Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aspendew Northgo

Aspendew Northgo


Antal indlæg : 53
Join date : 28/08/12
Age : 28
Geografisk sted : England, London

Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Empty
IndlægEmne: Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer)   Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 2:20 am

Hej alle sammen, jeg er ny til novitus, så det her er min første karakter. Den er nok ikke så gennem tænkt men øvelse gør mester. =)

Navn: Aspendew Northgo (kælenavn Dew)

Køn:Male

Race: Kender

Alder: 35

Beskæftigelse: Omvandrende Kender, "Låner" ting og sælger dem videre, slynge skytte, quarterstaff mester men fortrakker slyngen.

Udseende: Dew, som alle kender har ikke skæg, er lille men fleksibel, han har langt sort hår og grå øjn der ser alle detaljer, på de ting han kigger på. Han går tit rundt i meget let ledder rustning

Specielle Kendetegn: Som alle kender er han meget nyskarrig, og ofte "låner" han ting, men mest ting der skinner eller er specielle, efter hans mening. Ham prøver oftest at snige sig uden om kamp, og dræber kun hvis det er nødvendigt, dog kan han godt finde på at brække folks knogler.

Personlighed: Som sagt "låner" han ting, han er meget glad og hyper for det meste. Han bliver næsten aldrig sur, men når han gør brækker han oftest nogens knogler. Han er en god handler, når han skal sælge ting. Han kan godt lide at møde nye mennesker, elver og dværg. Kan godt finde på at gør nar af dvæge fra gang til gang.

Temperament: Bliver næsten aldrig sur, er oftes glad og hyper.

Frygt/Problemer: Er Redselse slagen for at dø

Dårlige/Gode Vaner: Har det med at "låne" ting, er nysskarig, og hvis der er knap eller noget lignende, vil han finde ud af hvad den gør. Har det med at bestikke folk der vil dræbe/anhold/stoppe ham.

Bopæl: lige i øjeblikket leder efter Oprørernes lejer

Social Status(Økonomi osv.): han er værken rig eller fattig lige nu, han har nogle vare at sælge ("Lånte" vare) som feks. Smykker og våben

Baggrund i grove træk: Han var fådt i en lille by i Menneskenes land, og da han var ung (20 år) begyndte han at rejse rundt i verdnen som en handler (og tyv), han har lært at slogs med slynge og quarterstaff, og er blivet rimlig god til at forklæde sig, snige, forfalske og andre tyve evner, ved at også have været en leje spion/tyv. Men nu har han så bestemt sig for at gå sammen med oprørernde, da han både kan lide elver og mennesket, og hader krig.

Din plads i historien: Hjælpe oprørende med at skabe fred mellem mennesket og elverne, ved at hjælpe dem med alt hans evner kan trække, hvis det så betyder at gå imod Dvægene og novitus.


Sidst rettet af Aspendew Northgo Tors Aug 30, 2012 6:56 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Empty
IndlægEmne: Sv: Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer)   Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 4:15 am

Hej Dew, mange gange velkommen til siden! : D

Fantastisk karakter du har dig; jeg har bare to ting jeg gerne vil have dig til at overveje, inden jeg kan godkende din kendar.

For det første, så kan jeg se at det meste af dit karakterark er fokuseret på kamp. Det er fint nok, men jeg vil bare lige minde dig om at det er meget sjældent at én karakter dræber den anden på siden. Bare så du er forberedt. : )

For det andet, så er der et lille problem idet du siger at din karakter lige har fundet oprørenes lejr.
Vi har lige holdt event her på siden, som endte ud i at oprørernes hovedkvarter blev fuldstændig ødelagt af Novítus. Så derfor vil det måske være mere logisk at sige at din karakter "leder efter oprøret". Så vil det sikkert kunne ordnes i en tråd, at han møder nogle af dem der er tilbage. : )
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Aspendew Northgo

Aspendew Northgo


Antal indlæg : 53
Join date : 28/08/12
Age : 28
Geografisk sted : England, London

Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Empty
IndlægEmne: Sv: Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer)   Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:54 am

Tak for det =), som sagt er det jo min første karakter, og jeg vist ikke helt hvad jeg skulle skrive =) og det er fint at han leder efter lejeren så =) og jeg havde heller ikke forventet så meget kamp =) det er bare godt at have sådan nogen ting ned =)
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Empty
IndlægEmne: Sv: Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer)   Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:15 am

Fantastisk! : D

~ GODKENDT ~

Og endnu engang mange gange velkommen!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Empty
IndlægEmne: Sv: Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer)   Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aspendew Northgo (Omvandrende Kender, Tyv, Spion, og hvad han ellers finder på, Der leder efter oprørernes lejer)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» "Jeg kender mine rettigheder!"
» Cyrile Wren (leder af oprøret)
» Veneur Dinifora (leder for elvernes bueskytte forsvars division)
» Caspian (Spion)
» Spion på dit skrivebord

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterer-
Gå til: