Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shiki (Oprørsmedlem)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 8:45 am

Navn: Shiki Kamil

Køn: Pige

Race: Kendar

Alder: 20(13)

Beskæftigelse: Stjæle og medlem i oprøret (tidligere næstkommanderende)

Udseende: Er ca. 120 høj. Vejer 22 kilo. Hun har kulsorte øjne, og hvidt langt hår, meget langt hår faktisk. Hun er meget bleg, pga. sin sygdom. Hun har altid en rød trøje på og en sort nederdel. Hun har lange sorte støvler på. Hun har sorte handsker på med en guldkant. Hun har en lille dolk hængende ved hendes ved hendes side. Derudover har hun et rødt mærke under sit højre øje, som hun ikke selv ved, hvad der betyder.

Specielle Kendetegn: Har et rødt mærke under højre øje

Personlighed: Hun er meget nysgerrig, har det med at glemme ting, specielt de vigtige af dem. Hun snakker for meget, og lytter ikke rigtigt til, hvad andre siger. De sidste tre år har ændret Shiki drastisk, og hun er gået fra at være venlig og godtroende, til at altid at være på vagt og ikke at stole på nogen. Shiki har fralagt sig alle de tidligere bånd, hun havde knyttet. Da hun forsvandt gjorde en lille del af hende det også, Shiki har aldrig rigtigt været den samme, og ingen ved, hvad der er sket i al den tid, hun har været væk, men det har arret hende.

Temperament: Meget lille

Frygt/Problemer: Ild… Hun har en meget stor frygt for ild…

Dårlige/Gode Vaner: Hun har en vane med at låne ting(uden at sige det) og så ikke afleverer det tilbage ligesom de fleste andre af hendes race.

Bopæl: Oprørernes hovedkvarter.

Social Status(Økonomi osv.): Altså, hun har vel lidt penge, som hun naturligvis har stjålet…

Baggrund i grove træk: Hun blev født med et svagt hjerte, hvorefter hun blev efterladt ved nogle mennesker i hovedstaden, hun voksede op hos dem, og hun havde det rigtigt godt, hun var altid glad og smilende, (det er hun stadig), men desværre brændte huset ned da hun var 10, begyndte at stjæle for at overleve i 2 år. Hun kom ind i oprøret, hvor hun blev rigtig gode venner med deres tidligere leder Arthan, måske enda lidt småforelsket. Og blev så efter, at han gik af, selv næstkommanderende. Nu er hun selv fratrådt posten, eftersom hun ikke følte, at hendes svage krop kunne holde til det mere. Hun synes ikke, at hun havde været forsigtig nok, da hun blev aget til fange af Novítus, og har derfor valgt at trække sig tilbage til hendes forhenværende post som spurv. Hun har ikke været set i oprøret længe, og ingen ved helt hvorfor, bortset fra Shiki selv. Hun gav hendes post videre til Lida De la Waar.

Din plads i historien: Oprører til tjeneste!



Sidst rettet af Shiki Tirs Aug 28, 2012 2:06 am, rettet i alt 14 gange
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 8:52 am

*GODKENDT AF ADMINISTRATOR*

Jeg ville måske gerne at du skrev lidt flere detaljer om din baggrundshistorie, men det haster ikke. ^^ Velkommen til!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeOns Maj 13, 2009 1:01 am

Okaaay! Jeg er hader bare at skrive baggrundshistorier xD Men mit nye profil billede er Shiki
Tilbage til toppen Go down
Arthan
Gæst




Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeMan Maj 18, 2009 8:42 am

Husk nu baggrundshistorien Shiii! :]
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeMan Maj 18, 2009 8:58 am

Hvor er du ond Arthan! Nu håbede jeg hun ville glemme det!
Tilbage til toppen Go down
Arthan
Gæst




Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeTirs Maj 19, 2009 4:02 am

Jeg er aldeles ikke ond, blot retfærdig! Sådan er Arthan! x3
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeTirs Maj 19, 2009 4:09 am

Ja, Arthan, du er en frygtelig mønster-karkater!! XD
Og bare rolig, Shiki, jeg havde skam ikke glæmt dig. ^^
Tilbage til toppen Go down
Arthan
Gæst




Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeTirs Maj 19, 2009 4:12 am

Har jeg et valg? Det var dig der udnævnte mig til lederen af Oprørsbevægelsen... Og det medfører selvfølgelig at han skal have ansvar, og skal kunne dømme retfærdigt! Ellers ville der ikke være nogen bevægelse..
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitimeMan Jul 30, 2012 4:15 am

Opdateret en smule
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shiki (Oprørsmedlem) Empty
IndlægEmne: Sv: Shiki (Oprørsmedlem)   Shiki (Oprørsmedlem) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shiki (Oprørsmedlem)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shiki og Co's Billedegalleri
» Tilbage fra Rétneck/Mission-Shiki

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterer-
Gå til: