Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Spørgsmål og Svar

Go down 
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Spørgsmål og Svar Empty
IndlægEmne: Spørgsmål og Svar   Spørgsmål og Svar Icon_minitimeLør Mar 05, 2011 3:54 am

Spørgsmål og Svar

Mange brugere har spørgsmål. Læs de nedenstående, og se om det, du har på hjerte, er blevet spurgt om før. Ellers så skriv endelig til en af de to administratorer Duxis og Shila.





Når du registrere din bruger

Skal mit brugernavn være navnet på min karakter?
Ja!

Skal brugernavnet indeholde både karakterens for- og efternavn?
Det er op til dig selv at vælge, hvad du synes lyder bedst. Mange af brugerne her på siden nøjes bare med deres fornavn.

Er det i orden at bruge navne, som er nævnt i bøger, film, videospil osv.?
Ja. Det værste, der kan ske, er, at nogen måske synes, du er liiidt ukreativ, hvis din karakter læner sig op af den allerede eksisterende. Men der er jo en stor chance for, at vi andre bruger aldrig opdager det alligevel, så det går nok. : )

Må jeg have flere karakterer på én bruger?
I de fleste tilfælde: nej. Der har været meget få personer i Novítus' historie, der har fået lov til dette. Men hvis du synes dette ville være det mest naturlige for f.eks. to af dine karakterer, der altid går rundt sammen, så skriv en PM til en administrator og uddyb dine tanker.


Om karaktererne og deres karakter-ark

Skal min bruger virkelig holde med nogen?
Det er det, vi allerhelst vil. Du skal tænke på, at der nu engang er krig, og i usikre tider, er det godt at have et sted at løbe hen, hvis situationerne spidser til. Du behøver jo ikke være ærke-religiøs for at holde med Novítus, og du behøver ikke være overdrævet racist for at holde med elverfolket. Det er nok bare at skrive ”Hvis jeg endelig skulle flygte et sted hen, ville jeg vælge den og den side.”
Men hvis du virkelig mener, at neutralitet er bedst for dig, så sig det, og hold fast i det, når administratorerne spørger ind til det.

Kan min karakter være skovelver?
Desværre, nej. Vi spiller kun med højelvere. I vores verden er skovelverne en sagn-race. Måske bliver de aktuelle senere?

Kan min karakter være ork eller goblin?
Pff, sig ikke sådan noget dumt noget! Sådan nogen findes ikke!


Om Magikere og Alkymister

Skal jeg spørge en administrator, inden jeg laver en magiker eller en alkymist?
Nej. Du kan bare skrive et karakterark. Så længe du sørger for at læse magi-arket og informationen om alkymisterne først. Hér.

Skal Troldmænd være stærke tilhængere af højelverne?
Ja. Siden de bor i Tarpárminen og officielt er indskrevet som en af hærens special-styrker, så er magiker-karaktererne selvskrevet loyale over for elverfolket. Desuden er de fleste af dem dybt racistiske.

Skal Alkymister være troende på Novítus' ånd?
Ja. Alle alkymister har en ubetinget tro. Man siger endda, at denne tro er den eneste, der gør det muligt for dem at udføre deres arbejde.

Skal min karakter være magiker for at kunne bruge magi?
Ja. Kun ganske få gange har det været anderledes, og det har været i sammenhæng med specielle plots. Men hvis du har noget meget exceptionelt i tankerne, og du i forvejen er bekendt med siden, så skriv en PM til en administrator, og vi vil vurdere den.


Diverse

Er der nogen højt-stående roller, som min karakter kan få?
Måske. Skriv en PM til en administrator og hør ad. : )
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
 
Spørgsmål og Svar
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Om Novítus-
Gå til: