Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lær hinanden at kende på detaljerne!

Go down 
+40
Eliny
Celestine
Authdil
Landon
Keuany
Laya
Áed Dwyn
Yen
Kira
Sen
Noviaka
Nero
Murwyn
Rhovanion
Lida
Anchoret
Noble
Vitae
Newruz
Reynor
Ambrosius
Raiia
Shila
Xhimi
Livian
Rahni
Aaron
Rangiku
Aridóri
Sharian Sharlario
Silvanus
Toushiro
Evelyn
Dorgon
Relia
Lily
Shiki
Saxón
Rose
Duxis
44 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 29  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:14 am

Jeg er sådan en, som er måske lidt for god til tysk.
Tilbage til toppen Go down
Larlii
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 3:28 am

Jeg er sådan en der lige er blevet fyret med en uges varsel. Crying or Very sad Det vil sige at jeg igen står uden arbejde fra og med Mandag d. 25 Januar. Mad
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 3:24 am

Jeg er sådan en som har ondt af Lalii!! Lad os endelig høre, når du finder noget nyt! ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:04 am

Jeg er sådan en, som også har ondt af Larlii...
men jeg er også sådan en, som heller intet arbejde har. (går stadig i skole)
Tilbage til toppen Go down
Larlii
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 8:25 pm

Jeg er sådan en der takker for jeres omsorg, og som er mega glad for Novítus - da det hjælper mig med at få tankerne på noget andet. Very Happy Selvfølgelig er min kærste også en mega hjælp og støtte..
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 10:32 pm

Jeg er sådan en der er MEGA stolt af at jeg har skabt noget, som ikke kun hjælper menneskers kreativitet, men også liv! xD (Også for mit eget vedkommende)
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 1:18 am

jeg er sådan en, som er med på alt for mange hjemmeside, som minder meget om Novítus, men bare handler om noget andet. XD
Tilbage til toppen Go down
Larlii
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 5:24 am

cheers Nu er jeg den lykkelige ejer af vores overadministrators bog cheers
Efter en hel dags søgen både i Viby J og Århus - fandt jeg den langt om længe. Nu skal den snart læses, hvilket jeg glæder mig til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 6:06 pm

jeg er sådan en som har fødselsdag på novitus!
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 10:59 pm

JEg er sådan en der undre mig 'lidt'!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 12:34 am

Jeg er sådan en, som tænker at Larlii måske ikke altid helt følger retningslinierne for en tråd, men det kan jo ske for den bedste, så det overlever jeg nok også
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 12:35 am

Jeg er sådan en, som er en stor perfektionist, især med stavefejl
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 9:13 pm

JEg er sådan en der syntes det er helt vildt trals ikke at kunne være på hver dag, når man har et event kørende!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 9:55 pm

Jeg er sådan en der har et GIGA påskeæg!
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 3:43 am

Jeg er sådan én som lige har lavet sin egen fan-page på facebook... Goood, jeg føler mig egocentreret!! xD
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Katjna
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 7:09 am

Jeg er sådan én der lige er blevet fan af dux, hvor er det dog dejlig slev fedt af dig! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 8:58 am

Jeg er sådan en der har spist sit GIGA påskeæg... På en dag O.o' Og sådan en der ikke ved om jeg skal blive fan af min storesøser! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 9:47 pm

Jeg er sådan en som ved, at Dux altid har været en lille kærlig egoist, men vi holder sq af hende alligevel
Tilbage til toppen Go down
Jahare
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 10:14 pm

Jeg er sådan en som mener at andre burde lave ens fan pages, ikke ens selv. Doh dux -.-'
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 10:18 pm

Jeg er sådan én som skriver hér, kun for at svare på hvad Jaharés post. xD
Det er derfor at det ikke er en fan-gruppe men en fan-page. Beregnet til at jeg selv kan skrive de ting der sker i mit liv samt opdatere folk. Det er jo i bund og grund det, som er meningen. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Jahare
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 1:19 am

Jeg er sådan en som mener at det er hvad man har en blog til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 6:04 am

Jeg sådan en der mener, at man ikk nødvendigvis får det ud af en blog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 6:26 am

Jeg er sådan en, som mener, at det her er ved at udarte sig til en diskussion frem for at lære hinanden at kende på detaljerne, som vel var meningen
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 7:58 am

Jeg er sådan én som troede jeg skulle have et par hyggelige timer med kæresten! Det viste sig så ikke at være, tilfældet da han kom med en jeg-hader-min-uddannelse-prædiken..!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:27 pm

jeg er sådan en som er bagstiv efter den efterskole jeg er på fjerde elevfest, hvor jeg virkelig drak meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lær hinanden at kende på detaljerne!
Tilbage til toppen 
Side 16 af 29Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 29  Næste
 Lignende emner
-
» Let metal at kende

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: