Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:57 pm

"David er træt af den evige grå hverdag og rutine. De langsomme dage i storbyen går med at slå time efter time ihjel sammen med vennen Jonas samt holde øje med den mistænkelige pige Mikku. David længes efter spænding, og det får han, da døden pludselig griber ham. Det mest uventede finder sted: Han vågner igen.
David må nu vende sig mod en helt ny tilværelse, søge efter svar på hvad der skete førhen, og hvad der skal ske som det næste.
"
Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Uddelig_Forside05

Ja, nu er den endelig ude! Min debut-roman, Udødelig, og jeg er ustyrligt glad for den!!
Den er udgivet af forlaget Siesta og er af Fantasy-genren(selvfølgelig). Aldersgruppen er sat til 13-14 år og opefter. ^^

Den kan købes på Siestas hjemmeside eller bestilles i boghandler rundt omkring i landet! (179 kr. i hardcover)

Og ikke nok med det, så holder jeg bog-reception for den hér d. 22. Marts, så hvis i er i Skanderborg på den dag mellem 15 og 17, så kom endelig ned og hils på mig, så giver jeg et glas et-eller-andet! (Skriv endelig en PM hvis i overvejer at kigge forbi)

Ellers kan i læse mere og følge mig på min blog. ^^


Sidst rettet af Duxis Lør Feb 26, 2011 8:33 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 7:34 pm

Eeeej hvor fedt! Very Happy Tillykke Amalie!
Jeg kan desværre ikke komme da min klasse drager på studietur samme dag..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 9:29 am

okay... lyder godt... men kan desværre ikk.... kan ikk tillade mig at tage væk, får en opgave den dag...

men ser frem til at læse de og få min udgave signeret af forfatterinden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 3:14 am

Super cool! Hvor er du bare heldig Very Happy .. - Jeg mener, at få udgivet sin egen roman er en stor ting! Som man siger i Kina; man kan først dø lykkelig, når man har opfyldt tre ting: At få børn, at plante et træ og at skrive en bog. Du er godt på vej! ;b

Ville gerne komme, men bor i Nordsjælland, så ville blive ALT for problematisk for mig Wink ... Synes din bog lyder ret spændende, og ser frem til at tage et kig på den Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 11:07 am

Det er jo bare fedt, jeg kommer da helt klart og glor på dig og din bog Laughing Det skal nok blive hygeligt, men jeg kan desværre ikke købe bogen endnu, jeg har absolut intet at købe den for -.-" Så det med at få tegnet en krusedulle i den må lige vente, til at jeg rent faktisk har en.
Glæder mig til det, mega seje forfatter chik lol!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 3:38 am

gid at jeg havde vist det til den tid så havde jeg sgu været der. Nu ved jeg i det mindste hvad for en bog jeg skal købe næste gang jeg skal købe en bog:)
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeTirs Feb 15, 2011 12:17 am

Heey..
Opdagede lige tilfældigt din bog på biblioteket i dag, og så tænkte jeg, at jeg da hellere må få læst den.
Det er jo fantasy, og jeg elsker fantasy. Very Happy
Så bogen får en chance ved mig, og så må vi se, hvad jeg synes.
Jeg skal nok opslå min mening her senere, når jeg har læst den. Wink
Tilbage til toppen Go down
Toushiro
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Toushiro


Antal indlæg : 519
Join date : 18/09/09
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeTirs Feb 15, 2011 9:43 pm

Jeg både ejer bogen og har læst den ^^ Den er virkelig god.
Har anbefalet den til mange jeg kender..
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitimeFre Feb 18, 2011 10:36 pm

Ja, jeg var nød til at give mig. Wink
Det var en meget god (fantastisk) bog, som jeg til tider havde svært ved at lægge fra mig.
Jeg elsker den måde, hvorpå du beskriver nogle af tingene.
Og så kan jeg faktisk godt lide den åben slutning, som der er, da man bare kan tænke videre.
Så alt i alt var det meget god bog, som kan anbefales. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Empty
IndlægEmne: Sv: Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!   Udødelig. Dux' debut-roman ude nu! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udødelig. Dux' debut-roman ude nu!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Reklameboardet-
Gå til: