Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kort over Orbis!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 2:45 am

Opdateret!! - Det nye kort over Orbis!
Jeg har været syg hele dagen, har jeg, og ved i hvad jeg så har gjort? Jeg har siddet over en time med dundrende hovedpine og tegnet kort til jer, samt skrevet historier om jeg ved ikke hvad, her til siden..!
Men nu er det også redigeret, så det ser ordentligt ud i farverne og sådan. Håber at i er glade for kortet! ^^
(I kan også finde det under 'Om Novítus', hvor det nu er lagt ud.)

Kort over Orbis! Kort_orbis02
[Dette kort er tegnet af Administratoren]


Sidst rettet af Duxis Ons Sep 09, 2009 11:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:02 am

Ganske udmærket kort må jeg sige! Men hvis vi skal beholde det her, må vi lige lave lidt om i "Skoven"... for der står der at Hovedstaden er omgivet af skov til alle sider! :S
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:14 am

Hmm.. Du har ret - det skriver jeg lige ned! XD Tak for at du sagde det! ^^ Vi må også finde et navn til 'Hovedstaden'. XD Siden at de andre 3 har nogle.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:20 am

Rigtigt nok! Hmm.. det skal være noget 'stort'... sådan.. storslået, pragtfuldt agtigt! :3
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:24 am

Ja, muligvis noget som udstråler styrke, hvis du ved hvad jeg mener. ^^ Vi må have fat i en Latin-ordbog igen, igen. XD Skal i lige have et sjovt fact omkring elver-landet? Alle navnene er faktisk finske ord. XD Så kan i lige tænkte lidt over dét. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:30 am

Sjoov! :3
Hovedstaden skal være et navn inspireret af et engelsk ord! For engelsk og England er storslået!
Hvad med Retnec? Omvendte af 'Center', sådan, midt i det hele, her foregår alt? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:38 am

Hmm.. Så skal vi bare have noget udtale-kontroleret på. XD Hvad med 'Rétneck'? ^^
Er det noget som dur? Det lyder også lidt barskt og slidt i det, det kan jeg sådan set godt lide!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:47 am

Skal vi ikke vedtage det så?
Eller skal vi have Silva med på den?
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:59 am

Skal vi ikke bare godtage det? ^^
Jeg venter lige med at ændre kortet, til jeg har hørt fra de andre members, om der er mere der skal laves om. Det er nemmest at gøre på én gang.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 9:57 am

Jeg synes det er overvældende flot! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 12:26 am

Mig behøver i ikke tænke på! Desuden vis jeg sagde nej, (hvilke jeg ikke gør) så var i i fler tal! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 6:09 am

Det ser godt ud....

Hvis du/i er intresseret - så har jeg en lille elvisk ordbog over nogle elementer. Den er på både Quenya og Sindarin - Tolkiens elversprog... Jeg har også en elvisk skrifttype til pc...
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 11:28 pm

OPDATERET!
Nu er det nye kort her! ^^
*Streger punktet fra min To-Do-liste*
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 5:37 am

hvad emd at skrive hvem af racerne der høre til hvor? oo
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:03 pm

Jeg har faktisk lavet ét, hvor farverne passer til hvilke 'magter' der ejer 'hvilket' landet. ^^ Jeg skal bare lige have det postet til jer.

(// DUX)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kort over Orbis! Empty
IndlægEmne: Sv: Kort over Orbis!   Kort over Orbis! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kort over Orbis!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kort over Tarpárminen
» Kort over akademiet
» Orbis' religioner og de tre måner
» Kort (nu med afstande)
» Sød kort film! ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: