Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forummets inddelinger

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Alfred
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Alfred


Antal indlæg : 113
Join date : 14/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Forummets inddelinger Empty
IndlægEmne: Forummets inddelinger   Forummets inddelinger Icon_minitimeLør Mar 19, 2011 9:56 am

Jeg har lagt mærke til, at der på det sidste er sprunget en masse inddelinger frem, som fx under Skoven, hvor der er kommet både østlig, vestlig, nordlig og sydlig del af skoven. Jeg synes ikke om den inddeling, da det virker frustrerende at skulle til at tage stilling til, hvor man er i skoven. Det samme med Rétnecks mur - hvis nu man har en tråd, hvor to vagter snakker sammen, skal man så til at tage stilling til præcis hvor de befinder sig på muren, og skal man skifte sted, når de så når "grænsen" mellem nordlig og østlig?
Derudover synes jeg heller ikke der bør være både "Markedspladsen" og "Den Glade Goblin" under det emne, der hedder "Markedspladsen og Den Glade Goblin" - det er bare irriterende at klikke ind to gange. Desuden virker det en smule meningsløst at have emner, der hedder "pladsen mellem x og y".
Dog vil jeg ikke være den irriterende, krævende og påpegende bruger, så jeg vil herunder stille et forslag til inddeling af forummet - så kan folk jo skrive om de er enige Very Happy (Har desuden forsøgt at gøre det overskueligt ved at lave nogenlunde logisk og ensartet opbygning - underkategorier står med en bindestreg. Har tilstræbt mig at undgå dem så vidt muligt, da det i følge mig er lettere irriterende at skulle langt ind igennem de mange debatter - oprørets hovedkvarter er dog noget helt særligt)

Menneskenes Land
Elvernes Land

Skoven
Skoven
-Oprørets Hovedkvarter

Mødestedet
Den Galende Hane
Ruinerne af Vindarro
Vindarro-posten
Korsbyen
Tårnbyen
Port Lass
Mennesá
Spejlsøen og Dronningetemplet
Bestiaernes Lejr
Elvernes Nybyggerplads




Rétneck
Tarpárminen

Markedspladsen
Markedspladsen
Den Glade Goblin
Den Gyldne Gås
Biblioteket
Enérgia Akademiet
Søen og Parken
Rosenhaven
Novítuskirken
Slottet
Arkiverne
Bellus Distriktet
Borger Distriktet
Rundt i Tarpárminen
Pur Nest
Militær Distriktet

Ydermuren og Hovedporten
Ydermuren og Hovedporten


Kort om opbygningen: De ting, der svarer til hinanden på de forskellige steder, står over for hinanden. Nogle ting, som fx Tarpárminens arkiver har ikke en parallel, så der er blank ved Rétneck. Rækkefølgen er lagt efter, hvor der for det meste er meget aktivitet samt, hvad der giver logisk mening (i mit hoved, i hvert fald)
Tilbage til toppen Go down
Vitae
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Vitae


Antal indlæg : 169
Join date : 24/02/11

Forummets inddelinger Empty
IndlægEmne: Sv: Forummets inddelinger   Forummets inddelinger Icon_minitimeMan Mar 21, 2011 1:27 am

Jeg har tænkt på det samme.. Smile
Det svært uoverskueligt vores verden er hakket op i så mange små bidder.. Jeg føler at det begrænser mine evner til at "spille".
Ikke så meget udenom mere spil! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Forummets inddelinger Empty
IndlægEmne: Sv: Forummets inddelinger   Forummets inddelinger Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 4:22 am

Det med indelingerne, var min ide - og dermed mit ansvar..
I syndes det er for rodet, med alle de under-forumer - helt fint, jeg respektere jeres mening og ønske.
Faktisk kan jeg godt lide det forslag du har lavet, Shila - selv om jeg føgler at du har misset et forum eller to, fx slottet i Rétneck (selv om der ikke endnu er nogle som kan skrive der fra...

Rettelserne vil finde sted i løbet af et par uger..
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Forummets inddelinger Empty
IndlægEmne: Sv: Forummets inddelinger   Forummets inddelinger Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 5:57 am

Livian - Lyder godt Smile
Grunden til, at jeg ikke har sat Slottet på er, at der alligevel ikke er adgang for andre end Novítus, og det virker derfor irrelevant, at det er der som spilområde.
Tilbage til toppen Go down
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Forummets inddelinger Empty
IndlægEmne: Sv: Forummets inddelinger   Forummets inddelinger Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 8:41 am

Shocked Woow... Okay - det blev rettet på 2 timer. Shocked

Nå, men nu er forumet tilbage (hvor det startede) Smile Håber det er mere overskueligt nu.. Smile
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Forummets inddelinger Empty
IndlægEmne: Sv: Forummets inddelinger   Forummets inddelinger Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 8:47 am

Det lyder rart, dejligt og overskueligt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forummets inddelinger Empty
IndlægEmne: Sv: Forummets inddelinger   Forummets inddelinger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forummets inddelinger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om Novítus-
Gå til: