Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg hader travlhed..... :/

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ambrosius




Antal indlæg : 32
Join date : 05/03/11
Age : 30

Jeg hader travlhed..... :/ Empty
IndlægEmne: Jeg hader travlhed..... :/   Jeg hader travlhed..... :/ Icon_minitimeOns Aug 24, 2011 5:42 am

Hej alle i Novítus-folk! Very Happy

Jeg vil bare sige at jeg er en travl person, og har fået meget at lave på gymnasiet + at jeg har fået nogle af mine andre gamle fritidsaktiviteter tilbage. Jeg vil selvfølgelig tjekke siden herinde en gang i mellem (mindst 1 gang i ugen) så helt inaktiv vil jeg ikke være. Very Happy Jeg vil selvfølgelig være langsom til at svare på tråde og sådan, men man kan altid skrive en PM til mig, dem tjekker jeg altid som det første når jeg logger på! Very Happy

Håber på forståelse fra jer.

Mvh Mig og alle mine karakterer. Smile
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Jeg hader travlhed..... :/ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg hader travlhed..... :/   Jeg hader travlhed..... :/ Icon_minitimeOns Aug 24, 2011 8:21 am

Det er da bare helt i orden! : )
Novítus er et sted hvor man kommer, når man har brug for at koble fra og underholde sig selv med lidt anden-verdens-action. Det har aldrig været ment til at være noget, der forårsager forpligtigelse.

Derfor bærer jeg ikke den mindste nag overhovedet. : ) Tvært imod synes jeg bare det er fedt, hvis du bliver ved med at bruge siden til det den er: Et fristed.

Og så kender jeg det desuden godt selv. At der lige er lidt for meget at lave og at man kommer til at forsømme sig selv og sine værdier lidt. Det er godt at du selv når at opdage det, inden det bliver et problem. Og det er fantastisk du fortæller det! : D

Total forståelse fra min side. : )
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Jeg hader travlhed..... :/ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg hader travlhed..... :/   Jeg hader travlhed..... :/ Icon_minitimeOns Aug 24, 2011 7:31 pm

Jeg er enig med Dux, og så vil jeg ønske dig held og lykke med gym-tid og fritidsinteresser : )
Det er dejligt, at siden har gjort et indtryk på dig, så du har lyst til at være her, når du har tid, og det er endnu dejligere at vide, at du selv kan fornemme, hvornår det måske bliver for meget. Og luksus at du så informere os andre ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg hader travlhed..... :/ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg hader travlhed..... :/   Jeg hader travlhed..... :/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg hader travlhed..... :/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om Novítus-
Gå til: