Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Illustration: Dronningens Tronsal

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Illustration: Dronningens Tronsal Empty
IndlægEmne: Illustration: Dronningens Tronsal   Illustration: Dronningens Tronsal Icon_minitimeLør Maj 19, 2012 11:41 pm

Hej allesammen. Very Happy
Som nogle af jer ved. så arbejder jeg hen mod min drømmeuddannelse der indvolvere at man er god til at tegne. Så jeg tegner en del. Og i går aftes manglede jeg et motiv, så jeg tænkte "Hvorfor dog ikke lave noget til denne hér skønne side?"

En ting som jeg altid godt har kunne tænke mig at få et billede på, er indersiden af elvernes slot. Fordi, når jeg tænker på dronningens tronsal, så tænker jeg enormt, overdådigt, guddommeligt og - fik jeg sagt enormt?
Så jeg har tegnet den. : )
Håber i kan lide den!

Illustration: Dronningens Tronsal Hallofqueens01-1

Den kan ses i større format og downloades i fuld størrelse på min deviantart-profil: HER

Grunden til at der ikke er folk, er fordi jeg gerne vil kunne bruge tegningen i mit portefølje som en "Environment-drawing". Men jeg håber i får en idé af hvordan jeg forestiller mig tronsalen. : ) Og især hvor stor den er! Det siger nemlig en masse om højelvernes kultur.


Endnu engang: Sig endelig hvad i synes. Og hvis i har forslag til hvilke steder af Orbis i gerne ville se næste gang, så kan i jo foreslå mig det? : ) Så kan det være jeg tegner dem.
Tilbage til toppen Go down
Elvira Ligettas
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Elvira Ligettas


Antal indlæg : 119
Join date : 11/04/12
Geografisk sted : Stevns

Illustration: Dronningens Tronsal Empty
IndlægEmne: Sv: Illustration: Dronningens Tronsal   Illustration: Dronningens Tronsal Icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 3:43 am

Den er sindssyg flot! Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne tegne som dig bounce
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Illustration: Dronningens Tronsal Empty
IndlægEmne: Sv: Illustration: Dronningens Tronsal   Illustration: Dronningens Tronsal Icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 6:33 am

Tak skal du have! : D
Det er bare øvelse og research, er det. : ) Hvis du drømmer om at tegne, må du ikke give op! Jeg giver i hvert fald ikke op! : D
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Illustration: Dronningens Tronsal Empty
IndlægEmne: Sv: Illustration: Dronningens Tronsal   Illustration: Dronningens Tronsal Icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 7:12 am

Og din tegning er mega flot som altid :D
Det eneste jeg egentligt har at sige er, at jeg tror det ville se godt ud, hvis du satte farvekontrasten (hvis det da er det det hedder) en lille bitte smule op...
Ellers har jeg egentligt ikke rigtigt noget mere at sige, andet end at de søjler ser fantastiske ud :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Illustration: Dronningens Tronsal Empty
IndlægEmne: Sv: Illustration: Dronningens Tronsal   Illustration: Dronningens Tronsal Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Illustration: Dronningens Tronsal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Saheliari Awyr Tān (Medlem af Dronningens råd)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: