Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 1.års Æresmedlem - Afstemning!

Go down 
2 deltagere

Stem på dit Æresmedlem
Shiki
1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_lcap17%1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Silvanus
1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_lcap0%1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Larlii
1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_lcap0%1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jaharé
1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_lcap17%1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Duxis
1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_lcap17%1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Rukyn
1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_lcap17%1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Relia
1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_lcap32%1.års Æresmedlem - Afstemning! Vote_rcap
 32% [ 2 ]
Totale stemmer : 6
 
Poll closed

ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

1.års Æresmedlem - Afstemning! Empty
IndlægEmne: 1.års Æresmedlem - Afstemning!   1.års Æresmedlem - Afstemning! Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 12:58 am

Så går det igang!
Vi har nominerede et antal brugere og det er nu, at vi skal bestemme hvem det endelige æresmedlem skal være. Jeg er sikker på at i alle sammen har jeres egne gode grunde til at stemme på dem i gør og derfor overlader jeg den retfærdige dom til jer elskede Noviturianere!

Afstemningen slutter om 2 uger, Fredag d. 16. April.
Præmien er som sagt at få sit billede nederst på siden, enten det billede i har som Avatar nu, eller en tegning som undertegnede, Dux, vil konstruere så godt som jeg nu kan. ^^ Det er selvfølgelig totalt op til vinderen!

Så stem, mine kære members, stem på livet løs, så vi kan finde vores nye æresmedlem!

[Man må selvfølgelig kun stemme én gang pr. person. Ikke noget med at snyde med forskellige registrerede brugere!]


Sidst rettet af Duxis Tirs Apr 20, 2010 5:38 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

1.års Æresmedlem - Afstemning! Empty
IndlægEmne: Sv: 1.års Æresmedlem - Afstemning!   1.års Æresmedlem - Afstemning! Icon_minitimeTirs Apr 20, 2010 5:38 am

Og vinderen er Relia!
Et stort tillykke og et stort tak for alt det du har givet Novítus gennem hele det første år! Lad os håbe at du bliver ved, og at du inspirerer en masse andre til at skrive løs, præcis som du har gjort det!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

1.års Æresmedlem - Afstemning! Empty
IndlægEmne: Sv: 1.års Æresmedlem - Afstemning!   1.års Æresmedlem - Afstemning! Icon_minitimeSøn Apr 25, 2010 8:12 am

Wow wow wow! Very Happy

Jeg er ikke sikker på om jeg havde forventet at det ville falde sådan ud - men jeg er i den grad beæret. Hvor er det FEDT! Very Happy
Som sagt(eller i hvert fald tænkt) har jeg haft lidt dårlig samvittighed med hensyn til mig mindskede aktivitet det sidste stykke tid - MEN det må og skal jeg vende om på igen.

TAK - især til jer der stemte på mig Razz

Go Novítus!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




1.års Æresmedlem - Afstemning! Empty
IndlægEmne: Sv: 1.års Æresmedlem - Afstemning!   1.års Æresmedlem - Afstemning! Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 11:33 pm

Jamen virkelig en storslået sejr... som vil gå over i novitus' historie...

[Min kommentar r blevet opfattet negativt... men det er faktisk positivt ment, det er uden tvivl fortjent at hun bliver valgt, og det vil gå over i historien, for den første er altid den man husker bedst, så intet negativt i det]
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





1.års Æresmedlem - Afstemning! Empty
IndlægEmne: Sv: 1.års Æresmedlem - Afstemning!   1.års Æresmedlem - Afstemning! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
1.års Æresmedlem - Afstemning!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: