Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvilken musiksmag har du?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 10:38 pm

Nu hvor vi er ved at være ret mange, kunne det være sjovt at vide hvad sådan nogle folk som os egentlig hører af musik! Så... hvilke genrer? Bestemte yndlingsnumre? Genrer du bare ikke kan holde ud? xD Fortæl fortæl!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 10:43 pm

Hm.. Jeg er egentlig meget fleksibel. xD Hører alt fra Abba til Cradle of Filth, men jeg vil mene, at jeg hører mest metalish stuff.
Og Joan Jett! <3!!!!1!!1!1!!! (Behold! Scary typeness!)
Nåh ja.. Så det er meget. ^^
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 11:12 pm

Ja, jeg er en sang HeavyMetal- og Rock n' Roll-tøs. Blev Nightwish-fan som 9-årig, men hoppede fra det igen for ca. 3 år siden, hvor de smed deres sanger ud. (Jeg forstår at de gjorde det, men det tog charmen og 'magien' fra dem.)
Lige nu er det så bands som Van Halen, Doro, Dio, Tarot og Alter Bridge jeg er helt væk i. ^^ Og så selvfølgelig musikere som David Lee Roth og Lenny Kravitz. XD
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeTirs Jun 16, 2009 11:53 pm

Hvad mig selv angår, så er det MEGET blandet!
I øjeblikket hører jeg meget Nephew og diverse Dance-tracks, House Music, Electronica, Drum n' Bass... sådan! Razz
Men generelt kan jeg godt lide: Drum n' Bass, Dance, House, noget Trance, Electronica, Rock, Metal, enkelte Rap-sange, 8-bits-musik, klassisk... det hele nærmest! xD
Bortset fra én ting: POP!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeOns Jun 17, 2009 9:32 pm

Jeg kan godt lige reklamere for den her sang! Jeg har lige opdaget den, og synes den er nice. :3 Selv om de ligner nogle værre scenekids. (Læg mærke til kvindelig bassist!)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 12:07 am

klart metal! den hårde ende, jeg holder af alt der kaldes larm ^^ ligefra cradle of filth til disturbed! mine venner sige ofte at jeg ingen hjerne har, pg.a. headbanging til concerter!
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 12:14 am

Jeg HADER den myte!! -_- "Man mister hjerneceller af at headbange" - Tjah - man mister cherneceller af at tro på alt hvad man for fortalt! Desuden er det videnskabeligt bevist at man ikke mister noget som helst af det, men får bare stærkere nakkemuskler, hvis man har en smule teknik i det.
(Jeg er selv en headbanger, så det gør sig en ting. xD)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 1:10 am

nånå ^^ den var ny!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 1:22 am

jamen min musiksmag er meget bred... men jeg er nok mest til goth metal og heavy metal... hvem kan stå for bands some Nightwish (tilbage i 90'erne), Sirenia (før de gik i opløsning) Within Temptation...

må indrømme at jeg har måske fundet en gruppe mere... som falder lidt udenfor... Valravn... godt gammelt nordisk folkemusik... hør dem live og i vil elske dem... jeg ved, at jeg gør...
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 4:44 am

Jeg har hørt Valravn. ^^ Et skønt band - har nogt af det som de har indspillet. ^^
Desuden var jeg Nightwish-fan fra jeg var 8-9 år gammel - FANTASTISK band! Men så forsvandt forsangeren, og så faldt jeg ligesom lidt fra... (Ikke fordi at musikken er dårlig nu, slet ikke!)
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 6:39 am

dux...du har ret i, at de ikk er de samme efter den nye forsanger, hun er god, men slet ikk samme niveau.... Valravn er fede, har hørt dem live... og det var bare for fedt!!!!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Anchoret

Anchoret


Antal indlæg : 22
Join date : 27/07/11
Age : 31
Geografisk sted : 8250 representin'.

Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitimeOns Jul 27, 2011 3:43 am

Alt i verden. For eksempel hører jeg lige p.t. Lady Gaga, for 5 minutter siden hørte jeg Korn. There you go.
Tilbage til toppen Go down
http://nolagyet.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





Hvilken musiksmag har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken musiksmag har du?   Hvilken musiksmag har du? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvilken musiksmag har du?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvilken Shila?
» Hvilken kvinde?!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: