Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tror du at

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Noviaka

Noviaka


Antal indlæg : 25
Join date : 15/08/11
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Tror du at Empty
IndlægEmne: Tror du at   Tror du at Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 12:38 am

vi engang vil begynde at leve som de gjorde i middelalderen? Altså fordi mennesker bliver enige om at prøve noget nyt, ikke vil bruge så meget co2 mere, se om det kan lykkedes hvis alle prøver, eller noget andet?

Hvad tror du? kommer det aldrig til at ske, eller er der er change for det?
Det kunne da være meget sjovt, ik ' ?
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Tror du at Empty
IndlægEmne: Sv: Tror du at   Tror du at Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 4:20 am

Åååh, jeg går altid rundt og drømmer mig selv væk i det! Hvis bare vi kunne rydde alting op og starte i en helt ny verden hvor både magi og drager gemte sig rundt omkring!
Jeg går altid rundt og håber på at der er nogen der kommer og rusker i mig og fortæller mig at det er tid til at vågne. Eller måske nogen der kommer og henter mig. Hvem ved? Måske står Dorgon eller Aridóri en dag ude foran min hoveddør? Og måske er mit brev fra Hogwarts bare blevet væk i posten? : )

Men om det realistisk set sker? Hmmm...
Jeg tror ikke at det sker "frivilligt". Hvis noget i den retning skulle ske, tror jeg det ville være fordi vi opbrugte alle vores resourcer, eller noget i den stil. Ikke mere olie tilbage. Ingen elektricitet. Det er ikke muligt at producere kunststoffer som plastik.
Og hvis det sker, kan det måske være at vi begynder at lægge hele vores verden om. Begynde at gå tilbage til ældre metoder. Men (desværre?) tror jeg aldrig at vi vil komme til at glemme den verden vi har nu.

Men, hey, der er jo nogen der mener at 2012 kommer til at ændre alting..! Så måske sker det hele i løbet af det næste år? : )
Tilbage til toppen Go down
Noviaka

Noviaka


Antal indlæg : 25
Join date : 15/08/11
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Tror du at Empty
IndlægEmne: Sv: Tror du at   Tror du at Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 5:20 am




Det kunne være ret vildt med drager Very Happy
Men som du skriver, det kan da være der sker noget i 2012. Det kunne da være fedt hvis vi fik en "Ny verden" som om vi levede i en rollesilsverden, eller måske en eventyrverden Very Happy
Nu må vi vente og se ....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tror du at Empty
IndlægEmne: Sv: Tror du at   Tror du at Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tror du at
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: