Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shiki og Co's Billedegalleri

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 9:44 am

Hey friends! Shiki og Co. betyder bare: Shiki og alle hendes andre karakterer^^ Jeg/vi har nogle billeder, jeg/vi vil vise jer! De er alle lavet på baser fra DA.

Shiki og Co's Billedegalleri Perverts_by_HyugaNee

Så billedet her er kaldet: Perverts, og det er ikke uden grund, men Rose behøvede vel ikke at kste noget efter Jaharé vel? De andre på billede er Sharian, Rukyn,Rangiku og Raven


Shiki og Co's Billedegalleri AryaxAlishaxRukyn_by_HyugaNee

Yeah, er de ikke bare nuttede de tre smukke elvere? Arya, Alisha og Rukyn er da totalt det hotteste yuri par på siden.


Shiki og Co's Billedegalleri TheAdmins

Ja, hvad er der at sige? The Admins Mine dame og herre! Syntes bare lige at det var enormt nuttet? Hihi Jaharé syntes jeg personligt passer bedre med Saxón end Dorgon, sorry JaharéxDorgon fans^^" Selv Silvanus må da have drømme, og i de drømme kunne Relia godt være sådan, ikke? Larlii og Teehais hvad mere er der at sige der? Shiki og hendes lille forræderiske ven Arthan som forlod hende, aww. Ja hun drømmer stadig om ham^^ Og Duxis... Der bare tænker WTF?

Shiki og Co's Billedegalleri Novitus_RPC_by_HyugaNee

Ja gruppebillede af mine karakter Sindarin, Lily, Shiki, Qillathe, Rose og Hiyori

Det var alt for nu, ved godt det ikk var så godt, men prøvede, og havde det sjovt Razz Og ja, det var ikke så meget i denne omgang, sorry!


Sidst rettet af Shiki Søn Mar 21, 2010 11:01 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 1:54 am

Laughing Det er da godt lavet.. Laughing

Jeg tror ikke jeg kunne have lavet det... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 5:47 am

Super fedt!! xD Elsker detaljen med at de spiser sushi! (Mmmmmm, Sushi!)
Jaharé's udtryk på det nederste billede af ham er helt vildt fedt. Ond og glubsk, som vi kender ham. xD

... Du er meget glad for sort hår, huh? ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 5:54 am

endnu flere tegninger....

og sushi.... nej tak, med mindre det serveres på en nøgen kvinde, hihi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 6:10 am

Taak Lii-chan!

Sort? Noo, Dux og Teehais har altså brunt Razz Blev bare lidt messed up xD Og der stod, at Athan havde mørkt hår, så det var lidt, ehng? Og Jaharé og Saxi har altså sort hår XD

Jaa, Jaharé ser da total kawaii ud, som resten af banden xD

Ja Tanth flere tegninger, suk, huh? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 8:16 am

Ja! jeg er jo bare så dejlig! xD
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 8:57 am

*Opdateret*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:29 am

Jamen dog, så lavede du virkelig den lille trekant du snakkede om! xD fantastisk lavet syns jeg helt personligt, og blev meget overrasket over at se mere end en tegning af Rukyn, I'm flatterd xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:46 am

Girl x girl x girl = I love it. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:48 am

samme her xD den mest geniale form for treakant!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:18 am

Me loves me! Jaharé er så dejlig på de billeder der
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shiki og Co's Billedegalleri Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki og Co's Billedegalleri   Shiki og Co's Billedegalleri Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shiki og Co's Billedegalleri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shiki (Oprørsmedlem)
» Tilbage fra Rétneck/Mission-Shiki

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: