Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lær hinanden at kende på detaljerne!

Go down 
+40
Eliny
Celestine
Authdil
Landon
Keuany
Laya
Áed Dwyn
Yen
Kira
Sen
Noviaka
Nero
Murwyn
Rhovanion
Lida
Anchoret
Noble
Vitae
Newruz
Reynor
Ambrosius
Raiia
Shila
Xhimi
Livian
Rahni
Aaron
Rangiku
Aridóri
Sharian Sharlario
Silvanus
Toushiro
Evelyn
Dorgon
Relia
Lily
Shiki
Saxón
Rose
Duxis
44 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:38 am

Jeg er sådan en der er på efterskole lige nu Cx
+ En der er uheldig nok til at kende Riccios dårligere halv del........
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:57 am

muahah og alle de andre halvdeler! >Very Happy

jeg er sådan en der skal starte på efterskole på søndag XD og som tror det er fredag idag
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:59 am

Jeg er sådan én der nu har gået på Gymnasiet i 2 hele dage! ^^ Woo!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:54 am

Jeg er sådan en som begynder i 2.g om 5 dage og også er lidt nysgerrig efter at vide hvilken linie Dux mon har valgt, på Gym? Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:20 am

jeg er sådan en som kun går i 8. o.o so many big people!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:38 am

Jeg er sådan en som er begyndt at gabe, da jeg har været oppe siden kl. 5 - hvor kæresten skulle op og på arbejde... *gab*
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 6:15 am

Jeg er sådan én der har taget en linie der heder Engelsk A, Spansk A og Samfundsfag B på Skanderborg Gymnasie. (Sproglig)
Og med Musik som kundstnerisk fag, selvfølgelig! xD
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 6:18 am

Jeg er sådan en som elsker at lave bøger og magasiner fra bunden.. Også grunden til mit arbejde som bogbindeassistent...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 12:56 am

jeg er sådan en der syntes du er syg i hoved siden hun gider gå på gymnasiet oo
Tilbage til toppen Go down
Ichirou
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:15 am

Jeg er sådan en der sidder og toturerer en Deidara woodoo-dukke lige nu >:3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:03 am

jeg er sådan en som skriger NO IKKE DEIDARA SAMA! EN AF DE HOTTESTE FRA NARUTO NOOOOOO!!!! ICHI DIT ONDE MENNESKE!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:11 am

jeg er sådan en der syntes at Ichigo har udviklet sig i en højest mærkværdig udvikling Oo (kan huske dengang du var kææmpe deidara fan XD)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:27 am

Jeg er sådan en der lige har brugt tæt på 5 timer med at skifte vand og 'beskære' planter i et 250 L akvarie.
Tilbage til toppen Go down
Ichirou
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 5:10 am

Jeg er sådan en der stadig er mega Deidara fan, men ssom godt kan lide at torturere min woodoo-dukke ^^
Og jeg er sådan en der for af vide at hun er et englebarn og ikke kan finde ud af at være ond.........
Tilbage til toppen Go down
Timian
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 10:38 pm

jeg er sådan en der fortæller Ichigo at hun er et englebarn >xD også er jeg sådan en der ELSKER Mew :3
Tilbage til toppen Go down
Ichirou
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 12:55 am

Jeg er sådan en der elsker at rette folk, især når de staver eller siger noget forkert(også selvom jeg gør det hele tiden selv).
Og jeg er en som retter på Timian nu og siger at min karakter hedder Ichirou, ikke Ichigo!
Tilbage til toppen Go down
Lily
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Lily


Antal indlæg : 185
Join date : 09/08/09
Age : 28

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:22 am

Jeg er sådan en som, lige har været til et hårdt weekend scenarie i EP, og har fået omkring 10 nye venner^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:47 am

Jeg er sådan en, som elsker at læse rollespilsbøger i romanform, fx Dragonlance, Forgotten realmes.
Tilbage til toppen Go down
Relia
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Relia


Antal indlæg : 171
Join date : 14/04/09
Age : 32

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 7:21 am

Jeg er sådan en som lige nu siddre med øjnene klistret til side 218 i bogen Drageløberen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:44 am

Jeg er sådan en der lige sad og læste Vampire Knight Cx
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:20 am

Jeg er sådan en der i aftes indskrev en intro til én af mine historier... Laughing og nu gør folk opmærksom på det Laughing
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 7:58 pm

Jeg er sådan en, som forhåbentlig finder sin nye lejlighed på lørdag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 11:25 pm

Jeg er sådan en der lige har gjort rent Cx
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 2:40 am

Jeg er sådan en som stener (plain and simple xD)
Tilbage til toppen Go down
Rose

Rose


Antal indlæg : 30
Join date : 15/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:30 am

Jeg er sådan en som er vendt stærkt tilbage!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lær hinanden at kende på detaljerne!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 29Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Næste
 Lignende emner
-
» Let metal at kende

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: