Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Festival i menneskenes land

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeMan Mar 01, 2010 2:06 am

Der er ikke noget som en festival, som får folk fra nær og fjern til at samles..
Very Happy Eftersom foråret nærmer sig, så lad os samles om en fest til at byde den lysende årstid velkommen.

Jeg regnede med at vi i fællesskab finder ud af hvor denne festival skal afholdes. Men jeg ser gerne at det er et sted hvor alle - uanset race - kan være med..

Skriv her i denne tråd jeres forslag..
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 6:44 am

Jeg syntes festivalen skal foregå i Port Lass, FORDI! Jeg har begrundelser! Ved det lyder utroligt. Rétneck er jo udelukket. Oprørene ville nok ikke bare ligepludselig sænke sikkerhed for en festival, og lukke all og enhveer ind, så alle vidste, hvor de var, det ville være kaos. Skoven... Kan ikke lige forestille mig en festival der. Bestia'ernes lejer, er totalt udelukket. Elvernes Barakker udelukkede. Ruinerne af Vindarro, ja villemåske være fint, men når nogen siger festival, tænker jeg på en by, der er pyntet op over det hele, med optov og alt det gøgl... Elvernes Nybyggerplads ved Vandet er igen udelukket. Mødestedet har jeg samme grund som med ruinerne. Og så har vi Port Lass tilbage, som jo passer perfekt til det, fordi det er en by, man kan pynte op, der kan være optov, boder osv. OG så er den åben for simpelthen ALLE racer i hele Orbis... Så derfor mener jeg, det skal foregår i Port Lass^^
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 7:59 am

Jeg syntes at Port Lass lyder som en rigtig god idé! ^^
Det ville jo også være oplagt med Port Lass fordi det er et lille samfund, som primært lever af landbrug. (Kan ikke huske om jeg har skrevet dette i beskrivelserne, men hvis ikke, så kommer det snart. Er ved at renovere alle beskrivelserne)
Siden foråret er på vej, så ville det jo være super-oplagt at holde en form for "høst-festival".
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 6:26 pm

Port lass? jeg tænker karnevalet i Venedig? hmm?

hvad tænker i om det? typisk karneval i rænescance stil, er altid blevet holdt i venedig, måske kunne det være lidt derhen ad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 8:01 pm

Razz Mine tanker - da jeg skrev indlæget, var baseret på Middelalderfestivalen i Horsens og Bornholms Middelalder område (hvis i har været der).
Kort sagt et helt område/by pyntet op med banner, flag, gøgler, boder, tøjter, musik, opvisninger i kampteknikker og meget andet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeOns Mar 03, 2010 5:20 am

Lyder super fedt (og festligt!) ^^ I'm in ;b ...

og ja, Port Lass lyder gennemtænkt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeOns Mar 03, 2010 6:32 pm

ja men forskellen er i bund og grund ikke så stor, fordi til karneval bærer man masker, og i venedig (mit foretrukne eksempel) fandt der såkaldte "lege" sted, disse inkluderede alt var kampe til løbe konkurrencer til klatring og meget meget andet. I slutning blev der så valgt en vinder, denne fik æren i at deltage i kongens personlige bal, hvor det hele kulminerede, dette kunne være en fed ting at have et "kæmpe" afslutnings brag til sidst for de få udvalgte ((bassicly alle der kan snige/spankulere/er på listen sig ind.))
Tilbage til toppen Go down
Katjna
Gæst




Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 5:13 am

Man kunne måske lave en form for blanding? Begge vinkler lyder fede, I'm in ligegyldig hvilken en det bliver ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Festival i menneskenes land Empty
IndlægEmne: Sv: Festival i menneskenes land   Festival i menneskenes land Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Festival i menneskenes land
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forskellige billeder til bl.a. elvernes land...
» Forårs festival - event
» Festival i elvernes hovedstad
» Invitation til forårs festival-event

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: