Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forskellige familiemedlemmer og venner.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:07 am

Da jeg har en pokkers masse ideer til familiemedlemmer og venner, og er itrivl om det bliver for meget selv at styre. Ja så søger jeg følgende: [efterhånden som der kommer navne på personerne bliver det også skrevet ind her..]

Elver:
Far: Silvanus, som aldrig har set sin datter. Dog kender han til hendes fødenavn - eftersom det var hans ønske/krav.
Faster: Relia (Silvanus's søster), hun kender også fødenavnet..

Mennesker:
Mor: Velina Dú Nór (adel), lever ved menneskenes hof. Hun er en strid madam.
Fosterforældre: Johs og Mary Mallin (kroejer), ejer "Den Galende Hane", som ligger i den Sydlige udkant af elvernes land - 5 skridt og man er inde i menneskenes rige..
Ven: Arthan (oprør)
Ven: Ichirou (mandlig oprør), trofast mod oprørenes leder.
Ven: ? (kvindelig oprør), trofast mod oprørenes leder.

Kendarer:
Ven: Shiki (kvindelig oprør), trofast mod oprørenes leder.

Vennerne kender kun hende under navnene: Kat og Vildkat. (dog med undtagelse af Arthan og Shiki)

Ydeliger info om de fleste overstående personer findes i min karakter.
Skriv hvis det har interresse...
Syndes du/i at beskrivelse af personerne skal ændres - så finder vi ud af det... Very Happy


Sidst rettet af Larlii Søn Aug 02, 2009 6:07 am, rettet i alt 12 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:23 am

Hmm, det er interessant det her!
Man kan godt se at personerne du bekskriver og dermed søger er personer fra den historie du selv har skrevet... men det er ikke sikkert de passer så godt herind i Novítus! Jeg foreslår at du ændrer navnene til '?' så man selv kan sætte det ind, og 'tyv' og 'slyngler' til 'Oprører'! For så ville det passe glædeligt ind!
Min karakter, Arthan, er jo Oprørernes Leder, og jeg vil meget gerne kende din karakter, så hvis du ændrer 'Gergi Garto' til Arthan, Oprørernes leder, og lader også de andre karakterer være mere.. åbne.. så vil du helt sikkert hurtigt kunne finde nogle af de eftersøgte familiemedlemmer/venner! ^^
Men det er bare mit foreslag!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:30 am

Twisted Evil Den er jeg fuldt ud med på.
Så når der er en som vil have hendes fars person, så skifter jeg navnet i min karakter....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:31 am

Godt, så Arthan bliver nu god ven med Larlii! Så ved jeg det!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:38 am

Der går en del tid før Larlii kommer til hovedstaden.. Very Happy Hun er endnu kun i den Nordøstlige skovdel..
Jeg går ind og retter den del også...
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:39 am

Jeg ved ikke helt med kroen... Jeg vil gerne lave et board til den, men så skal det være i elvernes land, da vi allerede har 2 kro'er her i menneskelandet. ^^ Men kunne for eksempel lægge den lige på grænsen til menneskernes land, på den måde kunne mennesker sikkert godt få lov at bestyre den, hvis det er. Ville det være i orden?
(Jeg laver dog ikke boardet, før der er nogen der vil bestyrer kroen. ^^)
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:42 am

[Til Larlii]

Jaja, det gør ikke noget! ^^
Super! Altså godt med flere kontakter, det er noget man kan bruge i Oprørsbevægelsen: Viden! :]
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:52 am

Du kan være tre stæder på en gang!

Vis det er vil jeg nok godt være din far, de vil heller ikke være langt fra hinanden i adfærd. Silva har også en søster, som jeg vist også skal have spurgt, vis du syntes det er en god ide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:56 am

Duxis skrev:
Jeg ved ikke helt med kroen... Jeg vil gerne lave et board til den, men så skal det være i elvernes land, da vi allerede har 2 kro'er her i menneskelandet. ^^ Men kunne for eksempel lægge den lige på grænsen til menneskernes land, på den måde kunne mennesker sikkert godt få lov at bestyre den, hvis det er. Ville det være i orden?
(Jeg laver dog ikke boardet, før der er nogen der vil bestyrer kroen. ^^)

Jeg har flyttet fosterforældrens kro 5 skridt ind i elvernes land... Smile
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:57 am

Okay, så er jeg glad. ^^ (For det med kroen. XD)
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 5:58 am

Silvanus skrev:
Du kan være tre stæder på en gang!

Vis det er vil jeg nok godt være din far, de vil heller ikke være langt fra hinanden i adfærd. Silva har også en søster, som jeg vist også skal have spurgt, vis du syntes det er en god ide.

Det kunne vi da godt lade sig gøre... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 6:05 am

Så skulle jeg gerne have rettet alt.... Både karakteren, dette indslag og "historien" i skoven....
Ret mig endlig, hvis jeg har glemt noget...
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 6:07 am

Fint, så skal vi bare vende på søs svar Smile
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 7:08 am

Må jeg være den 'kvindelige oprørs-tingest' Mener selv jeg er meget tro mod min elskede Arthan! Eller egentlig nu hvor jeg tænker mig om... Jeg er ikke et menneske(Det lød lidt forkert)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeTirs Jun 02, 2009 7:14 am

Shiki skrev:
Må jeg være den 'kvindelige oprørs-tingest' Mener selv jeg er meget tro mod min elskede Arthan!

Det er helt i orden... Hvis du kender flere som ønsker venskab så siger du bare til....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:03 am

Jeg vil da gerne være 'den mandlige oprøre som er trofast mod oprørenes leder' ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 6:03 am

Ichirou skrev:
Jeg vil da gerne være 'den mandlige oprøre som er trofast mod oprørenes leder' ^^

Helt ok... Men du kender kun navnene: Kat og Vildkat..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:44 am

Larlii skrev:
Ichirou skrev:
Jeg vil da gerne være 'den mandlige oprøre som er trofast mod oprørenes leder' ^^

Helt ok... Men du kender kun navnene: Kat og Vildkat..

Okidoki, det lyder fint : D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forskellige familiemedlemmer og venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Forskellige familiemedlemmer og venner.   Forskellige familiemedlemmer og venner. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forskellige familiemedlemmer og venner.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gamle venner
» Forskellige billeder til bl.a. elvernes land...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: