Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Personligt billede?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Almanak




Antal indlæg : 4
Join date : 06/03/13

Personligt billede? Empty
IndlægEmne: Personligt billede?   Personligt billede? Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 8:41 am

Hejsa, helt nyt medlem her!

Jeg lagde mærke til at de fleste brugere har et billede af deres karakter som personligt billede, men jeg har det problem at jeg ikke kan finde noget der enten ikke er for vulgært, grimt eller simpelthen ikke passer til min forestilling. Jeg ville så bare høre hvor vigtigt dette billede er, og om det er ok at være billedløs indtil jeg eventuelt kan tegne noget selv?

Mvh
Almanak
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Personligt billede? Empty
IndlægEmne: Sv: Personligt billede?   Personligt billede? Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 8:52 am

Hejsa

Der er ingen krav omkring billede.. Vi er bare nogle som ikke kan holde ud at se en tom plads Smile
Nogle tegner billede til sig selv/andre, og andre finder billeder på nettet Smile
Tilbage til toppen Go down
Almanak




Antal indlæg : 4
Join date : 06/03/13

Personligt billede? Empty
IndlægEmne: Sv: Personligt billede?   Personligt billede? Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 9:11 am

Mange tak skal du ha', så kan jeg forhåbentligt få en karakter op snarest. Billedet må bare følge bagefter. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Personligt billede? Empty
IndlægEmne: Sv: Personligt billede?   Personligt billede? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Personligt billede?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Spørgsmål-
Gå til: