Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ferie opslag 2011

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeLør Apr 23, 2011 4:33 am

Ferie opslag 2011

Nu er påsken jo over os - og det betyder at forskellige medlemmere tager på ferie, og derfor ikke er til at få fat i..
Ja - jeg ved godt at denne tråd skulle have været oprettet før påsken.. Men tiden har desværre ikke vist sig fra den gode side, for mit vedkommende..

Så nu er tråden oppe og 'køre', og alle kan skrive her når de ved noget med ferie - hvor man ikke har mulighed for at komme online...
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeTors Jul 14, 2011 4:38 am

Duxis, Dorgon, Aridóri, Shila og Alfred vil sansynligvis ikke være til at træffe de næste 10 dage, idet de sidder på en top i Norge somewhere. : D

Så kan I tænke lidt over dét.
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeFre Jul 15, 2011 4:46 am

Tideligere ferieplan, jeg skrev for Newruz og Xhimi, er blevet ændret og lyder nu sådan her:

Xhimi og Newruz ejer, vil i uge 30, eller noget der omkring, campere i Tyskland. Så de bliver nok ikke ligefrem de mest aktive brugere i den tid...
Så vil deres ejer igen fra slutningen af uge 31, til et eller andet tidspunkt i uge 32 igen befinde sig i Tyskland. Så endnu en gang vil de måske være lidt inaktive.
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeFre Jul 29, 2011 9:38 pm

Hey Guys..!
I kommer til at hade mig for at sige dette her (da jeg er den der lige nu bliver ventet på i ret mange tråde), men jeg tager på surf-weekend med min far fra i dag (d.29) af og ind til søndag... Og jeg er ikke sikker på, at jeg har internet. ^^' Sikkert ikke. Men vi må se! : D Og hey - det er da i hvert fald en god mulighed for jer for at starte andre tråde, hvor jeg ikke sænker det hele?

Til gengæld lover jeg at uploade en bunke fantart- og karakter-tegninger, når jeg kommer hjem igen? : D
Tilbage til toppen Go down
Noble

Noble


Antal indlæg : 89
Join date : 19/11/10
Age : 27
Geografisk sted : Nordsjælland xD

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeFre Jul 29, 2011 9:45 pm

God ferie, så ^^
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 10:07 am

Xhimi og Newruz bliver måske lidt stille her fra i morgen (mandag) til fredag. Grunden til det er, at deres ejer tager på tur til London med sin klasse. Og da ejeren ikke tager sin computer med... tja... så må Xhimi og Newruz jo blive hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 9:30 am

(Det er godt nok ikke 2011 mere men...)


Fra et tidspunkt i morgen og Indtil et hidtil ukendt tidspunkt før næste mandag, befinder jeg mig endnu en gang på et internetmangende sted i Tyskland. Derfor vil Xhimi, Newruz og Miráda ikke kunne skrive med jer i det tidsrum...
Tilbage til toppen Go down
Noviaka

Noviaka


Antal indlæg : 25
Join date : 15/08/11
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 12:12 am

Ved godt der er lang tid til, MEN i sommerferien vil jeg ikke være til at træffe i 3 UGER!!!! Desværre .... Nå men de var bare det. God tråd foresten, så ved alle hvor alle er Very Happy Tror jeg vil begynde at skrive i nogle tråde meget snart, så hvis i er på chatten og jeg ikke svarer er det altså derfor Smile ehehehe Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ferie opslag 2011 Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie opslag 2011   Ferie opslag 2011 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ferie opslag 2011
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En Ferie??
» Opslag: Fakta om Oprørsbevægelsen
» Opslag om sagndyr
» Ferie/Fravær
» Ferie for Amathanar og Landon!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: