Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Blod-bad-event

Go down 
+2
Shila
Sharian Sharlario
6 deltagere
ForfatterBesked
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 3:02 am

På grund af Shila og inspirasion fra Dux, fik jeg den ide at alle der som jeg, ikke bare vil lade deres karakter forsvinde, kunne skrive en sidste gang fra dem. Muligivs ved et angreb fra Oprørne på Novitus, og i det event der så vil blive lavet, kunne de karakter der skal slettes blive dræbt. Dog skal der også være karakter med, som ikke skal død, så det ikke ender i kæos.

Kort sagt, hvad er stemningen for at vi lave et event, hvor alle de karakter som eges af bruger, der stadig er i live her på siden, kan blive spillet ud.

Hvor mange har Chars der skal spilles ud, og hvem stiller karakter til rådig hed, så det ikke ender i.. Intet?

Hvis det bliver til noget, så håber jeg vi kan starte på fredag eller lørdag..

Selv stiller jeg Saxon på listen over hvem der skal spilles ud, og kan desværre ikke stille andre til rådighed.
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 3:08 am

Jeg stiller i hvert fald Shila til rådighed Smile (Ikke som i at blive dræbt, men som i at hjælpe til xD)


Sidst rettet af Shila Tirs Mar 08, 2011 3:22 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 3:12 am

Jeg vil for alt i verden ikke have mine tre karakterer dræbt - det elsker jeg dem alt for højt til! : )
Men de vil meget gerne være til stede. Og jeg synes det lydder som en vildt god idé! Et event kunne være godt, det er jo efterhånden så længe siden. Og det er en skam bare at slette karakterer uden at sige ordentligt farvel.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Rangiku
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Rangiku


Antal indlæg : 504
Join date : 06/12/09
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 3:24 am

Jeg vil heller ikke miste mine.
Men derfor vil jeg da gerne være med.. Godt nok skal jeg arbejde længe fredag og er først hjemme omkring kl. 19-20 tiden, men derfor vil jeg gerne være med - men hvilken/hvilke karaktere ved jeg ikke helt endnu.. (lørdag falder desværre ikke som en novitus-dag, men måske kan søndagens dag flyttes til lørdag? - det arbejder jeg lidt på..)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:43 am

Jeg vil jo gerne miste mit lille skvat, aka Silme, jeg skal bare liiige finde ud af hva hendes password nu var....I know, not clever!! -.-
Men jeg vil gerne være med i det, er ikke helt sikker på med hvilke chars endnu, tænker muligvis min Katjan, she needs action!!
Men altså Silme er den eneste af mine jeg gerne vil se død, resten må kun slås halvt ihjel..! xD
Fredaaaaaag, fredag er jeg hjemme, lørdag er jeg hos Rangiku men kan godt komme på, men næste fredag er jeg knap så meget hjemme, så please hold start til den her weekend! ^^
Tilbage til toppen Go down
Xmya

Xmya


Antal indlæg : 12
Join date : 02/09/10

Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeTors Mar 10, 2011 9:57 pm

Jeg vil gerne have Rose slettet, og hun er i oprøret, men Cruak-sekten er jo bare død, så hendes rolle er jo død Razz Desuden hvis det er snart, er det en mega awesome måde at komme tilbage til Novítus på ^^
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 10:35 am

Altså jeg ville med garanti også være frisk, men ønsker dog ingen af mine chars døde.. med undtagelse af Mette, som alligevel snart må sige farvel (uden noget brag). Jeg kan dog ikke lige se, hvad mine oprører skal med elverne, men kan jo være, at der kom noget på tværs? Who knows? Elsker overraskelser. XD

Og min lille Caspian, aka Christian, havde faktisk kun et formål, som jeg har snakket med Relia, Shiki & Aemilius om. Det emne, skal vi faktisk have diskuteret noget mere... sorry, emne skiftet. Jeg aner dog ikke helt, hvad han skal, når han har gjort sin pligt, men der går nok lidt, før det sker.

Men som sagt, så er jeg frisk.
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitimeLør Mar 12, 2011 10:07 pm

Da jeg skerv vi nok begyndte i dag eller går aftes, havde jeg ikke lige tænkt på jeg skal til rollespil det meste af idag, og skulle forberde mig det meste af dagen i går.. Men vil starte den så snart det er muligt Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blod-bad-event Empty
IndlægEmne: Sv: Blod-bad-event   Blod-bad-event Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blod-bad-event
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blod i skovbunden
» EVENT: En hyggelig aften..
» Elvernes angreb. EVENT
» Forårs festival - event
» Fantasy Tegne Event i Ebeltoft

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om Novítus-
Gå til: