Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dux' Galleri (Vol 2)

Go down 
+3
Cyrile
Shila
Duxis
7 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 9:38 am

Ny tegneserie-stribe : D
Om den nye general, Rhovanion, og en lidt akavet situation

Her tidligere i dag fik jeg øje på det billede som Rhovanion har på sin profil. Og jeg nåede ikke engang at se ordentligt på det inden der var en stemme i mit hoved (Ja, mine karakterer bor i mit hoved) skreg et højt og overrasket Whaorw!
Det viste sig at Aridóri - der kæmper med det ene akavede gay-forhold efter det andet - slet ikke kunne håndtere en elver af det udseende. Det lange, velplejede hår, de skarpe øjne og Og da slet ikke i samme råd som ham selv!

Dette her er hvordan jeg forstillede mig at deres første møde ville foregå:
Klik for tegneserie



Tarnes! : D


Ja, der var så mange der blev ved med at spørge om de ikke kunne få et ansigt på den fantastiske Tarnes som normalt løber i hælene på enten Dorgon eller Shila. Og her er han endelig. : )
Dux' Galleri (Vol 2) Tarnes01_Mindre-1
Der som var allervigtigst for mig var at få hans store(enorme), venlige øjne til udtryk. Og det syntes jeg egentlig lykkedes ret godt. : ) Jeg elsker også at han endte med at blive ret indiansk af udseende med det lange, sorte hår. Hvis jeg havde lagt farve på ville hans hud sikkert være gylden-mørk og sund, tror i ikke?

Men nu er han her endelig, den kære NPC! Så nu må i endelig skrive hvad i synes om ham! : D


Ja, folkens. : D Nu har jeg jo lovet nogle af jer at smide noget fanart og nogle for-sjov-tegninger ud her på siden som undskyldning for at jeg har været lidt langsom til at svare. Så nu skal det endelig være. Der er nogle flere tegninger på vej som (desværre) ikke er helt færdige endnu. Men de står listet op nederst i indlæget. : )

Nyd tegningerne og husk endelig at sig hvad i syntes!

Dux' Galleri (Vol 2) Vitae01_Mindre
Først og fremmest har vi en tegning af Vitae. : ) Hun er så fantastisk en karakter at jeg simpelthen ikke kunne lade være med at tegne hende.
Det er en blyants-tegning og jeg er egentlig godt tilfreds med den. Især skyggerne og piercingen i øret. (Undskyld, Vitae, hvis den skulle have siddet i den anden side)
Mens jeg tegnede kom jeg ved et uheld til at lave pletten over hendes læbe. Den ville havde været nem at fjerne igen i photoshop, men jeg blev simpelthen så glad for den, at jeg ikke kunne få mig selv til den. Jeg synes den for hende til at se så umådeligt charmerende ud. : D

Dux' Galleri (Vol 2) Xhimi01_minre
Den næste tegning er af den skønne Xhimi. Mens jeg (Aridóri) og hende skrev tråden om Xhimi der lå på ryggen i græsset, kunne jeg simpelthen ikke lade være med at tegne denne hér.
Jeg er rigtig spændt på hvad du synes, Xhimi. For jeg havde lidt nogle problemer med hvordan hendes karaktertræk og sådan skulle se ud. Det samme gjaldt hendes hår (som måske nok endte med at blive lidt mere krøllet end hvad jeg havde tænkt mig i starten).
Men alt i alt endte jeg med at blive meget glad for hvordan den tog sig ud. : ) Også tegnet med blyant.


Karakterer på ferie


De næste tegninger, (Eller rettere, tegneserie-sider) er nogle som blev tegnet mens Shila og jeg var i Norge. : D De arbejder med den simple tegning: Hvad laver vores karakterer egentlig når vi ikke skriver for dem?
(I får dem som links, fordi formatet er rimelig stort)

På denne side er Aridóri, Dorgon, Vitae og Noble til stede. : D Skitsen, historien, teksten og karaktererne er tegnet af mig. Noget af baggrunden er optegnet af Shila.

Her er karaktererne Aridóri, Dorgon, Vitae (selv om det ganske vist kun er en hale) og de skønne NPC'er Garth(Skovmandsskjorte), Doras(Korthåret fyr) og Thor(Langhåret dude) til stede. : D
Skitsen, historien, teksten og karaktererne er tegnet af mig. Al baggrunden er optegnet af Shila.



Så er side 3 her endelig. : ) Karaktererne der medvirker her er denne gang kun Aridóri og Dorgon.
Skitsen, historien, og karaktererne er tegnet/skrevet af mig. Al teksten og stort set hele baggrunden er optegnet af Shila.
Bemærk venligst den nye. fancy skygge-effekt. Uuuuhh..!
Til selve tegningen har jeg kun én kommentar: Undskyld, Dorgon? ^^'


Sidst rettet af Duxis Søn Aug 21, 2011 10:49 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 2:43 am

Jeg ELSKER Tarnes ^^ Han er mega dejlig!!
Og tegneserien, well, jeg er ret stolt af mine roser ^^ Og resten er mega awesome : D
(Og så bliver jeg nødt til at pointere det der halve træ på sidste tegning ved siden af Dorgon, som Dux har glemt at tegne op : P )
Tilbage til toppen Go down
Cyrile

Cyrile


Antal indlæg : 14
Join date : 18/08/11

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 2:52 am

Tegneserien er virkeligt awsome! jeg glæder mig allerede til den næste! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vitae
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Vitae


Antal indlæg : 169
Join date : 24/02/11

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 3:26 am

SEJT MAN! Keep up the good work!!
Tilbage til toppen Go down
Toushiro
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Toushiro


Antal indlæg : 519
Join date : 18/09/09
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 4:21 am

Dux er og bliver den geniale tegner - ligeledes med Shila..

Elsker virkelig de kære tegneserier ^^
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 10:51 am

Opdateret (igen)
Aridóri vil gerne sige velkommen til den nye karakter, Rhovanion. xD
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Rhovanion

Rhovanion


Antal indlæg : 15
Join date : 17/08/11

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 7:21 pm

HAHAHAHAHA! stakkels Rho..
*billede af rho der prøve at gemme sig inden i mit hovede bag en kæmpe bog!* xD
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 8:18 pm

Jeg. Elsker. det. (!)
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 10:51 pm

Hvis det er sandt at latter er livsforlængende, kan jeg sige at din tegneserie lige har givet mig lidt ekstra liv. (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dux' Galleri (Vol 2) Empty
IndlægEmne: Sv: Dux' Galleri (Vol 2)   Dux' Galleri (Vol 2) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dux' Galleri (Vol 2)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shilas Galleri
» Dóris Galleri
» Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: