Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søger frivillig hjælper.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Søger frivillig hjælper. Empty
IndlægEmne: Søger frivillig hjælper.   Søger frivillig hjælper. Icon_minitimeOns Sep 15, 2010 11:48 pm

Hej allesammen.
Jeg er helt ærlig talt kommet i et lille problem.
Jeg kan ikke finde et billede til min char, som jeg er ved at lave. Det er simpelhen umuligt at finde et passende billede til beskrivelsen. Og jeg kan ikke selv finde ud af at tegne (men vil muligvis selv gøre et forsøg senere)! Så jeg tænkte, om der ikke var nogen, som ville være min frivillig tegner? Det ville simpelhen være super fedt.

Og så I slipper for at spørge efter, hvordan eller hvorledes det skal være, så vil jeg skrive, hvad jeg havde i tankerne:
- En mandlig elver (Og de er svære at finde billeder af)
- Det er en meget ung elver, så udstrålingen er en anden.
- Elveren er blind og bærer derfor et bånd om øjne.
- Langs den ene side af halsen er der en form mønster, som går op bag øret og slutter der.
- Han bærer en form for kåbe eller kappe.
- Han har en smuk udformet stok, som er hans våben og "vejleder".
- Der skal være noget natur over ham.
- Og så sidder der et dyr på stokken, hans trofaste følgesvend.

Håber ikke, at det er for meget at forlænger, og håber virkelig, at der er nogen, som kan hjælpe mig i min nød. Og jeg vædder med, at der er nogen herinde, som tegner langt bedre end mig.

- Mirthea
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Søger frivillig hjælper. Empty
IndlægEmne: Sv: Søger frivillig hjælper.   Søger frivillig hjælper. Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 12:00 am

Jeg vil sådan set godt hjælpe dig. Men min computer er lige blevet fornyet, så derfor har jeg mistet mit photoshop midlertidigt. Og derudover går der nok et par dage inden min scanner kommer til at virke, så jeg kan sende dig tegningen. Men hvis du kan vente et par tage eller 7 og kan leve med en blyantstegning (Noget ala Duxis' profil-billede), så vil jeg godt give det et forsøg. ^^

Jeg har lavet tegningerne til alle mine egne karakterer og derudover kan du se noget af det jeg har lavet i denne hér tråd

Hvis jeg skal lave det, bliver det nok kun fra skuldrene og opefter. ^^ Hvad siger du til dét?
Men jeg mangler noget viden om hvordan hans hår er (både frisure og farve), og hvordan hans hovedform er (spids hage, langt ansigt, osv.), hvilken farve du gerne vil have båndet om hans øjne, og hvilket dyr der skal sidde på hans stav.
(Hvis det altså er mig der får lov at tegne det. xD)
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 52
Join date : 13/09/10
Age : 31

Søger frivillig hjælper. Empty
IndlægEmne: Sv: Søger frivillig hjælper.   Søger frivillig hjælper. Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 12:10 am

Har set mange af dine tegninger og er facineret af dem. ^^
Fra skulder og opefter bliver helt okay, fordi så kan jo bare beskrive resten. Og blyantstegning er fint.
Og selvfølgelig er jeg beredt på at vente.

Jeg har sådan en tanke om, at håret skal være kortere end 'normal' elverhår. Håret sidder vel løst, men er ikke helt galt. Og så må ørerne gerne kigge ud mellem hårene, så der er hår på begge sider. Måske lidt grøn-/brunligt hår.
Hans hovedform er mere barnligt, så lidt runde former. Og ørerne må gerne virke store. (:
Båndet skal helst gerne matche hans kappe, som måske skal have en grå-/grøn-/brunlig farver (Naturfarver. Og hår og tøj skal helst ikke matche for meget.).
Jeg overvejede en form for fugl, men har også tænkt på et egern, da det virkede lidt sjovere. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger frivillig hjælper. Empty
IndlægEmne: Sv: Søger frivillig hjælper.   Søger frivillig hjælper. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger frivillig hjælper.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» lærling/hjælper søges
» Søger en ven! : D
» Hjælp, søger mester tegner!!
» Almanak søger
» Søger Action!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Spørgsmål-
Gå til: