Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Murwyn's mind - Scrapbook

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Murwyn




Antal indlæg : 57
Join date : 01/11/11

Murwyn's mind - Scrapbook Empty
IndlægEmne: Murwyn's mind - Scrapbook   Murwyn's mind - Scrapbook Icon_minitimeOns Nov 02, 2011 5:04 am

Murwyn

Jeg arbejder på at få skaffet et ordenligt billede af Murwyn men indtil jeg finder et vil denne scrapbook bliver brugt til at samle på Murwyns projekter og hans personlige "ordbog"

Projekter

Murwyn har gang i alverdens forskellige små projekter med al skins gode sager, her samler jeg op på hvad han har lavet og er i gang med at lave og der skal nok også kommet billeder mm. senere hen.

Elverfinder:
- I et forsøg på at lave en dims der kunne opspore elvere, han baserede sit instrument på en ønskekvist som han havde hørt at mennesker brugt til at finde vand og lavede en lille kasse som han kan gå rundt med. Desværre er der sket en fejl med hans elverfinder så den kan kun finde tulipaner...

Mekaniske "stylter"
- Murwyn blev træt af at folk ikke så ham mens han var i Rétneck og kom til at gå ind i ham, derfor byggede han en lille platform med 2 håndtag han kunne trække i for at tvinge 4 stylteben under platformen til at bevæge sig og derved gå for ham. Platformen fungere fint og den giver Murwyn en extra 60cm højde og han bliver aldrig overset! desværre har han ikke fundet ud af hvordan han skal få den til at dreje endnu.

Selvbalancerende serveringsbakke
-Efter flere gange at være blevet offer for bardamer der taber hans mælk mens de ryger rundt imellem forskellige borde er Murwyn blevet så træt af det at han så sig nødsaget til at stoppe det med det samme. efter en uges intenst arbejde havde han den selvbalancerende serverings-bakke, hele bakken vejer knap 1½kilo og selve bakke består en ydre ring med metal kugler der kan køres rundt om bakken af den indre mekanisme og af en mængde små trykplader holdt oppe af fjedre. når pladerne trykkes ned af et glas påvirker det den indre mekanisme der rykker rundt på metal kuglerne der giver bakken bedre stabilitet.


"Ordbog"

Tinglaver - en der laver ting.
Tallerken-drage - En standard drage til at flyve med.


Sidst rettet af Murwyn Fre Nov 04, 2011 5:11 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Noble

Noble


Antal indlæg : 89
Join date : 19/11/10
Age : 27
Geografisk sted : Nordsjælland xD

Murwyn's mind - Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Murwyn's mind - Scrapbook   Murwyn's mind - Scrapbook Icon_minitimeOns Nov 02, 2011 7:08 am

AHAHAHAHA! jeg elsker elverfinderen, der finder tulipaner! xD Den er genial!
Tilbage til toppen Go down
 
Murwyn's mind - Scrapbook
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ignisus ScrapBook.
» Timians scrapbook
» Riccio's scrapbook
» Larliis ScrapBook
» Toushiros ScrapBook

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterers ScrapBooks-
Gå til: