Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Miska

Miska


Antal indlæg : 13
Join date : 20/06/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeFre Jun 21, 2013 3:15 am

Overskriften siger næsten det hele! Smile

Jeg foreslår at truppen holder sammen, øver, optræder osv. Det kan være alle slags kunstnere som kan rejse rundt i Orbis og underholde! Det er kun fantasien der sætter grænser.
Jeg foreslår at truppen holder til et sted så det ikke kun bliver begrænset til en race.

Indtil videre er medlemmerne:

Miska - Danser og musiker
Sartorn - Trubadur
Sean - Gøgler
Vaimo - Musiker


Sidst rettet af Miska Fre Jun 28, 2013 2:24 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Hamran

Hamran


Antal indlæg : 96
Join date : 17/04/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeFre Jun 21, 2013 5:57 am

Hmmm, det kunne jo være sjovt at lave en musik-nørdekarakter der konstant snakker i tåger og fagsprog så ingen forstår ham/hende Razz Og så kan jeg rigtig godt li' gøglere Wink Jeg vil lige tage den op til overvejelse Smile
Tilbage til toppen Go down
Sean Lee-tuk

Sean Lee-tuk


Antal indlæg : 17
Join date : 19/06/13
Age : 28

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeLør Jun 22, 2013 1:48 am

Se, nu er din og min karakter oprettet lige efter hinanden, og da jeg læset det tænke jeg på at skrive til dig på pm, men efter at læse denne tråd, og set din bemærkning om racer, så tager jeg det som en invitation Wink

Sean har nok ikke været i gruppen meget mere end 4 år, måske mindre. Det kunne være lidt fedt at spille på, hvordan den sammen tømret gruppe, rager mod et nyt medlem. Smile

I så fald, har jeg lige nogle ting som vi burde få gjort, eller kunne være fedt at have:
-En leder, som er NPC eller spiller. Funktion; at herse rundt med folk, bestemme næste by, og være den der råber og præsentere. 
-Gruppen bliver lidt nød til at have et navn Wink
-Og nu vi er ved navne, det er ofte man har et kunstner navn, så man sjælendt høre ens rigtige navn.
Tilbage til toppen Go down
Miska

Miska


Antal indlæg : 13
Join date : 20/06/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeLør Jun 22, 2013 2:22 am

Hej Sean, det er nogle gode ideer Very Happy

Jeg tænkte truppen kunne have tilholdssted ved Korsbyen, men selvfølgelig også rejse rundt.
Der skal også helt klart være en leder og et navn! Jeg vil også lige overveje hvad Miskas kunstnernavn skal være.
Hvad angår lederen så kunne jeg forestille mig at karakteren var en meget karismatisk type. Men det er bare et foreslag. Skal vi ikke bare bruge først-til-mølle princippet? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sean Lee-tuk

Sean Lee-tuk


Antal indlæg : 17
Join date : 19/06/13
Age : 28

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeLør Jun 22, 2013 2:31 am

Mens lederen er NPC, syntes jeg han skal være forholdvis gammel, have holdt sig godt, være charmerende og karismatisk. Men han har et hissigt temperament, og alting skal stå og være som han vil have det. Så skal han da også havde børn.. eller noget i den stil..? XD
Tilbage til toppen Go down
Miska

Miska


Antal indlæg : 13
Join date : 20/06/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:10 pm

Come on Hamran, bliver det til noget? Det kunne være så sjovt Wink
Tilbage til toppen Go down
Hamran

Hamran


Antal indlæg : 96
Join date : 17/04/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 11:44 pm

Jaja, jeg får nok bare lidt travlt det næste stykke tid (eller... skal en masse i hvert fald. Hvor jeg ikke har mulighed for at komme på nettet) da jeg har en masse ting i sommerferien Smile
Og så har jeg lige skulle udarbejde karakteren... Han ligner mig ALT for meget til at det burde være lovligt. Også lidt fysisk Razz
Tilbage til toppen Go down
Sean Lee-tuk

Sean Lee-tuk


Antal indlæg : 17
Join date : 19/06/13
Age : 28

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeTors Jul 11, 2013 8:13 am

Hvad siger i til at vi gøre truppens besøg i Retneck til et event?? Bare en ide jeg selv godt kan lide Wink
Tilbage til toppen Go down
Vaimo

Vaimo


Antal indlæg : 14
Join date : 27/06/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeTors Jul 11, 2013 9:50 am

Tjoooh.... Det er jo ikke noget Vaimo særlig gerne vil gå glip af, men med mig 3 uger på bornholm... Kunne vi så liiige vente lidt? Wink Rolling Eyes 
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Evelyn


Antal indlæg : 217
Join date : 06/07/09
Age : 32

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeTors Jul 11, 2013 9:59 am

Jo det er en god idé! Hvornår kan du Vaimo, tager du afsted nu eller..? Smile
Tilbage til toppen Go down
Vaimo

Vaimo


Antal indlæg : 14
Join date : 27/06/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeTors Jul 11, 2013 10:03 am

Jeg tager afsted senest mandag, men er til overnatnings live i weekenden, så jeg kan nok ikke nå særligt meget efter fredag :/
Tilbage til toppen Go down
Sean Lee-tuk

Sean Lee-tuk


Antal indlæg : 17
Join date : 19/06/13
Age : 28

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeTors Jul 11, 2013 7:45 pm

Tanken var også først når alle i aktive truppen havde tid, og intil Du kommer hjem, kan vi andre begunde forberedelserne.. Har tænkt på at lave en lidt gammeldags plakat, og smide den ind på opslagstavlen. Hvordan syntes i det lyder?? Så skal vi bare lige have en dag, Vaimo?
Tilbage til toppen Go down
Sean Lee-tuk

Sean Lee-tuk


Antal indlæg : 17
Join date : 19/06/13
Age : 28

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:36 pm

Hvornår skal det være?? vi skal nok lige have mindst 14 dages tid, hvor vores plakat er på opslagstavlen.
Såhen mod sep?
Tilbage til toppen Go down
Hamran

Hamran


Antal indlæg : 96
Join date : 17/04/13

Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:01 am

Så skal det helst være en weekend, da jeg er på efterskole fra om en uge...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Empty
IndlægEmne: Sv: Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!   Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Artister, gøglere, musikere mm. til Gøglertrup!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: