Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 2:18 am

hep hey gutter og gutinder...

som en del nok har hørt efterhånden... er jeg ved at flytte til odense... ny lejlighed betyder også ny indvigelse... og hvorfor ikke gøre dette til noget særligt...

herinde er der jo en flok skøre rollespillere eller lignende... så fik den skøre ide, at når jeg engang er kommet bedre på plads... vi snakker nok først i slutningen af oktober... skolen skal jo passes... at jeg så vil stå for et mindre arrangement i Odense... hvor alle selvfølgelig er inviteret...

jeg har umiddelbart to mulige scenarier... afhængig af folks rollespilentusiasme...

1: Da jeg personligt selv er en stor pen 'n' paper spiller, kunne jeg køre et eller flere scenarier, hvor karaktererne er lavet på forhånd, og derefter går det bare derudaf...

2: Vi kunne gøre det til en fantasy-weekend... bestående af enten HP-kavalkade... se samtlige dvd'er med Harry.... eller muligvis Ringenes Herre... dette var selfølgelig også en mulighed...

Jeg vil være åben for andre interessante forslag...

Mad og drikke vil formentlig være noget nemt og simpelt evt via en tur til tyskland for billig sodavand... eller lignende...

Sovning... det skal jo til... siger de voksne...altså jeg har tidligere puttet folk sammen i mindre... og her er der tale om en toværelses, så hvis man ser bort fra luksusdelen... og selv medbringer bare liggeunderlag og sovepose... så vil man nemt kunne klemme sig ned, når det kom dertil... og nej, jeg beslaglægger ikke selv min seng... jeg er vant til det, som er dårligere...

HVad synes folk om ideen... eller skal jeg bare slå den ud af hovedet igen...

Der vil ikke være tale om luksus, kun hygge...er jo trods alt studerende...

Hvem er frisk og hvem er ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 3:06 am

hmmmmm harry potter? lord of the rings?

ellers tak

men ideen er fed nok, måske noget mere novitus relateret? har selv tænkt meget over at holde en p 'nd p aften her på sjælland, hvor vi evt kan bruge vampire the requim regelsættet da dette er stort og ikke går ud på ren og skær "regel knepperi"

nå men nok om det, tant.... SKIDE god ide, men kunne vi ikke gøre det mere novitus agitgt? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 3:38 am

lol! Det lyder fedt...lol!

Er der nogen dress-code (bestemt slags tøj)??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:14 pm

Jaharé... Vampire = novitus... no way... så hvordan havde du tænkt dig, at det skulle gøres mere novitus agtigt???

Larlii... dresscode...hmm ved jeg ikk lige... tror jeg kk lige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:18 pm

nnej nej nej tant NOT THAT WAY Razz jeg kan godt hjælpe med at lave chars.....

kort sagt så har de et meget omfattende evne system, medfødte evner, gode og dårlige drivkræfter, menneskelighed, willpower osv. osv. og så kan man bare kalde "blood points" for mana eller noget andet pis xD

jeg skal personligt selv printe noget ud, og tage det med, og jeg kan da og være gm hvis der ikke er andre der melder sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:29 am

Jahare... jeg kende skam en del til vampire the requiem... hehe... har selv været gm i det en del gange... ligesom i werewolf, wod og sådan... foretrækker primært the masquerade... men det er jo ved at være forældet... hehe... men man kunne selvfølgelig lave... ud fra dragonlance reglerne... hver enkelt spillers karakter herinde fra...

Jahare... som den onde præst... Larlii som den neutral halvelver ranger (lugter lidt væk af tanis)... Dux/dorgon som den stolte kriger... helt klart lawful... hehe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:33 am

den er jeg med på!

men tant... hvaaaaad synes du ? og i andre??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:46 am

jamen jeg er med på den da... hehe
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Empty
IndlægEmne: Sv: Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense   Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Opslag om evt. rollespil/fantasy i Odense
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Live rollespil weekenden d. 10-11 sep
» Opslag: Fakta om Oprørsbevægelsen
» Opslag om sagndyr
» Ferie opslag 2011
» Ny Fantasy butik i Ebeltoft - med webshop

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Reklameboardet-
Gå til: