Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vi har alle sammen eksamens-stress?!

Go down 
+2
Áed Dwyn
Aridóri
6 deltagere
ForfatterBesked
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 8:09 pm

Hej folkens. Nu har der været så meget snak om eksamens-tiden på chatten. Og nu er dén tid på året endelig kommet, hvor folk har fået at vide præcis hvor slemt det ser ud. Det er normalt hér at man enten ånder lettet op, eller går fuldstændig i selvsving.

Derfor tænkte jeg at jeg lige ville spørge folk, enten hvor kede af det eller hvor glade de er for deres eksamener og deres datoer. Bare så vi kan fornemme hinandens sindsstemning og heppe lidt på hinandens vegne. : )

Jeg er 3.g.'er. Så det hele er overstået om halvanden måned. Helt overstået.
Jeg havde sådan set set alle mine eksamener komme! Men jeg er dejlig positivt overrasket over datoerne. Det ligger rigtig godt i forhold til hinanden, og selv om jeg stadig bliver nød til at gå under jorden med mit hjemmebibliotek den næste måned, så er der i det mindste ikke to eksamener på samme dag. Og det tyder også på at jeg får de værste eksamener overstået først, så jeg uforstyrret kan koncentrere mig om dem der betyder noget for mig senere. : D

Hvad med jer andre? Hvordan ser det ud? Godt eller skidt?
Tilbage til toppen Go down
Áed Dwyn

Áed Dwyn


Antal indlæg : 74
Join date : 15/02/12

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 9:05 pm

Jeg skal op i fysk... -.- Det er ikke så slemt, men jeg ville SÅ gerne have at det skulle være matematik! D:
Tilbage til toppen Go down
Jóhanna
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Jóhanna


Antal indlæg : 216
Join date : 12/03/12
Age : 31
Geografisk sted : Brønshøj

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 9:36 pm

Uha, jeg skal til mundtlig AT imorgen og derefter både skriftlig dansk, engelsk, fransk og musik!

Ønskeliste over mundtlige eksamener:
- Lad det blive musik, drama og engelsk! Please!
- Okay, dansk og historie kan også gå...
- Hvis jeg kommer op i fysik, old og fransk, så dør jeg spontant. Hyggeligt at have lært jer at kende! xD

Sandhedens time: Kl. 14! Jeg venter med både gru og spænding! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 9:59 pm

Drama her.....
Alle er super glade over at de skal op i drama, desværre ikke mig! For det betyder at jeg skal hæve fysik til B niveau Razz
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 12:02 am

Det forstår jeg ikke, London..? O: Hvordan kan de to ting have noget med hinanden at gøre?
(Men øv!)
Tilbage til toppen Go down
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 12:08 am

Jeg har fået fire i fysik, så derfor skal jeg hæve det, eller jeg skal ikke, men jeg bliver nødt til det :p
Tilbage til toppen Go down
Jóhanna
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Jóhanna


Antal indlæg : 216
Join date : 12/03/12
Age : 31
Geografisk sted : Brønshøj

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 12:13 am

Musik, old og engelsk! Jeg dør ikke helt! Very Happy Men jeg har to unødvendige uger til at læse op på engelsk og ingen tid til at læse op på old xD FU!
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 5:19 pm

Så begynder de skriftlige i dag, for mit vedkommende!
I dag står på skriftlig dansk..! Wish me luck. : )
Tilbage til toppen Go down
Rahni
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Rahni


Antal indlæg : 194
Join date : 21/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Lige foran dig! ;P

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 8:44 pm

Held og lykke Dóri! Very Happy Jeg ville sådan ønske jeg skulle op i drama! D: Jeg fandt ud af at min dramelærer faktisk har en ægte kårde jeg kunne have fået lov til at bruge! D: :3
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 5:19 pm

Sidste skriftlige i dag... Første mundtlige i morgen...
Ppffffffffff......!
Efter dem er der kun 6 eksaminer tilbage..!
Tilbage til toppen Go down
Vitae
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Vitae


Antal indlæg : 169
Join date : 24/02/11

Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 4:32 am

Jeg er på vej under jorden.. Smile Alt for mange årsprøver spredt over alt for lang tid = (meget)læse-(ingen)ferie... Vi ses på den anden side..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi har alle sammen eksamens-stress?! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har alle sammen eksamens-stress?!   Vi har alle sammen eksamens-stress?! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi har alle sammen eksamens-stress?!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: