Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Facebook gruppe

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Facebook gruppe Empty
IndlægEmne: Facebook gruppe   Facebook gruppe Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 6:42 pm

Hejsa

Som nogle af jer allerede ved, så har jeg - i tidernes morgen, da jeg var moderator - oprettet en Novítus-gruppe på Facebook.
Her er alle Novítus medlemmere velkommen - hvis de har lyst Very Happy Der er ingen tvang Very Happy
Hvis I ikke allerede er medlem, så bede mig eller en anden om at invitere jer ind Very Happy

Pt. er jeg ved at lave en liste over hvilke folk der styre hvilke personer her i spillet, håber I vil være med Smile

Admins og Moderatore: Hvis i syndes at denne besked høre til et andet sted, så sig til og jeg flytter den..
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Facebook gruppe Empty
IndlægEmne: Sv: Facebook gruppe   Facebook gruppe Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 8:26 am

Jeg synes, det lyder som en super god idé! Godt initiativ! Smile
Selv er jeg ikke så meget på facebook, men jeg håber da, at en sådan gruppe kan blive til gavn for andre Wink Det kan måske også være en god måde at lægge lidt plot sammen og sådan nogle ting... de fleste er jo mere på facebook, end på Novi.
Tilbage til toppen Go down
 
Facebook gruppe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Novítus på Facebook

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: