Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!

Go down 
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Empty
IndlægEmne: Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!   Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 2:21 am

Ja, folkens, så skal vi fejre at vi træder ind i det nye - og første - år efter Novíturiansk tidsregning sammen! Året er 580, og lad os da håbe at dette år bliver lige så succesfuldt som år 579 har været, ikke sandt?

Inden i får jeres gave fra mig, så har jeg en idé! Hvorfor ikke alle lave et nytårsfortsæt, så vi kan få en masse gang i spillet? Ikke at det bliver noget stort, men f.eks. at sige at "jeg mindst vil skrive 200 posts i det nye år", eller noget i den dur?
Skriv dem endelig nedenunder, hvis i vil være med i legen! ^^


Jeg har lavet en lille gave til jer, og den bliver præsenteret i form af billeder taget med verdens dårligste kamera, så i kan godt glæde jer!

Jeg har lavet uniformer på Warhammer-figurer!!
Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Uniform001

Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Uniform002

Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Elver04Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Elver03Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Elver02Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Elver01
Elvernes uniform (I hvert fald farvemessigt) for en typisk soldat i den elviske hær under dronningen!
Hovedfarverne er:
Hvid = Hvid er inden for den elviske kultur en hellig og kongelig farve. Dronningen går kun klædt i hvidt, og for at ære hende, går de elviske soldater også i hvidt. Dog ikke for meget, da det ville ses som at "gøre krav på en højere stilling."
Meget lys grøn = Højelverne er selv sikre på at de er besægtet med "skovelverne", og ud fra de gamle historier(ikke uploadet endnu), kan man heller ikke drage andre konklutioner. Man siger at grøn er skovelvernes farve, og derfor går højelverne i dem, for at ære deres forfædre og brødre.


Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Novitus02Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Novitus03Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Novitus04Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Warhammer_Novitus01
Novítus uniform (Igen kun primært farvemessigt) for en typisk delingssoldat.
Hovedfarver:
Isblå: Efterhånden bedre kendt som Novítus-blå. Samme farve som Den Blå Måne og samme farve som de Novíturianske præster og alkymister går i. Soldaterne bliver iklædt denne farve, for at ære Lady Ad'mina, samt for at komme spirituelt tættere på den blå måne, som de mener giver dem ekstra krafter i kampen.
Mørk Råd: I undrer jer måske over denne farve, men noget slog mig, da jeg sad og malede. Efterhånden er der lige så mange dværge som mennesker i den Novíturianske hær, og derfor har jeg valgt at dværgenes mørkerøde farve også skulle optræde i uniformen, som en slags løfte mellem de to artsfælder. Den røde farve er dog langt fra lige så markandt som den blå. Det røde findes også på sværdene, da disse er importeret fra dværgenes land.

Fantastiske billeder ikke sandt? Det var en fryd for mig at finde warhammer frem igen efter at de havde ligget i en skuffe og samlet støv i 3-4 år. Og så kunne jeg lige så godt gøre noget nyttigt mens jeg jo sad dér. ^^

Rigtig glædeligt nytår alle sammen, og hav et godt år i 580!


Dux' nytårsfortsæt:
Kortet over Tarpárminen skal tegnes og de 4 landes kulturer skal uddybes på den ene eller anden måde!


Sidst rettet af Duxis Lør Apr 03, 2010 1:31 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!   Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 2:30 am

mit nytårsforsæt er at jeg vil skrive 300 post og lave nye 3 karaktere i løbet af dette år.

Jeg har bare et spørgsmål og det er: hvordan ser man forskel på en general og en mening i tøjet? (det er jo godt at vide, så man kan se forskel på en menig og en general)


Sidst rettet af veneur Tirs Dec 29, 2009 11:17 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!   Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 4:20 am

Mit nytårs fortsæt, mere aktiv herinde og muligvis ny person herinde. Who knows xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!   Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 1:50 am

Mit nytårs forsæt er at komme godt igang xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!   Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 8:27 am

hehe... fede figurer...

nytårsforsæt... har aldrig sat et og agter ikke at gøre det... men vil da gerne sætte min opvask på højkant til dem som ikke holder det...ggg

uhhh... er sq ked af, at jeg solgte min hær af warhammer figurer... tænk at kunne stille omkring 40000 high elves... komplet malet...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!   Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godt Nytår fra Dux!! (År 580) Uniformer!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Glædligt Krigs-Nytår
» Når enden er god, er alting godt... Eller?
» Musik som er lidt/meget sørgeligt - men alligevel virkeligt godt...
» Huguor Hamrod, søn af Horgor Hamrod (Dværgesmed søgende et godt sted at smede krigsudrustning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: