Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Glædelig Jul! (En gave fra Dux)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 11:09 pm

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Brev_Julegave01



Sidst rettet af Duxis Man Mar 15, 2010 1:02 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 11:21 pm

^^ din julegave er god - men teksten forsvinder for hurtigt... Selv jeg som elsker at læse når kun at læse omkring halvdelen af alt det du skriver - med mindre jeg sætter filmen på pause undervejs...

Men som sagt er det kun en lille detalje... Videoen er rigtig god ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 2:25 am

Den bedste julegave, jeg har fået... en stor tak... og den varmer om hjertet...

men må give Larlii ret... man skal øve sig i lynlæsning... så det....

Elveren er tilbage... har man været savnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 2:28 am

TATHALASA!!!! Tanthalasa!!! Ved alle guder og måner Very Happy Du lever.. cheers Ja - gu har du været savnet... lol!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 2:30 am

men måske mit navn er svært at stave til... hmmm....

nu heller ikk overdrive
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 2:32 am

Great to see you mate! ^^ Velkommen tilbage!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 2:35 am

TAAANTH-KUUUN! *Hug* Du er tilbage!!!! *At hoppe op og ned*
Tilbage til toppen Go down
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 3:14 am

Hvor er det NIIICE lavet Dux! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 8:37 am

preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetty nice! og hold dog op folk, i læser fandme langsomt hvis i ikke kan opfatte det! XD

TANHA! ZOMG!.... i thought you were... dead... eaten... sacrificed... or something even more horror full
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 9:40 am

Føles rimelig godt at have været med til at skabe en af hoveddelene af hele historien bag! Very Happy
Nice sat sammen, det bliver fortalt rigtig godt! :3


Sidst rettet af Arthan Lør Dec 26, 2009 10:53 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 9:16 pm

Så kom arthan lige og claimede hele shittet? xD
efter han havde været væk i fucker lang tiden? shaaaame on you Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeLør Dec 26, 2009 10:52 pm

Nånånå! xD
Jeg claimede ikke en skid, jeg sagde lige præcis at det var smukt lavet til Dux, gav hende den respekt hun fortjener for at have lavet den! At jeg så nævner at jeg er stolt over at have medvirket til historien før Novítus antager du som at jeg claimer det hele, også selv om jeg udmærket er klar over det ikke er den væsenligste rolle i pre-historien? Neej du, shaaame on you! Razz
Det eneste du har ret i er det med væk og tiden! Kan jeg ikke benægte! Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeLør Dec 26, 2009 10:59 pm

rolig nu børn, nu er der ingen grund til at komme op at skændes i denne juletid... ellers må vi bare ophæve rettighederne til alle under 18, med undtagelse af Dux, som selvfølgelig er fritstillet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 4:21 am

bemærk Wink smilyen .... xD sry dude, jeg tager pis på dig, ikke fordi jeg forsøger at være ond ved dig! Hvis jeg har såret dine følelser, så undskylder jeg da forfærdeligt. Arthan, you're my dude XD a fellow novituaner! I would never insult you!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 4:41 am

Du tager pis på mig igen, gør du ikke? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 5:43 am

jeg er ikke helt med nu XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 5:55 am

Jeg er nok liiige lidt for smart for dig tydeligvis! x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 5:59 am

whatever you say, or whatever makes you happy xD just WHATEVER XD ((btw nice to have you back, totally out of context))
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 6:05 am

Ne, Jaharé-sama, og Arthan-sama, bliver lige liiidt for uhyggelige nu, eller mærkelige, nej... Det har de hele tiden været... *Tænke* Umm... rød, lilla, rød, lilla, rød, rød...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Jan 26, 2010 8:09 am

Tanthalasa, trusler er aldrig vejen frem Wink og dux, du hæver ikk aldersgrænsen veeeel?? Og hvis du gør, så vent lige til efter jeg er blevet 18 tongue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeTirs Jan 26, 2010 7:01 pm

Tant har faktisk o og dyt og skulle have sagt! xD HAH! beat it tanth! Men på den anden side, så er en god halvdel af admin stablen UNDER 18! Så det kan dux jo bare gøre.....
Tilbage til toppen Go down
Lily
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Lily


Antal indlæg : 185
Join date : 09/08/09
Age : 28

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 1:09 am

Jaharé... Halvdel? What are you talking about? xD Vi 4/5 af alle admins er under 18, og det er meeeget få herinde der er over... Kan kun komme i tanke om Tanth-kun og Lii-chan... Men kender jo heller ikke alles aldre... Hmm
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 1:18 am

Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at forbyde eller inddrage noget som helst..! xD Det er min eneste kommentar til dét.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 2:33 am

Gud ske lov! Jeg blev liiige urolig xD
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 9:41 am

har lige set videon (en smule sent af mig...)
virkeligt godt tegnet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul! (En gave fra Dux)   Glædelig Jul! (En gave fra Dux) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Glædelig Jul! (En gave fra Dux)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Glædelig 1 års Jubilæum!
» Glædelig Jul fra Dorgon og Evelyn!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Nyheder :: Nyhedsbreve 2009-
Gå til: