Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fravær af administrator

Go down 
+4
Eliny
Xhimi
Sagitta
Alfred
8 deltagere
ForfatterBesked
Alfred
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Alfred


Antal indlæg : 113
Join date : 14/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 8:20 pm

Kære Novíturianere

Som I nok har lagt mærke til, har jeg ikke været meget til stede de sidste par dage, og dette skyldes, at jeg er blevet boligløs og har stået i flyttekaos til halsen. For tiden bor jeg hos venner rundt omkring, og dette betyder, at jeg simpelthen ikke har overskud til at agere leder på Novítus lige nu. Mit liv er kaotisk, men spændende, og selvom jeg synes det er en fantastisk eventyrlig situation, jeg er havnet i, må jeg prioritere, og her kommer siden ikke først i forhold til mit studie og de folk, jeg midlertidigt bor hos.
Jeg håber I kan forstå min situation og acceptere, at jeg ikke kan være her på fuld tid uden et fast sted at bo. Hvis nogle af jer, jeg har tråde med, ønsker en løsning så I stadig kan køre videre, så send mig en PM.

De bedste hilsner

//Alfred
Tilbage til toppen Go down
Sagitta

Sagitta


Antal indlæg : 82
Join date : 05/08/11

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 8:09 am

Det er selvflølgelig helt i orden.. :)Det virkelige liv må jo komme i første række.

Det er dog under alle omstændigheder rigtig rart at du lige giver besked, så vi forstår hvad der forgår. En administrator der pludselig bare forsvinder er lidt underligt.
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 11:57 pm

:(
Held og lykke med det hele så^^
Tilbage til toppen Go down
Eliny
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Eliny


Antal indlæg : 242
Join date : 01/08/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 4:52 am

Fuld forståeligt..

Smile Tag den tid der er nødvendigt - og vend så frygteligt tilbage Laughing
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 6:25 am

Jeg ved, at I for tiden er ret afhængige af Lidas optræden i nogle af trådene - jeg vil bare lige nævne, at jeg nok skal vende tilbage til jer snarest muligt (nok torsdag), men jeg er midt i at male mit nye værelse og få flyttet mine ting derind, så bær over med mit fravær - min hjerne er ikke lige i stødet til at komme med episke indlæg lige nu : )
(Og så har jeg jo fødselsdag i morgen, så der er Novítus ikke lige førsteprioriteten : P )
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 6:50 am

Tillykke tillykke Smile Ventetid til på torsdag tror jeg godt lige jeg kan overkomme Wink
Tilbage til toppen Go down
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:31 am

cheers Tillykke cheers

Selvfølgelig kan jeg vente til torsdag
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 12:46 am

Nu er jeg ovre mine eksaminer, ovre hjemløshed, og har ferie det næste lange stykke tid : ) Så nu er jeg her igen på mere fast basis : )
Tilbage til toppen Go down
Helia
Moderator
Moderator
Helia


Antal indlæg : 210
Join date : 03/01/12

Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 9:04 pm

Dejligt! ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fravær af administrator Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær af administrator   Fravær af administrator Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fravær af administrator
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ferie/Fravær
» Duxis (Administrator og Kro-ejer)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: