Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Festival i elvernes hovedstad

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitimeMan Mar 01, 2010 1:57 am

Jeg har tænkt på at elverne kunne have en festival - til ære for deres dronning og forårets kommen.
Her på det sidste er der kommet en del elvere til - hvilket er dejligt. Og det kunne være skønt at samle alle ved en festival.
Vi kunne i fællesskab finde ud hvordan denne festival skal forløbe..

Lad mig høre, i denne tråd, hvem er med på den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 5:21 am

Både Rukyn og Silme(mine elvere) er helt med på den idé, det lyder som en god idé ^^ er det samme inspiration som med menneskenes, eller er det mere 'fint,' eller hvordan man nu skal sige det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 6:15 am

Det er der endnu ikke fundet ud af - hvilket også var grunden til at jeg har slået det op her. Så kunne vi finde ud af det sammen - i mellem elverne ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 1:04 am

Okay ^^ tror at der skal være lidt fint i det, elvere er trods alt en smule snobbede i det xD
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 2:51 am

Det er lige før de er så fine at der ikke er nogle der ikke er fine, som ønsker at være det. Wink
Jeg håber i forstod det! For jeg er ikke sikker på jeg selv gjore.. XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 5:12 am

xD jeg tror jeg fangede den, det er lidt lige som det der "så det du siger er, at det jeg siger, som du siger er forkert, måske er rigtigt?" halløj xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:41 am

i kan også regne med mig i en del af påskeferien Smile eller i weekende med veneur Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Festival i elvernes hovedstad Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i elvernes hovedstad   Festival i elvernes hovedstad Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Festival i elvernes hovedstad
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Elvernes Dronning
» Festival i menneskenes land
» Miráda (kaptajn i elvernes hær)
» Forskellige billeder til bl.a. elvernes land...
» Veneur Dinifora (leder for elvernes bueskytte forsvars division)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: