Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Der bliver hvisket...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Der bliver hvisket... Empty
IndlægEmne: Der bliver hvisket...   Der bliver hvisket... Icon_minitimeFre Sep 17, 2010 5:18 am

Halløjsa folkens.

Der er blevet hvisket rundt omkring i hjørnerne, men nu skal det altså ud, fordi vi/nogen har brug for hjælp med at finde ud af noget. Da foreslaget kom fra mig, så er det vel også mig, som må smide posten herinde. (Tak til Relia for forslaget)
Mit forslag var, at vi skulle lave et kendetegn blandt oprøret, fordi hvem kender alle i oprøret? Det gør bl.a. nytilkommende ikke. Så forslaget bygger på, at alle i oprøret altid ville kunne genkende hinanden ved dette kendetegn. (:
Det næste store spørgsmål er så: Hvad skal kendetegnet være?

Og det er så her i andre kommer ind i billedet, da I gerne må komme med forslag.
Og selvfølgelig har jeg et forslag selv. ^^

Dem indenfor oprøret kunne bære et vedhæng, som har form som en hvid stjerne (kunne stå for: Fred, Frihed, mm.) og den hænger så i en lædersnor. Hvordan den skal bæres afhænger af bæreren, men det skal være muligt for andre, at de kan se.
Og selvfølgelig inde i Rétneck, der skal den skjules. Novitusianerne skulle nødig få en mistanke. ^^

-
Mirthea
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der bliver hvisket... Empty
IndlægEmne: Sv: Der bliver hvisket...   Der bliver hvisket... Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 3:56 am

Mega fedt at i tager det op, sådan for at medlemmer tager initaitiv! = D

Stjernen lyder som en god idé, en pircing kunne måske også være en måde? I navlen tænker jeg, ikke fordi det er hot eller noget, det er bare ikke et sted man kigger, medmindre man rent faktisk skal ha bekræftet noget xD
Tilbage til toppen Go down
Eliny
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Eliny


Antal indlæg : 242
Join date : 01/08/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Der bliver hvisket... Empty
IndlægEmne: Sv: Der bliver hvisket...   Der bliver hvisket... Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 7:29 am

Rukyn - de havde da ikke pircinger i denne tid...

Mirthea - det lyder godt med den stjerne ^^
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Der bliver hvisket... Empty
IndlægEmne: Sv: Der bliver hvisket...   Der bliver hvisket... Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 7:39 am

De havde piercinger, jo. ^^ Men det er klart, at de ikke blev lavet med den pistol vi kender i dag.
Man afsprittede en nål (for at undgå at der gik betændelse i), varmede den op og stak den gennem huden og kødet, der hvor man ville have sin piercing. Når nålen så var kommet helt gennem, afkølede man den igen, ofte med et koldt æble som man har set i film, så man kunne trække den tilbage. Det er også derfor at man har fundet øreringe fra oldtiden osv. Om der gik betændelse i det, var jo så en anden ting.
Præcis ligesom at man havde tattoveringer, lavet med blæk og utallige nåle-stik ned i huden. Hvor troede i ellers Dorgon havde sin tattoo, og Duxis og Aridóri havde sine piercinger fra? ^^
... Jeg har egentlig utrolig forfængelige karakterer, har jeg ikke..?

Lille input fra en middelalder-nørd. Tag jer ikke af mig. ^^
Tilbage til toppen Go down
Eliny
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Eliny


Antal indlæg : 242
Join date : 01/08/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Der bliver hvisket... Empty
IndlægEmne: Sv: Der bliver hvisket...   Der bliver hvisket... Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 6:08 pm

lol! hihi - okay, det havde jg ikke tænkt over. Du har ret Dux ^^
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Der bliver hvisket... Empty
IndlægEmne: Sv: Der bliver hvisket...   Der bliver hvisket... Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 2:05 am

Jo, det var da en god idé. Men tænk på, at der kan også være børn til stede. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Der bliver hvisket... Empty
IndlægEmne: Sv: Der bliver hvisket...   Der bliver hvisket... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Der bliver hvisket...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om Novítus-
Gå til: