Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et ønske om en af skrive med?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeLør Feb 20, 2010 11:42 pm

Overskriften siger vidst alt? Smile

Vil meget gerne have gang i min karakter og i det hele taget min "aktivitet" på Novítus.. I øjeblikket skriver jeg bare med mig selv under Rétneck, Markedspladsen, "Almindelig dag ?" og det er lidt kedeligt i længden ^^'' ...

Så er det nogen der er friske på at skrive ?? ^^
Er med på at starte et nyt emne, hvis det er? Smile

- Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 5:33 am

^^ Alle mine 6 karaktere står tilrådighed XD
Der kan forkomme at et par stykker er 'optaget' - forstået på den måde at de er tre steder..

Vi kan lige få hinandens msn's
Tilbage til toppen Go down
Katjna
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 5:42 am

Katjna er også til rådighed, hun er jo slev mixed race(bistia-elver), så ku måske være sjovt at se de to mødes ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 5:16 am

Lyder fedt Very Happy ( Tak, alle Wink ) Vil ansøge, then Wink ...
Og Katjna, tror jeg også kunne være sjovt ^^
Tilbage til toppen Go down
Katjna
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 8:10 am

Yup, jeg finder lige din tråd ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 8:31 am

Gr8 ^^ ... Ellers kan vi jo altid bare lave et nyt Wink ...

Må man egentlig styre sin char flere steder på en gang? f.x markedspladsen og kroen? Smile
Tilbage til toppen Go down
Katjna
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 9:02 am

Yes yes, det må man gerne..... Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:33 am

Hehe, okay ;D ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et ønske om en af skrive med? Empty
IndlægEmne: Sv: Et ønske om en af skrive med?   Et ønske om en af skrive med? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et ønske om en af skrive med?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: