende menneskerne og er selvfølgelig Leder for Vores Kære Staff-Members!

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Bogmrke_Baggrund01
Og her er så bagsiden på alle bogmærkerne. (Eller kortene.)


Bogmærkerne måler 6x14,5 cm, er i 2sidet print og er lamineret så de holder til vand, cola, kaffe og hvad i nu ellers måtte spilde ned over dem.
Grunden til alle disse hér fine detaljer er dog også at jeg - stærkt mod hvad jeg har lyst til - nærmest bliver nød til at tage penge for dem. Jeg er student og er fuldstændig flad og siden at jeg selv betaler printer-patroner og laminerings-papir, kommer jeg nemt til at miste penge på det.
(Dårlig undskyldning, dårlig undskyldning, I know.)

Sådan hér bliver det i hvert fald:
1 stk. 5 kr.
alle 5 for en 20'er.
Jeg vil ikke til at sende dem ud, da det vil koste for meget i porto, så jeg må give dem til jer, når vi ses engang. ^^
I må sige hvis prisen er helt urimelig - så finder jeg selvfølgelig ud af noget. Tigger penge af mine forældre, eller noget..!

Som i nok har lagt mærke til, har jeg kun tegnet staff-members. Det er simpelthen fordi at jeg gerne vil give jer alle sammen en super stor tak! Jeres hjælp med siden er uvurderlig, og derfor har i fået del i det første Novítus-merchendise. Selvfølgelig får i foræret et bogmærke med jeres egen karakter på af mig, men det betyder jo også at i lige skal se mig først. (Muhaha! Nu hænger i på mig! xD)
Endnu engang tak og mange store kram til jer fra mig! ^^

(Så så man lige en lang post!)

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Picture0002
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 7:36 pm

hehe...prisen er ikk for dyr... føler mig bare uretfærdigt behandlet over forskelsbehandlingen, men der er jo nok forskel på folk... og jeg overlever nok også....hehe...

men skriv mig op på 5, så skal jeg nok se, om jeg kan udbrede kendskabet i min klub, hehe
Tilbage til toppen Go down
Rose

Rose


Antal indlæg : 30
Join date : 15/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:24 am

Whatever it was... It wasn't me.... Genialt xD Men jeg SKAL altså have en med Silva på!!! Så sådan en bestiller jeg også lige xD
Tilbage til toppen Go down
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 1:56 am

GOOD hvor genialt! ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 10:09 pm

Min kære dux...
-- Vil gerne bestille en af hver - altså alle fem stk. --
Hvis jeg nu gerne vil betale for portoen - kunne jeg så ikke lokke dig til at sende dem??
Naturligvis skal du først have pengene på din konto - før de sendes...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 12:30 am

Hvis det hér havde været Facebook*,s havde der været rigtig mange *synes godt om*'er på den her post! x)
Det er virkelig awesome at du har lavet dem. Go you!! x3
Jeg elsker mit Ignisu bogmærke. : )

*: Det skal siges, at Facebook fylder rigtig meget i mit liv. Uheldigvis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 12:34 am

Ignisu har ret, dux.. Læg dem ind på facebook XD - hvem ved om det kunne give eksre medlemmer Wink
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:55 am

Det kan i selvfølgelig have ret i, det med Facebook. xD Det må jeg have gjort!
Og jo, Larlii, hvis jeg får din adresse på PM, og du rent faktisk vil betale portoen, så sender jeg dem selvfølgelig glædeligt med hilsen og det hele. ^^

Det gælder jo så jer alle sammen.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:01 am

Så, Larlii, så er dine mærker sendt af sted. ^^ Med lidt held, så er de fremme i morgen eller i overmorgen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 5:44 am

^^ Lækkert ^^ Ser frem til at kunne vise dem frem.... XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:09 am

haha kunne være sejt med nogle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Empty
IndlægEmne: Sv: Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)   Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den Store Bogmærke-krig! (Dux' bidrag)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Krig i Hésür
» December 2009 - Krig og Markande Ændringer!
» Det store taktik møde..!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: