Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Keuany og Elviras ScrapBook!

Go down 
+4
Kira
Landon
Shila
Keuany
8 deltagere
ForfatterBesked
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 12:41 am

Nu har jeg siddet, og kigget alle jeres flotte tegninger igennem, og nu vil jeg også være med! Razz

Jeg blev helt vildt inspireret, gik i gang med skitseriet, scannede skidtet ind på min computer... og kom i tanke om, at min Tablet er gået i stykker...derfor er det kun skitser/blyantstegninger indtil videre, men jeg vil arbejde på det!
Mens jeg sad der og tegnede, løb jeg også ind i et andet lille problem: Jeg fik lyst til at tegne et ACTION-billede af Oprørenes redningsforsøg i Militær distriktet, men var ikke helt sikker på, hvad folk ville sige til, at jeg sådan 'stjal' deres karaktere og tegnede dem sådan som jeg forestiller mig dem...så derfor ville jeg lige spørge først...er det i orden, alle?


Nå, men til selve tegningerne...
Den første er af Elvira, iklædt spåkone-kjole og med vildt hår, stirrende manisk ind i en krystalkugle. Det er sådan hun stadser sig ud, når hun slår sin lille sandsigerskebod op på markederne rundt omkring i landet. Hendes mor lærte hende engang at læse i dyreknogler og spå i krystalkugler og ædelsten, lægge tarotkort og se i te-grums, og når pengende er små eller patienterne få, tager Elvira lidt sort rundt om øjnene, binder et par bånd og bjælder i håret og tager af sted med skuldertasken fyldt med diverse mystiske redskaber.... (Nu håber jeg, at jeg kan finde ud af, at uploade billedet...ellers må i lige sige det.. Very Happy)


https://2img.net/r/ihimg/f/152/scan0006q.jpg/


Det næste forestiller Keuany, inden hun sluttede sig til Oprøret. Før krigen brød ud, boede Keuany i Ørkenen sammen med sin elverfar og sin mor, der ledede den karavane, som Keuany blev født ind i. Da moderen døde, overtog Keuany styrelsen... billedet her, er måske tegnet under den ceremoni, der 'udråbte' Keuany leder af karavanen? Jeg tror i hvert fald ikke der er andre tidspunker, man vil være i stand til, at få hende lokket i en kjole...

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/171/scan0005x.jpg/

(Hmmm... hvordan får jeg tegningen DIREKTE ind på mit indlæg..?Hjæælp! Jeg er en total computer-idiot!)

Håber det ikke er alt for værst, selvom der ikke er nogen farver er på og billedkvaliteten stinker! lol!


...Da jeg sad og gloede mine tegninger igennem, stødte jeg pludselig på det 'full-size' billede af Elvira, som jeg tegnede til profilbillede... der er så mange detaljer, der går tabt, når billedet bliver så lille, så nu kan i se det hele...


https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/405/elvira1.jpg/



HaHAAA! Jeg blev nød til at lave en lille tegning, så jeg kunne afprøve Shilas forklaring, så det blev også hende jeg tegnede. Shila og Rasha. Den er ikke god, og farverne er kun flade og uden skygger, fordi min Tablet er i stykker... som førnævnt... jeg er ikke tilfreds med proportionerne, det er bare en hurtig-tegning osv. osv, (verden er fuld af undskyldninger og bortforklaringer, ikke sandt? Wink ) men nu prøver jeg! Lad os se, om det virker... Cool

Keuany og Elviras ScrapBook! Scaled.php?server=15&filename=shilaograsha


Sidst rettet af Keuany Tirs Jun 05, 2012 8:43 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 3:27 am

Nøj nogle fede tegninger! Hvor er du god til at tegne hænder!!

Du låner bare alle de af mine karakterer du skulle have lyst til : )

Hvad angår at smide billederne direkte ind, er der en knap til det, når du skriver indlægget. Knappen ligner et billede, og så kan du smide det direkte link til billedet derind (nu bruger jeg photobucket og ikke imageshack, ved ikke lige præcist hvordan du får adressen - men ellers kan du højreklikke og sige "kopier billedets linkadresse".) Koden til at smide billeder ind er [ img ] (billedets adresse) [ /img ] - og så selvfølgelig bare uden de fine mellemrum jeg har lavet for at kunne vise det.
Håber det gav mening! : D
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 3:31 am

Tusind tak flower flower flower (For hjælp... og ros... og lov til at låne karakterer! cheers )
Din forklaring giver mening i mit hoved...Razz Nu må vi se, om jeg kan finde ud af at bruge den i praksis... albino
Tilbage til toppen Go down
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 4:28 am

Det er jo crazy! Very Happy
Jeg er sgu ret nice lavet!! Very Happy Very Happy
Og du tager bare Landon, Wink
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 9:09 am

Rigtige gode tegninger Smile

Hvis du mangler andre at tegne - så er du velkommen til at låne mine karaktere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Jóhanna
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Jóhanna


Antal indlæg : 216
Join date : 12/03/12
Age : 31
Geografisk sted : Brønshøj

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 9:30 am

Er du sindssyg, hvor er det fedt tegnet! Very Happy Og du må hellere end gerne låne Jóhanna. Jeg har aldrig selv kunnet tegne, så det vil kun gøre mig lykkelig at se en tegning af hende ^^
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 9:38 am

Mange tak begge to ^^ Very Happy Jeg må indrømme, at tegneriet tog lidt overhånd, så jeg er faktisk startet på skitsen til en tegning, hvor Kira også er på Wink Tror jeg vil lave et Rahni/Kira/Jóhanna/Keuany-gruppebillede på et tidpunkt... hvis altså Rahni giver mig lov Razz Måske får Landon også sneget sig ind, hvis han altså opfører sig ordenligt, og skriver et svar til Keuany inde i 'flugtforsøg'! grr... Wink
Tilbage til toppen Go down
Jóhanna
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Jóhanna


Antal indlæg : 216
Join date : 12/03/12
Age : 31
Geografisk sted : Brønshøj

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 9:42 am

Jeg er ved at skrive et indlæg lige nu, så jeg tror Landon nok skal nosse sig sammen til at svare, så snart han har set mit svar! Razz Skidegodt initiativ ^^ Jeg glæder mig til at se resultatet!
Tilbage til toppen Go down
Rahni
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Rahni


Antal indlæg : 194
Join date : 21/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Lige foran dig! ;P

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 8:28 pm

Hvor er det viildt! Værsgo! Værsgo! Bare tegn løs! Du må bare låne løs af mine karakterer! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 12:54 am

Hov, det ser da ikke ud til det nederste billede vises?

Og forresten, Keuany, når du smider nye tegninger ind i det oprindelige oplæg, bliver det for os andre ikke vist som om, vi ikke har læst det - så det kan være en god idé lige at smide en post, der siger, at der er kommet nyt : D
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 6:51 pm

*suk* nej, du har ret, det virker ikke...jeg kan altså ikke finde ud af, at lægge billederne direkte ind...Jeg må smide det ind som et link når jeg kommer hjem fra england;-)
Tak for tippet Lida;-) det må jeg huske:-)
Og selvfølgelig tak allesammen;-) for al den super positive respons;-):-)
Tilbage til toppen Go down
Alfred
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Alfred


Antal indlæg : 113
Join date : 14/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 8:42 pm

Okay, nu har jeg fundet dit problem, Keuany : D
Jeg er jo admin på denne her karakter, så jeg gik lige ind og rettede i dit indlæg for at se, hvad problemet kunne være, og som du kan se har jeg løst det.
Du har lavet billede-koden rigtigt, altså [ img ] delen og alt det der.
Det, der var problemet, var dit link.
Du har højst sandsynligt kopieret linket fra browseren, da du har haft hjemmesiden åbnet på billedet, har jeg ret? Det gør, at du får et link til siden med billedet, og ikke linket til billedet.
Hvis du derimod højreklikker og trykker "kopier linkets webadresse" får du det direkte link til billedet, og det er det, du skal bruge for at sætte det ind.
Du kan efterprøve om du har det rigtige link ved at sætte det kopierede ind i en ny fane - kommer du frem til https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/15/shilaograsha.jpg/ har du det forkerte link, men kommer du frem til http://desmond.imageshack.us/Himg15/scaled.php?server=15&filename=shilaograsha.jpg&res=landing har du det rigtige : )

Linket hænger dog stadig sammen med hjemmesiden, så vær opmærksom på, at det vil forsvinde herfra, hvis du sletter det derinde.

Håber det gav mere mening end mit tidligere indlæg : D!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Keuany og Elviras ScrapBook! Empty
IndlægEmne: Sv: Keuany og Elviras ScrapBook!   Keuany og Elviras ScrapBook! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Keuany og Elviras ScrapBook!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Toushiros ScrapBook
» Ignisus ScrapBook.
» Timians scrapbook
» Riccio's scrapbook
» Larliis ScrapBook

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterers ScrapBooks-
Gå til: