Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Empty
IndlægEmne: Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook   Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 8:01 am

[center]Her er alle mine karakterers scrapbooks. ^^

Okay jeg havde bare VIRKELIG lyst til at tegne den kjole som Aaron vælger at købe i kjolejagten som endnu ikke er færdig. xD Så jeg fandt nogle af mine gamle ark med nogle Croquis modeller, som jeg fandt for lang tid siden på DA, og satte mig så til at nusse og pudse på denne kjole. :3

Aaron's kjole :3

Hvis man ikke heeelt kan læse hvad der står så står der lidt tykkere stof, "satin" bånd og let meget tyndt stof. Very Happy

Plus så har jeg lige noget lineart af Aaron og hans søøøøøøde storebror Mikara.

Photobucket

Det er selvfølgelig fra før Aaron kom til Tarpárminen, og kort efter hans traumatiserende oplevelse, hvor han er fyldt med umådeligt meget had til sin storebror. Han havde så meget indelukket had i sig at det endte op i at gøre ham til den nervøse lille skikkelse han er i dag.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Var lidt i et tegnehjørne, så jeg fik tegnet en enkelt tegning og har endelig haft mulighed for at uploade to af mine gamle tegninger som jeg tegnede for LAAAAAAANG tid siden. Very Happy

Her er et portræt af Yen i blyant, something, something... xD

Photobucket

Et fint billede af Yen, hvor man kan se hendes gule sommerkjole.

Photobucket

Til sidst et billede, hvor Sen viser sin awesome, lækre overkrop!

Photobucket

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OG! Nu har jeg i dag siddet og kedet mig lidt og wupti...! Frem kom der nogle finde søde pixel dolls. Very Happy Alle baser er fra DA (Deviant Art hvis der er nogen der ikke ved det. ;P).

Har valgt at kalde dette billede for "You didn't see me!? Did you?"

Photobucket

Rahni har vidst lavet noget hun ikke måtte. XD

Og et billede af Aaron. Han er jo magiker og han har talent han ved bare endnu ikke at hans element er vind. ;P

Photobucket

Jeg stinker til at lave tøj og vidste virkelig ikke hvad jeg skulle give ham på så han fik bare et par sorte bukser. XD så er der mindre tøj han kan ødelægge når han træner. XD

Og Shri i en fin lilla kjole. Very Happy Er forholdvis stolt af det jeg har fået gjort med hendes kjole. Very Happy

Photobucket

Er bare sur på mig selv at jeg gemte den i .jpg og ikke i .png! D: Det har ødelagt kvaliteten. :'(

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har så valgt at lægge et par tegninger ind af Shri, Aaron og Katz. xD

Håber folk vil kunne lide dem. *^-^*

Shri i et andet sæt tøj:
Photobucket


Sidst rettet af Aaron Søn Sep 23, 2012 10:40 am, rettet i alt 14 gange
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook   Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:43 am

Opdatiert! xD
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook   Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 10:34 am

Opdateret. :3
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook   Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 5:04 pm

Hold da op! Very Happy du tegner VIRKELIG godt Very Happy Jeg kan især godt lide tegningen af Yen i den gule kjole Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook   Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aaron, Dwyn, Rahni og co.'s scrapbook
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Riccio's scrapbook
» Larliis ScrapBook
» Toushiros ScrapBook
» Velinas ScrapBook
» Timians scrapbook

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterers ScrapBooks-
Gå til: