Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Middelalderfestival i Horsens - 2010..

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:52 am

Ja, jeg ved godt det er tidligt at reklamere Very Happy men så er man sikker på at folk får læst det....

I år 2010 afholdes det fra d. 27. august kl. 17 til 28. august... kl. 24
lol! Jeg kommer udklædt - men har dog mobilen med mig, så alle kan få fat i mig - dog undtagen under ridderturneringen (skriver det på, når jeg ved hvornår det er).. Very Happy

Skriv her - hvem der kommer og hvilket tidsrum man er der i....

lol! Der kommer mere info - jo tætter på vi kommer... lol!

Mvh
Larlii/Velina/Johs og Mary Mallin/Teehais

PS.: Ang. overnatning.. Så er jeg ved at undersøge lidt forskelligt...


Sidst rettet af Larlii Søn Sep 13, 2009 12:51 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:28 pm

tidspunkt fra hvornår til hvornår?
entre pris?
kan man måske overnatte hos en af jer?
er der gode tog forbindelser?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:52 am

Jeg har lige rettet lidt i oplysningerne...

Jaharé: Togene standser i Horsens... Og ja vi skal nok kunne finde ud af noget med overnatning....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:36 pm

uhhh... jamen ved ikk om jeg er velkommen... har hørt rygter at man bliver bandlyst hvis man møder op med tors hammer og sådan... så det...
Tilbage til toppen Go down
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 1:25 am

Well, kan du så ikke bare lade hammeren blive hjemme??
Er du da asatro eller hvad det nu hedder..
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 1:30 am

Haha, jeg tror nu ikke at du ligefrem bliver smidt ud! xD
Du er godt nok tidligt ude, Larlii. ^^ Men ja, hvorfor dog ikke? Jeg skal i hvert fald der ud, siden jeg bord ret tæt på. (20 min. i tog). Det betyder selvfølgelig også at jeg giver en overnatning, hvis nogen er interesseret i dét (Med mindre jeg sidder på et internationalt gymnasie til dén tid). Men der er jo uendelig god tid til at planlægge det. ^^ Ingen hastværk!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 11:24 pm

Jeg er ase- & vanetroende... og stolt af det... og jeg vil på ingen måde lade mig dominere af nogle opkomlinge af kristne, som tror de kan styre vores land... hmm... eller noget...

Dux... jamen du skal da med... det er da et must... og svaret nu er bindende... ellers går det ud over din sjæl.... ggg... vi sender sjælestjæleren efter dig...hehe

ej, men tror nok, at jeg kommer, men vil nok kræve overnatning i nærheden til få penge...
Tilbage til toppen Go down
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 4:23 am

Raven, mit spørgsmål var skam heller ikke negativt ment, jeg var sådan set bare nysgerrig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 4:25 am

Som jeg skrev i starten - så er jeg ved at finde ud af overnatnings muligheder... Jeg ved der er nogle - skal bare lige have en aftale i hus...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 5:00 am

Godt så.. er på efterskole på det tidspunkt, men ligger horsens tæt på hobro? kommer nemli fra sjælland, så jeres mørke, tågede hjemegne er en gåde (XD), men min efterskole ligger ved hobro
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 1:48 am

Der er ca. 110km fra Hobro til horsens, med motervej næsten hele vejen.
(Horsens ligger neden for Aarhus)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 2:09 am

Relia... jamen okay... helt i orden...

Silvanus... neden for Århus... den var ny... lyder gammeldansk eller jysk... ggg....
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:23 am

Hmm, Det er vist en blanding af gammeldansk og jysk.

Men hvad kan jeg sige? (I dette tilfælde skrive XD) Det er sådan jeg tænker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Empty
IndlægEmne: Sv: Middelalderfestival i Horsens - 2010..   Middelalderfestival i Horsens - 2010.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Middelalderfestival i Horsens - 2010..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Middelalderfestival i Horsens - 2012..
» Info-mail, Marts 2010
» Info-mail, April 2010

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Reklameboardet-
Gå til: