Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lær hinanden at kende på detaljerne!

Go down 
+40
Eliny
Celestine
Authdil
Landon
Keuany
Laya
Áed Dwyn
Yen
Kira
Sen
Noviaka
Nero
Murwyn
Rhovanion
Lida
Anchoret
Noble
Vitae
Newruz
Reynor
Ambrosius
Raiia
Shila
Xhimi
Livian
Rahni
Aaron
Rangiku
Aridóri
Sharian Sharlario
Silvanus
Toushiro
Evelyn
Dorgon
Relia
Lily
Shiki
Saxón
Rose
Duxis
44 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Næste
ForfatterBesked
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 8:40 am

Jeg er sådan en som lige pludselig synes at Dorgon ikke skal lide en lang og smerte fuld død som alle andre Novitus hunde! Very Happy

Med andre ord Jeg er sådan en der er totalt enig med Dorgon Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 9:10 am

Jeg er sådan én der tilsyneladende pludselig kan enes lidt mere med Landon. xD
(Og kan anbefale Machinemas zombie-serie Bite Me - både sæson 1 og 2 -, hvis du mangler en anden god gamer-youtube-production.)
Tilbage til toppen Go down
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 9:17 am

Jeg er sådan én der allerede har set dem undtagen afslutningen af sæson to, en skam at Greg bliver bidt Sad

Men hey jeg er også sådan en der synes at Lida måde at handle på er fornuftig selvom at Landon nok ikke kan forstå det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:44 pm

Jeg er sådan en der snart er færdig med Eragon serien, men er ved at komme under tidspræs.. ;(
Tilbage til toppen Go down
Authdil

Authdil


Antal indlæg : 69
Join date : 05/08/12

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 10:20 am

Jeg er sådan en som vil løbe til amager strand og så den vej rundt lige nu!
Tilbage til toppen Go down
Nero




Antal indlæg : 36
Join date : 08/12/11
Age : 31
Geografisk sted : Midtjylland

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 5:26 am

Jeg er sådan én der tjener gode penge i øjeblikket! Cool
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 5:46 am

Jeg er sådan en der har fået en ny bog: Fuldmånens magt.
Bogen lå i kælderen til udsmidning, men fejler intet..
Tilbage til toppen Go down
Nero




Antal indlæg : 36
Join date : 08/12/11
Age : 31
Geografisk sted : Midtjylland

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 6:01 am

Jeg er sådan én med allergi overfor alt der bare lyder af vampyr-bøger, hehehe! Razz
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 6:10 am

jeg er sådan en der afsløre at bogen handler om varulve, som er 98 % af jordens befolkning..
Tilbage til toppen Go down
Nero




Antal indlæg : 36
Join date : 08/12/11
Age : 31
Geografisk sted : Midtjylland

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 6:17 am

Jeg er sådan én der hvis indre billede af en varulv er en blanding mellem Taylor Lautner og en Worgen fra WoW..... JA, det er ikke et kønt billede! x)
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 10:51 am

Jeg er sådan én der er 130% fan af de originale gotiske klassikere. Her inklusiv Bram Stokers Dracula. (Han er en RIGTIG vampyr i mine øjne. : D )
Selv om lidt Candy-Gothic også er godt i små doser ind imellem. : )
Tilbage til toppen Go down
Celestine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Celestine


Antal indlæg : 167
Join date : 03/08/12
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 9:57 pm

Jeg er sådan én, der lige har opdaget 7 mariehøns i klumper rundt om mit vindue... Arrrgh!
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:10 am

Jeg er sådan en der (igen, igen, igen (noget i den retning) ) har startet en tråd imellem to af mine egne karakter Smile
Tilbage til toppen Go down
Rahni
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Rahni


Antal indlæg : 194
Join date : 21/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Lige foran dig! ;P

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 3:04 am

Jeg er sådan en der synes at Aaron skal gå kjole noget oftere. xD
Tilbage til toppen Go down
Celestine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Celestine


Antal indlæg : 167
Join date : 03/08/12
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:04 am

Jeg er sådan en der har brugt en hel dag på at manipulere med de elvere, jeg ikke synes var rigtige elvere (dvs som mig). Jeg tror Dóri ville være stolt af mig : D
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 5:05 am

Jeg er sådan en der, da jeg fik at vide at jeg skulle med mine forældre i Ikea i dag, klogt spurgte "hvad skal vi der?"
Bravo, Xhimi. Dine forældre skal snart bygge nyt hus. Hvad tror du I skal der? xD
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 4:14 am

Jeg er sådan én der - efter at have brugt en hel dag(bogstavelig talt) på at flytte et ton vådt ler og jord(bogstavelig talt) fra et hul i mine forældres baghave - har konstateret at jeg nok i hvert fald ikke er jord-magiker. xD
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 11:30 pm

Jeg er sådan én der har fået 25 af de smukkeste roser, af en forfærdelig eks... O.O Mine forældre og jeg blev enige om at det ville være synd at smide dem ud, så vi gav dem til vores søde nabo, der blev helt fortumlet over den flotte buket. xD Hun fik så historien og vi blev enige om at den stakkels mand bare gør det værer for sig selv... xD
Med et lille smil på læben kan jeg nu bare sige til mig selv at han kun gør det nemmere for mig at sige nej til ham. xD
Tilbage til toppen Go down
Eliny
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Eliny


Antal indlæg : 242
Join date : 01/08/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 3:24 am

Jeg er sådan en der: skal giftes lørdag d. 5 januar i Ebeltoft Gl. Rådhus..
Vielsen finder sted kl. 12:20


Sidst rettet af Eliny Tors Nov 01, 2012 6:19 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Jóhanna
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Jóhanna


Antal indlæg : 216
Join date : 12/03/12
Age : 31
Geografisk sted : Brønshøj

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 6:56 am

Jeg er sådan en, der sidder midt i eksamenslæsning og bare bliver LYKKELIG for sådan en nyhed! OMG TILLYKKE! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 12:45 am

Jeg er sådan én der har fået håret fra ørene og ned efter farvet strawberryblond. xD (min normale hårfarve er brun xD)


Sidst rettet af Aaron Tirs Nov 06, 2012 10:30 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Toushiro
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Toushiro


Antal indlæg : 519
Join date : 18/09/09
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 7:11 pm

Jeg er sådan en der syndes dit nye hår ser godt ud...

Jeg er også sådan en der nu kan puste lidt ud: Kjolen er fundet, købt og betalt - og resten af planlægningen falder stille og roligt på plads...
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:07 am

Jeg er sådan én, der lige er blevet ansat som studentermedhjælper på DanCAST på CBS : D Oh yeah!!
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 4:21 am

Jeg er sådan én der har lige har grædt for en brandslukker.... D': xD

Tilbage til toppen Go down
Celestine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Celestine


Antal indlæg : 167
Join date : 03/08/12
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 7:13 am

Jeg er sådan én, der lige har lavet et virkelig skidt ordspil i tråden med Aridóri og Aaron (Imens, I de magtfuldes verden) xD

Desarmere... Armere.. arm... Oh god xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Lær hinanden at kende på detaljerne!   Lær hinanden at kende på detaljerne! - Page 27 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lær hinanden at kende på detaljerne!
Tilbage til toppen 
Side 27 af 29Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Næste
 Lignende emner
-
» Let metal at kende

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: