Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Character theme songs

Go down 
+4
Cyrile
Lida
Duxis
Shiki
8 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Character theme songs Empty
IndlægEmne: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeOns Jun 03, 2009 8:00 am

ja jeg så sådan en hersens tråd, på alle mulige andre boards, og tænke "det er da det vi ska ha på novitus!"
og så lavede jeg en ^^


ganske enkelt, så vælger du en sang, som du mener, passer godt til din char, eller en andens char?

jeg kan godt ligge ud!

Dux : https://www.youtube.com/watch?v=truln6VnS4E&feature=channel_page (sweet sacrifice evanescence)

grund : ja hun er ikke særlig feminin og særlig omkvædet "you poor sweet innocent thing" det lyder som noget meget ironisk og nedladende og det er jo liiiige vores admin ^^

og en sidste til laerien : https://www.youtube.com/watch?v=YgMOcR6v9sw (best friend)

grund : dette er IRONISK

kom med jeres ^^^ (tre øjet glad alien)
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeOns Jun 03, 2009 5:23 pm

Shiki: My Immortal
Jeg tror den passer meget godt på Shiki. Specielt 'These Wound Won't Seem To Heal' del, eftersom hun har en hjerte-ting jeg har glemt hvad hedder -.-" som ikke engang kan heales med magi.

Stadig Shiki: Everytime
Jeg syntes bare den passer godt, yderlig begrundelse kan jeg ikk komme med... Altså, nu skal man ikke lige tænke over det sidste der sker mellem Hinata og Naruto xD

Silvanus: Lucky
Det her er såå meget Silvanus xD Do not kill me plzz Silva!
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeOns Jun 03, 2009 9:20 pm

Sweet Sacrifice? XD Jamen du får jo Dux til at lyde meeeget ondere end hun er! (.. eller hvad?) Men ind til jeg finder et bedre bud, så tager jeg da imod det! ^^

Dorgon er helt klart på Come to life med Alter Bridge.

Den symbolisere helt sikkert hand totale overgivelse til troen på Novítus og hans tro på at de er uovervinelige. "We've come to life"-delen af teksten skal så selvfølgelig også forståes som "Det var os der valgte den rigtige side."
(Jeg kan også altid poste teksten til den med min(Eller Dorgons) fortolkning af den, hvis det er. XD)

... Det er også lige Dorgons stemme, er det ikke? XD
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 7:34 am

Arthan:



Hehe, pisse fed sang! Dejligt band! Og god titel til hans arbejde!
Tilbage til toppen Go down
Ignisu
Gæst




Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:51 am

HAHAHA, men jeg bliver altså nødt til det Very Happy
FIRST WIVES CLUB <3


Ej okay. xD
Fordi Ignisu faktisk er utilfreds med sin situation:
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 7:51 am

Jeg elsker Riot! Den er såå fed! Har altid elsket den! Three Days Grace styrer!
Tilbage til toppen Go down
Larlii
Gæst




Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeFre Jun 12, 2009 4:11 am

Laughing Jeg ved ikke hvem den passer til... Men jeg syndes den er mega god... Laughing
https://www.youtube.com/watch?v=nXbCw1U61FU&feature=related
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeTirs Jun 16, 2009 11:50 pm

Hmmm, Three Days Grace er ret gode Shi, men Riot er stadig yndlingssangen over dem alle! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeOns Jun 17, 2009 12:05 am

Larlii, jeg elsker virkelig også det remix! Og hver gang jeg ser den film (Og jeg ser LOTR ret ofte), kan jeg ikke lade være med at dø af grin hver gang dén replik kommer. XD Det har totalt ødelagt mit oprindelige syn på den scene!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeFre Sep 23, 2011 10:13 am

Denne tråd har vist været ret inaktiv jævnt længe, så jeg føler for at genoplive den - ikke mindst fordi jeg under en togtur på vej hen for at besøge Dux, fandt Lidas theme song. Den beskriver hendes forhold til sin mand, Nicholas, lige på kornet!

Here you go ^^



Tilbage til toppen Go down
Cyrile

Cyrile


Antal indlæg : 14
Join date : 18/08/11

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeMan Sep 26, 2011 9:37 pm

Her er så mine karakterers temasange xD Rhovanions er lidt skør, men den passer på en eller anden måde ret godt til ham xD

Rhovanions temasang

Vil blive opdateret når jeg falder over de andres xD

Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeTirs Nov 01, 2011 8:44 am

Dux smed en sang efter mig for noget tid siden med en kommentar om, at det vist var sådan, Shila havde det under sit ret udmattende eventyr i elverlandet. Og jo, den passer vist ret godt :p

Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:29 pm

I forhold til den skæbnesvangre tråd (her) mellem Shila og Thor passer denne sang enormt godt for Shilas vedkommende:

Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:54 pm

Jeg har fundet Celestines theme song! Det er så meget denne her! : D

Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 11:01 pm

Der er kun én mulighed for hvilken sang der både definere Aridóri som person og kigger ind i hans hoved.
Det hele ligger i teksten - tro mig! xD Så giv det en chance og læs den hele vejen igennem.

Brian "Head" Welch - Home


I tried peace
I tried love
I tried kind
I give up!
Wisdom comes though suffering - It's my world!

Derudover så har jeg altid været overbevist om at det er sådan hans stemme lyder. (Den "søde" del af sangerens stemme.)
For mig at se, så kunne det lige så godt være ham selv der sang en stor del af den. : )
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 1:25 am

Det kan muligvis være svært altid at se hvordan den her passer på Sharian, men det gør den..

Tilbage til toppen Go down
Celestine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Celestine


Antal indlæg : 167
Join date : 03/08/12
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 1:55 am

Det er nok helt en themesong, men den beskriver ret godt, hvad Cele har gang i med Helias bror Nileander xD

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Character theme songs Empty
IndlægEmne: Sv: Character theme songs   Character theme songs Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Character theme songs
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om Novítus-
Gå til: