Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ferie/Fravær

Go down 
+6
Rubi
Sharian Sharlario
Alisya
Alfred
Keuany
Kira
10 deltagere
ForfatterBesked
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:48 am

Nu kom den u-begrænset Ferie/Fravær tråd ^^
(De andre har været begrænset til det pågældende år)
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:57 am

Jeg holder 14 dages sommerferie sammen med kæresten i uge 24-25 (d.11-24 juni)
I de dage er det ikke sikkert at jeg kommer online..
Exclamation Gælder alle mine karaktere Exclamation
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeFre Jul 13, 2012 5:38 pm

Weekends fravær..

Da jeg skal på besøg hos min niece hele weekenden, skal i ikke forvente at se mig på nettet fra lørdag til søndag.
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeLør Jul 14, 2012 4:57 am

...og jeg vil højst sandsynligt heller ikke kunne finde internet fra den 15/7 til den 19/7, da jeg er i sommerhus Wink
Tilbage til toppen Go down
Alfred
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Alfred


Antal indlæg : 113
Join date : 14/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeMan Jul 30, 2012 12:17 am

Og jeg (som den totalt overskudsagtige admin, jeg burde være) har totalt glemt at melde min ferie, så det bliver med bagudgående varsel. Jeg VAR væk i sidste uge (oh surprise, huh?) xD
Tilbage til toppen Go down
Alisya

Alisya


Antal indlæg : 13
Join date : 18/05/12

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 12:42 am

Jeg er væk fra fredag d. 3/8 om eftermiddagen til torsdag d. 9/8, da jeg skal til London! :3
Og der udover er jeg væk fra den 17.-19. august, da jeg skal til Genki. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 2:24 am

Jeg er væk fra den 12/8 og ca en uge frem.. og det er 100% væk! .. med mindre jeg starter ud med at bryde regler på min efterskole.. XD Sad
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 9:02 am

Fra den 24 september til den 29, vil jeg ikke være til at finde andre steder end i Bruxelles, da det i den uge står på studietur. Very Happy

Desuden starter skolen igen, og det kræver mere koncentration, mindre fritid her, altså vil det være begrænset, hvor meget jeg kommer på fra på tirsdag.. Dog skal jeg gøre hvad jeg kan for at komme på mindst et par gange hver uge, om end ikke andet sent om aftenen, når alt andet er fixet.. (;

Rubi tongue
Tilbage til toppen Go down
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 2:20 am

Eftersom jeg, i skrivende stund, tager ud til kærestens forældre i et par dage - har jeg ikke internet.
Vi skrives ved senest på fredag
Tilbage til toppen Go down
Eliny
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Eliny


Antal indlæg : 242
Join date : 01/08/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:26 pm

Eftersom jeg har en 'stod' fest (vores bryllup) i januar hængende om ørene, vil jeg være pokkers meget in-aktiv.
Jeg tør ikke sige hvornår jeg igen kommer på, men håber det senest bliver i det nye år..
Tilbage til toppen Go down
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 9:51 pm

Så er jeg desværre en del fraværende igen - denne gang på grund af min fagprøve, som strækker sig helt frem til og med oktober.
Jeg vil forsøge at komme ind og skrive i trådene, men kan ikke love noget..
Dog vil jeg lige give Rubi/Arátho officiel-lov til at skrive for samtlige mine karaktere, så trådene ikke går helt i stå...
Tilbage til toppen Go down
Sean Lee-tuk

Sean Lee-tuk


Antal indlæg : 17
Join date : 19/06/13
Age : 28

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 9:08 pm

Silva tager med sin karakter Sharian og Sean to uges ufrivillig afstand til computer.
Jeg har muligvis mulighed for at komme på af og til den næste uge, men ugen efter sejkler jeg rundt uden computer.

Skrives på den anden side Wink

//Silva
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Evelyn


Antal indlæg : 217
Join date : 06/07/09
Age : 32

Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:31 am

Evelyn, Relia, Selenia, Satorn og Miska vil ikke være tilstede på siden 3/8-9/8 da jeg ikke er i nærheden af internet i perioden. Det samme gælder d. 18/8-22/8 hvor jeg skal på rustur med mit spændende nye studie (Uuuhh) Vi ses! Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ferie/Fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Ferie/Fravær   Ferie/Fravær Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ferie/Fravær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fravær af administrator
» En Ferie??
» Ferie opslag 2011
» Ferie for Amathanar og Landon!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: