Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:21 am

Ja, så syntes jeg alligevel at Larlii har taget spot-lightet nederst på vores side længe nok!
Vi har 1 års jubilæum, og jeg syntes ærligtalt at det er en glimrende lejlighed til at finde et nyt medlem!
Det første som skal ske er at vi nominerer brugere her i tråden. Alle kan nominere, alle kan blive nomineret, den eneste regel er bare, at man ikke kan nominere sig selv.

I skriver simpelthen bare navnet på den bruger i gerne vil nominere, samt en lille tekst der beskriver hvorfor i syntes at præcis denne person skal have en plads nederst på siden det næste gode stykke tid!

Præmien er som sagt en fin lille ramme nederst på siden med brugerens billede og navn, som jeg, Dux, personligt står for at kode sammen og sætte ind.

Alfstæmningen af de nominerede starter d. 2. April, på jubilæums dagen!


Sidst rettet af Duxis Lør Apr 03, 2010 1:30 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 8:31 pm

Jamen... at nominerer en person... denne tæller måske ikke... men jeg nominerer samtlige admins og Dux... fordi de gør et kæmpe arbejde for at få stablet underholdning på banen, og sikre at alle har det godt, sikre at vi altid har gode karakterer... så uden dem, ville det jo ende i kaos... så derfor falder min nominering på dem....
Tilbage til toppen Go down
Síndarin

Síndarin


Antal indlæg : 42
Join date : 23/11/09
Age : 28

Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:31 pm

Hihi, takker Tanth! Jeg vil gerne nominere Rukyn, fordi hun lige fra starten har været så dejlig aktiv, stort kram til hende, om jeg har andre grunde? Nope xD Men håber den er god nok, hvis ikk, finder jeg bare på nogle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:00 pm

Razz Jeg kan kun være enig med Dux om, at jeg har være der lidt for længe.. Razz

Jeg ved så ment ikke helt hvem jeg skulle nominere - men efter en smule tænken, så falder tankerne på:
1: DUX = Fordi du har lavet så fantastisk en verden, som man kan hygge sig i - og for mit vedkommen: blive afhænig af..
2. De andre administratore = Fordi de hjælper til med at holde siden i live - selv i svære tider.
3. Rukyn = Fordi hun, som Shi sagde: Hun har været aktiv lige fra starten.

Jeg tror det var det her fra - Der er mange, som gør en hel del - så det er svært at vælge..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 3:59 am

Et admin billede i bunden ville give bedst mening, inklusiv larlii, dette ville gøre at folk vidste hvem de skulle kontakte. Og at de hele tiden blev mindet om det xD blot min mening.¨

Men nu vi er ved det, så vil jeg gerne nominere francoise, det var en fed karakter!

det skal siges at der her ses på selve karakteren i stedet for medlemmerne Wink

Dux er vel for pokker ikke et medlem? hun har skabt siden, og vi fortæller hende HELE tiden at det er en god verden, blot ved at være her! Sååå, nej jeg vil ikke nominere dux da dette ikke giver mening oppe i mit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 4:13 am

Okay, først tak for nomineringen, lettere chokket over det Shocked men mange mange tak! I love you
Jeg nominere Dux, du har lavet det her helt perfekt og vi glæder os alle til de nye ting du gør med sitet! Jeg ligeglad med det du sagde Jaharé, hun skal så meget nomineres!!! Og så selvfølgelig Shiki, Silva og Jaharé, i gør et super godt job med at hjælpe os alle sammen, tak for den gode indsats!! cheers
(jeg tog ikke Larlii med da hun li som allerede er der xD)


Sidst rettet af Rukyn Ygdrahni Ons Mar 31, 2010 4:20 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Síndarin

Síndarin


Antal indlæg : 42
Join date : 23/11/09
Age : 28

Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 4:19 am

Okay, hvis vi kigger på karaktererne, vil jeg stadig nomimenerer Rukyn, fordi hun har en gennemtænkt karakter med en god baggrund og en virkelig nice personlighed *Host* Og så er hun homo *Host*
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 4:49 am

Jeg vil gerne nominere Relia! ^^
Jeg har, som den eneste, været med helt fra starten d. 2. April får næsten et år siden, og jeg ved at det var svært at samle folket til en funktionel side. Relia var en af de første som kom til siden og ligesiden har hun holdt fast i vores verden med jævne mellemrum, selv om hun er i lige så stor tidsnød som mig og alle de andre.
Så tak til dig, Relia for en god og hjælpsom sjæl lige fra begyndelsen af, også selv om du ikke er den mest hyberaktive bruger af os! = D
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Empty
IndlægEmne: Sv: Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)   Æresmedlem 1. år! (Nomineringer) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Æresmedlem 1. år! (Nomineringer)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: