Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Empty
IndlægEmne: Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook.   Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 6:25 am

Yes sir!
Min tur til at lægge noget ud så man kan lærer min karakterer lidt bedre at kende! Very Happy

Landon:
http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2012/142/2/8/landon_coat_of_arms_1_by_sallerballer-d50phv8.png
Her har vi første udkast til familien De Lefébvre's våbenskjold. På selve skjoldet er der 4 ting som symbolisere deres egenskaber i familien.
En hund: Loyalitet er meget vigtigt for De Lefébvre familien, og hvis man stikker dem i ryggen vil de huske det for altid.
En løve: Mod, De Lefébvre familien og især Landon
En stjerne: De Lefébvre mener at Landons forfader Landyn De Lefébvre blev født under en heldig stjerne som gjorde at han blev født med en utrolig gave, nemlig at kunne handle.
En måne: Månen, de fleste i De Lefébvre er meget troende og derfor er der naturligvis en måne på skjoldet.

Så er der nummer to:
http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2012/142/a/9/de_lefebvre_coat_of_arms_2_by_sallerballer-d50piio.png
Den er lidt mere pompøs, det er det som jeg mener er deres officielle våbenskjold, det har de samme 4 symboler som det første, dog er der ingen måne her men to stjerner.

De Lefébvre garden:
Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. De_lefebvre_garden_by_sallerballer-d59y2yv
Det siges at Landyn De Lefébvre en nat blev overfaldet af landevejsrøvere, da det så allerværst ud kom 3 maskerede mænd frem og reddede ham. Landyn kunne ikke se deres ansigter da det var skjult af noget der kunne ligne et slør af ringbrynje ringe. Nogen mener at disse maskerede soldater var elvere andre mener at de selv var landevejsrøvere og derfor var deres ansigt sløret, men en ting er sikker, og det er at efter den episode så lovede Landyn sig at De Lefébvre garden skulle se ud som de går i dag.
De Lefébvre garden er højt eftertragtet job, de fungere som livegarde for de vigtige personer i De Lefébvre familien fx Landon. De er typist mellem 18-35 år nogen stopper efter de 4 år man skriver sig op til ved kontrakt men der er også mange der holder sig inde i garden til de er 35. Det er et godt lønnet job, men det er hårdt de først 1.5 år bliver de konstant presset i hårdt fysisk træning.
Som regel har de en pladerustning i en mørkeblå farve med en ringbrynje inden under, under læder ærmerne er der også et lag af ringbrynje. De bærer en blå kappe. Og hvis man kigger på deres hjelm er der De Lefébvre stjernen, som viser tydeligt hvor der loyalitet ligger.

Amathanar:

Authdil:
Jægernes ed:
"Natten falder på, og jagten starter nu. Den vil fortsætte indtil jeg stopper med at trække vejret og blodet i mine åre vil stoppe. Jeg vil ej tage nogen kone, have ej land, blive ej fader til nogen børn. Jeg vil ikke have nogen krone ej eller få noget ære. Jeg er sværdet i mørket. Jeg er de svages beskytter. Jeg tilbyder mit sværd til oprøret og hvem end må lede mig i kamp. Jeg forpligter mit liv og ære til jægerne, for denne jagt og alle andre fremover. Jeg vil altid prioriterer missionen først, jeg viil aldrig accepterer nederlag, jeg vil aldrig give op og jeg vil ALDRIG efterlade en falden kammerat."
Det siger en jæger (mens han/hende knæler) foran alle de andre inklusiv Authdil- Hvorefter Authild siger:
"Vær uden frygt i synet af dine fjender. Vær modig og retskaffen så Månerne og forfædrene vil elske dig. Sig altid sandheden, selv hvis det kan føre til din død. Beskyt de hjælpeløse og gør intet ondt - Det er din ed"
Derefter vil Authdil give vedkommende en lussing og sige:
"Og det er så du husker det. Rejs dig som jæger og beskytter af de svage."

Aktive Jægere:
Daec
Doc
Hawn


Sidst rettet af Landon Man Okt 22, 2012 1:58 am, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Empty
IndlægEmne: Sv: Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook.   Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 10:03 am

Nu opdateret med links til våbenskjoldene Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Empty
IndlægEmne: Sv: Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook.   Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 10:11 am

De er virkelig fede! Smile Da jeg først så, at du havde lavet en scrapbook, blev jeg meget nysgerrig og måtte straks ind og kigge... kun for at opdage, at jeg ikke kunne se billedet. Men linket fungerer ( cheers ) så nu kan jeg nyde dine våbenskjold Very Happy De er super flotte... og pompøse indeed:D
Tilbage til toppen Go down
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Empty
IndlægEmne: Sv: Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook.   Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:18 pm

opdateret med De Lefébvre garden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Empty
IndlægEmne: Sv: Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook.   Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Landon, Amathanar og fremtidige karakteres scrapbook.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Larliis ScrapBook
» Toushiros ScrapBook
» Velinas ScrapBook
» Timians scrapbook
» Riccio's scrapbook

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterers ScrapBooks-
Gå til: