Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 1:30 am

Ja, så har jeg tegnet lidt igen. xD Det sædvanlige fanfiction til forskællgie karakterer, så her får i nogle af mine nyeste værker:


Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Ond_God0_Done-2
Mit nyeste mesterværk!! Oh, hvor jeg elsker det!!
Dorgon og Aridóri som udgør min nye samvittighed! Eller rettere, en faktor der lokker mig til enten at gøre "hvad jeg burde gøre" (Aridóri) eller "hvad jeg har lyst til at gøre"(Dorgon)
Nu kan mine karakterer være med mig overalt! (Kravlende nøgne rundt på mine skuldre..! Bizart!)
Nederstående tegning klippet anderledes sammen og i farver. Lavet i Photoshop!
Tro mig, det er rigtig fedt som Wallpaper. Bare skriv, hvis nogen føler for at eje den(eller nogle af de andre tegninger) i fuld størrelse.

Hvad tror i det førte jeg tænkte var, da jeg var færdig med tegningen? "Fuck, jeg glemte Dorgons tattoveringer!!" Men heldigvis for mig, er de egentlig på hans højre arm. Reddet på stregen!

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Ond_God_Dorgon01copy
Et close-up af Dorgon i sin dæmon-skikkelse. Jeg ved ikke helt hvad der skete, men for at være helt ærlig, så elsker jeg farverne! Især lyset på hans vinger og på hans krop generelt. (Ja, jeg ved godt at hans mave er meget tydeligt lavet, men sådan er han.)
Kan rigtig godt lide halen..! ^^

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Ond_God_Aridri01copy
Og her er vores lille engel til Aridóri så! Jeg syntes selv at det er lidt ironisk at det er den "gode" der er piercet ud over det hele, men jeg kunne simpelthen ikke dy mig. Jeg syntes at guld klæder ham og jeg syntes at piercinger klæder ham.

Jeg burde næsten lave samlekort..! Eller badges! Åh, ja, badges!!


Ja, så er jeg her igen. Denne gang, har jeg forsøgt mig nogle nye træk til min tegnestil. Der plejer at være to ting, som jeg overhovedet ikke kan overkomme at tegne! Især på mænd, mærkeligt nok. De to ting er fotorealistiske næser og læber...
Men jeg overvandt min fobi og derfor vil jeg ekstra gerne have kommentarer fra jer! Ser det for sært ud? Var det andet bedre? Vær rar at give en kommentar! ^^

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Aridri_02
Den første jeg ville afprøve den nye stil af på, var Aridóri, sden jeg i bund og grund tænkte at det ville klæde ham. Og faktisk, så syntes jeg at den endte ret godt. Man kan til og med gætte sig lidt til at det er en mand!

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Ond_God01
Jeg ved hvad i tænker: "AARGH, der sidder to nøgne dudes(Dorgon og Aridóri) på Dux' skuldre!!" Og øhm... Ja, det gør der..! Jeg er gået så vidt ikke engang at tegne dem med håndklæder om livet længere.
Ser i, jeg er gået rundt og har bakset lidt med nogle ting her for tiden. "Hvad er rigtigt, hvad er forkert" og "hvilken en skal man vælge". Og ærlig talt, er det normalt lige så umuligt at vælge mellem rigtig og forkert, som det ville være at vælge mellem Dorgon og Aridóri. Måske er det ikke så meget hvad der er rigtigt og forkert, men mere hvad der er "Ansarveligt og hvad man egentlig har lyst til."
*Arbejder på den samme tegning i farver*


Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Enrgia01
Men nu til noget helt andet!
Aridóri og hans elskede elever fra Enérgia-akademiet. ^^ Jeg tænkte, at jeg ville prøve at give jer en del af stemningen omkring hele denne her magi-ting. (Jeg vil eje Aridóri's ørering..!)

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Magiker01
Og til sidst for denne gang, har vi så en fin tegning af en tilfældig elvermagiker i fuld gang med at forbande en eller anden. (Eller noget i den stil) ^^
Hoved-pointen er egentlig bare endnu engang at vise at det er størrelsen på magikerens hænder, der bestemmer hvor stor magien eller forbandelsen kan være.
Bemærk venligst "bæltet" om magikerens liv. Jeg tænkte mig, at farven på dette, kunne vise hvor højt trænet magi-udøveren er. (Niveau 1, 2 eller 3.)


Yesh - Det var det for denne her gang! ^^ Det er lidt kedeligt at der ikke er farver på nogle af tegningerne denne gang, men så må jeg måske oppe mig lidt til næste gang! Husk at smide en kommentar! xD


Først kan vi jo starte med de tegninger jeg brugte til mit store bogmærke-project. De skal jo også lægges ud, ikke sandt? ^^ Jeg har dem egentlig i større format, så hvis nogen savner dem, så skriv:
Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Silvanus01_mindre
Silvanus

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Shiki01_mindre
Og Shiki.

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Hot_Boys_of_Novtus01
Og her har vi så et gruppebillede.
Jeg øver mig stadig i at tegne anatomi-korekte mande-kroppe, og jeg kan fortælle jer at det går frem af! Det var bare lige en perfect undskyldning for at tegne 3 tiltrækkende Novítus-fyre. De er da dejlige, ikke? ^^
Dorgon, Silvaus og Jaharé.

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Dorgon_morgentrt-Skitse
Jeg bliver jo ved med at sige at Dorgon har et alkohol-problem... Og ja, det har han..! Et rigtig stort et af slagsen! Her er han på en morgen hvor der bare ikke er noget der vænder som det skal i hans stakkels, hovedpinende, trætte hoved.
(Jeg har noget med folk og håndklæder..! xD)

Det var alt for nu, men siden at jeg er et menneske der tegner på alt og alle, kommer der sikkert mere snart.
Smid gerne en kommentar, så kan det være at jeg kan gøre noget bedere næste gang?


Sidst rettet af Duxis Ons Jan 27, 2010 8:11 am, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 2:06 am

lol! Laughing HAHA... hvor godt dux... de er virkelig gode... Laughing lol!
Tilbage til toppen Go down
Rose

Rose


Antal indlæg : 30
Join date : 15/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 7:15 pm

OMG!!! Silva, Dorgon og Jaharé er såå hotte! xD

Uhh love to the last pic.

Minder mig om, fik du nogensinde farvet ArthanxShiki billedet?
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:45 am

Nej, Shi-chan. Efter Arthans "foræderri", så følte jeg ikke rigtig for at tegne mere fanart til ham..! ^^' Desværre.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:19 am

dejlige dux xD

de er for FEDE
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 11:01 pm

* OPDATERET!! *
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 11:04 pm

Laughing Laughing Flot lavet dux Laughing Laughing
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 12:09 am

* Opdateret * (Igen)
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 1:43 am

Hvor er det super fedt! Aridori er helt og aldeles gudeskøn, well done darling! ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:48 am

Vælge mellem Dorgie og Aridori? HAH! me wants dorgie!
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:53 am

Tro mig, det havde jeg gættet du ville! xD .... Det ville jeg egentlig også..! Og siden han repræsentere forkert/Det man har lyst til at gøre, er det faktisk lidt nederen for os to..! Farvel til systemet i samfundet, huh? ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 6:01 pm

hmm... hvis valget stod mellem de to... uden tvivl Aridori... Dorgon er upålidelig... en bedrager... umulig at komme i kontakt med... so no way... he is some evil dude...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 6:37 pm

Så er i to da et fint par? XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 9:25 am

"OH MY GOD!" Var den første tanke der slog mig. Wauw!! Du tegner jo HELT vildt godt i frihånd! Er specielt rigtig vild med tegningen af Aridóri og hans lærlinge...
Igen, wauw! Respekt for det! xD
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 12:22 am

*Kan ikke tage blikket fra billederne, specielt IKKE billedet af 'Aridóri og hans lærlinge'.*
ELSKER billederne og GLÆDER mig allerede til, at min char bliver tegnet, det skal nok blive godt. ^^

Men der var en anden ting, som fangede min opmærksomhed. Du siger (ved engel/djælve billederne), at Dorgons tattoering sidder på hans højre arm, men på de andre billeder sidder den på venstre arm? Såå... hvor sidder den enlig?
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeSøn Sep 19, 2010 4:30 am

For nu at være helt ærlig..! Så har jeg aldrig rigtig bestemt mig. xD Men jeg må nok indrømme at den nok sidder på venstre arm. ^^ Og jeg må nok photoshoppe det om på hans djævle-tegning før eller siden. Jeg plejer i hvert fald at tegne den på venstre arm, ja. Til gengæld lejer jeg lidt med tanken om at han skal være tve-håndet, så det også er venstre hånd han føre sit sværd med. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitimeSøn Sep 19, 2010 4:33 am

Haha.. ^^
Det er bare så, der ikke bliver skabt mere forvirring, eller hvertfald ikke for mig.
Det kan alle jo lære, så der skulle vel ikke være problemer der? XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?   Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dux' Galleri (Vol 2)
» Shilas Galleri
» Dóris Galleri
» For sent igen?
» På benene igen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: