Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 rejsekammerat(er?) søges

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 2:31 am

hvis der er nogle der på nuværende tidpunkt er interesseret i at være min karakters rejse kammerat så må i gerne sige til. eller hvis i han en gruppe rejsene kan komme ind på (selvfølelig på en naturlig måde)

så ville jeg bliver glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:25 am

Jeg vil godt. du skal regne med at Tano er vil dum og provokerne, men de er begge kendar. (sikke et kønt par jeg tror ikke de bliver godt mod taget der hvor de kommer hen. XD)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:27 am

yes lyder godt. som du kan se er han gået ind i en lille landby der hedder noget med Pass. så du skriver bare emd xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:28 am

skal vi så ikke sige at de kender hinanden hjemmefra?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:31 am

det er helt fint med mig at vi kender hinanden:)

Jeg har to bruger, den anden er Silvanus som også er der inde.

Jeg vil lige sige at det er ikke er så godt vi skriver vider i "pass" for den er næsten afsluttet, men du kan bare slette dit indlæg. jeg har også en elver der gerne vil være med i en nu tråd


Sidst rettet af Tano Fre Maj 22, 2009 3:39 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:33 am

selvom jeg gdot kan se nu at det ikke helt passer.
du er fra hovedstaden og det er jeg ikke. (og byen hedder noget med Lass) men hvis du finder min ser vi hvad der sker xD
så drop det med at de kende hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:45 am

Ok, det dropper vi.

Men det er ikke så godt at vi skriver i pass for tråden er ved at slutte. vi starter bare nu og som jeg har skrevet så har jeg en elver ven. (ikke silvanus)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:48 am

yes yes. så dropper jeg bare tilfældigt ind det sted Tano er. hvor er det henne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:54 am

Tano er ret ny og er ikke med nogle steder enú. jeg starter bare et sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:55 am

okay du skriver bare xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 3:59 am

Jeg ville også gerne være rejsekammerat, men ved ikke helt nu når jeg jo ikke er neutral(staves??) Meen, så nøjes jeg vel bare med at skrive med jer nu, medmindre du ikke har noget imod en lille elver-bestia xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 4:00 am

indtil videre ikke xD han ved intet om verden udenfor ud voer hvad han ahr feåt afvide.

hvor gemmer du dig så henne? så kan vi komme der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 4:01 am

Jeg skriver der Tano skriver^^ Jeg er nemlig også helt ny xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 4:03 am

okay så XD hvad har Tano skrevet?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





rejsekammerat(er?) søges Empty
IndlægEmne: Sv: rejsekammerat(er?) søges   rejsekammerat(er?) søges Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
rejsekammerat(er?) søges
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Studiegruppe søges!
» Tegner søges.
» Søster/Bror søges ;)
» Søster søges... - fundet
» lærling/hjælper søges

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: