Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shila, Alfred og Lidas Scrapbook

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitimeLør Feb 26, 2011 11:44 am

Alfred - nu som ung og hvidhåret

Shila, Alfred og Lidas Scrapbook LeoricoftheBook_zpsc9a4ca20
Tyvstjålet fra brætspillet Descent (second ed.). Egentlig er dette Leoric of the Book, men selv da mine medspillere hørte om Alfred, blev han konsekvent omtalt som det resten af spillet : D


Lidas første profilbillede:
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Lida-1

Lida De la Waar er efter tråden Blot en middag efter standarten kommet godt og grundigt i tvivl om sit ellers så faste had mod den ene af Henzeltvillingerne, nemlig Garius, og hun står nu i en position, hvor hun har fået et ekstra lag på sit dobbeltliv og nu lever et trippelliv. Over for sin mand skal hun holde både sin forbindelse til oprøret og nu også sit forhold til Garius skjult. Over for Garius skal hun holde sin fritidsinteresse hos oprøret en hemmelighed, og oprørslederen Cyrile kender samtidig ikke til hendes følelser for Garius. Besværligt.
Tegningen nedenfor viser Lidas placering mellem de to mænd i hendes liv (og samtidig skulle hun tegnes, så hun rent faktisk lignede én på 30 - det fik jeg ikke gjort ordentligt i de to foregående tegninger). Jeg har brugt Dóris tegning af Garius som inspiration til ham på denne, så han kom til at ligne mest muligt ^^
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook NICLIDGAR

Lidt ældre...


Under et enormt kedeligt oplæg på uni, der kun var relevant for de dansk-studerende og ikke os andre, slog jeg tiden ihjel med at tegne, så nu kan vi i denne scrapbook sige et stort velkommen til Lida De la Waar! - Og hendes mand, Nicholas De la Waar, som nu også er blevet smidt ned på et papir ^^
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook LidaShila, Alfred og Lidas Scrapbook Lida_Nicholas3

Jeg er jo nu engang rollespiller, og inden for det også én, der spiller pen and paper. Er stor fan af systemet Pathfinder, fordi de har pæne billeder (og ja, jeg er ret glad for pæne ting). Og et af class-billederne passer perfekt på Aflred (som yngre)! Og især efter, at jeg er blevet enig med mig selv (og Dux) om, at han nok altid har været hvidhåret. Here he is:
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook PZO1110-Alchemy-1 Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Pathfinder5-Wizardsmall-1

Dóri har været awesome og tegnet Shila i fuld udrustning : D
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Shila01copy

Tegningen nedenfor har jeg selv tegnet ^^ Endnu engang i fuldt rustning, men dog med modifikationer, da jeg ville prøve et andet design end standart plade.
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Shilamindre

Så har jeg fået tegnet min kære Alfred (der selvfølgelig står med Avernialia!) Han burde nok have haft en hel del amuletter på sig, men det ville gøre tegningen så rodet, så dem undlod jeg til fordel for de pæne farver.
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Alfred_by_alianneunderscore-d3e5cw0

... Solbrun Shila på en solrig og varm sommerdag, selvfølgelig på træningspladsen igang med øvelser. Hvad skulle hun ellers lave? :b
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Shila_push_ups_by_alianneunderscore-d3esbwy

Shilas rute på eventyret i tråden En mislykket jagt på jordprøver kan her ses oppefra ^^
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Shila_var_her

Og så kommer Shilas videre rute fra tråden Med benene på nakken, hvor hun stødte ind i både Vitae og Rukyn.
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Shila_var_her2

Jeg har nu fået farvelagt en tegning fra Shilas eventyr i Tarpárminen ^^ Dette viser den umiddelbare situation fra hun er sluppet væk fra Rukyn lige uden for Tarpárminen, og inden Tarnes kommer springende til for at beskytte hende fra den (knapt så) farlige Vitae, som han tror er fjenden.
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Shila_sret_farve2


Sidst rettet af Shila Tirs Jul 10, 2012 10:25 am, rettet i alt 23 gange
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 10:48 am

Så har Alfred joinet Shila i scrapbogen! : D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 2:36 am

WOW cool briller XD
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:52 pm

Opdateret

- Nu med Nicholas De la Waar ^^
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitimeOns Sep 28, 2011 4:40 am

*opdateret*
Tilbage til toppen Go down
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitimeOns Sep 28, 2011 6:25 am

^^ Mega godt ^^
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:07 am

Ooooooog Alfreeeed! : D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Empty
IndlægEmne: Sv: Shila, Alfred og Lidas Scrapbook   Shila, Alfred og Lidas Scrapbook Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shila, Alfred og Lidas Scrapbook
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Timians scrapbook
» Riccio's scrapbook
» Larliis ScrapBook
» Velinas ScrapBook
» Ignisus ScrapBook.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterers ScrapBooks-
Gå til: