Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!

Go down 
+11
Livian
Authdil
Rubi
Sharian Sharlario
Aaron
Jisanna
Rangiku
Lida
Nero
Xhimi
Aridóri
15 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeLør Dec 10, 2011 11:05 pm

Hej folkens. : D
Kan i huske den gang dette hér chat-board blev bombarderet med ligegyldige posts konstant? Jeg savner den tid!
Både fordi det viste at der var godt og grundigt liv på siden, og fordi vi lærte en masse om hinanden. Vi har stadig den anden leg, men nu syntes jeg det er tid for at starte på en frisk og åbne en ny!

Her er reglerne. Du stiller et spørgsmål som, som f.eks., "Hvilken dag kan du bedst lide i ugen?" og den næste bruger - denne er altid tilfældig - svarer så på spørgsmålet, og stiller et nyt.
Det må ikke være for personligt (som f.eks. "hvor bor du?" eller "Hvad er dit fulde navn?"), men ellers er det bare at spørge løs.
Der er absolut ingen regler for at det skal være et ja / nej spørgsmål, og samtidig er der ingen begrænsning på hvor detaljeret den næste person har lyst til at svare.

Lyder det ikke meget sjovt? : D
jeg starter:


Har du en yndlingsbog? Hvilken?
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeSøn Dec 11, 2011 3:35 am

Ja, Bogtyven af Markus Zusak... måske.


Hvad er/var dit yndlingsfag i folkeskolen?
Tilbage til toppen Go down
Nero




Antal indlæg : 36
Join date : 08/12/11
Age : 31
Geografisk sted : Midtjylland

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeSøn Dec 11, 2011 4:44 am

Mediefag B, wuuuuh! :DD

Video Games på PC eller konsol? :DD
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeSøn Dec 11, 2011 4:56 am

PC, for det der med konsol er jeg virkelig retarderet til xD

Hvad er din favorit årstid og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Rangiku
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Rangiku


Antal indlæg : 504
Join date : 06/12/09
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeSøn Dec 11, 2011 8:53 am

Forår - fordi livet blomstre op der, samt farverne og varmen kommer igen efter den kolde tid..


Hvad er dit ynglings kæledyr og hvorfor??
Tilbage til toppen Go down
Nero




Antal indlæg : 36
Join date : 08/12/11
Age : 31
Geografisk sted : Midtjylland

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeSøn Dec 11, 2011 11:26 am

Tror det må være en kat, fordi den af natur altid søger de nemmeste og mest effektive løsninger på alting, hvilket jeg er stor tilhænger af! :DD

Nævn mig din yndlingsFILM og en rigtig god begrundelse! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 6:11 am

How to Train Your Dragon - fordi Aridóri viste mig den, og den drage er den sødeste i verden, og det er bare så fantastisk!! "Why would you DO that?! D:" ELSKER den film : D Okay, måske er det ikke den ultimative favorit, men lige pt er det den, der kommer frem, når jeg tænker på film, der er gode!

Nævn hvad du helst vil lave en regnfuld dag/aften?
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 6:21 am

Skrive et eller andet, eller hygge med den næsten konstant sovende ilder Iris. Eller med de fantastiske hunde der bor hos mig. Samtidig med at jeg hælder en liter te eller kaffe i hovedet...

Hvilken slags musik lytter du mest til?
Tilbage til toppen Go down
Jisanna

Jisanna


Antal indlæg : 13
Join date : 03/01/12
Age : 33

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 6:53 am

Koreansk pop/elektronisk hip hop (*tilladelse til at slå mig*) ... jeg kan simpelthen ikke leve uden ^__^''.

Hvad er den mest vanvittige hårfarve, du har overvejet at få?
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 11:57 pm

GRÅ! : D eller regnbue! : D

yndlings PC-spil? :b
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeFre Jan 20, 2012 12:20 am

Portal! Eller, nærmere bestemt, Portal 2 ! : D

Hvad er umiddelbart den skøreste drøm, du har haft? (Altså sådan en, der forekommer om natten) : )
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:16 am

.. Min skøreste som jeg lige kan huske, var en drøm jeg havde under ret skøre omstændigheder, som jeg husker bedre end drømmen.. Jeg lagde på gulvet i bagenden på anden etage (?) i en dobbeltdækker bus, mens mit hoved nået helt ind under det midterste bagsæde, og på maven havde jeg fødderne fra hende der sad på sædet. Hun var gm i et rollespil for hele den bagerste og anden bagerste række (den der ville være med). Og de gik ofte, meget ofte igennem en dør (det blev det rollespillet gik ud på) og rollespillet var et useriøst rollespil til at fordrive tiden på en god måde.. Men HVER gang de skulle igennem en dør, var ritualet: Den der skal åbne døren siger; "jeg/og spaker døren ind!" efterfulgt af introen til børne programmet Rusch (staves).. Hvilket alt sammen på virkede min drøm.. Efter følgende gjorde jeg meget ud af at fortrænge den..
Eller måske var det den drøm hvor der pludselig gik alarm om en Bombe. Bomben begyndte i bibbe, hurtigere og hurtigere, vi gik i panik. Hurtigere, hurtigere, vi dør! Hurtigere, er sekunder og den ... sprænger?? nej ikke rigtig.. pyhhha, så kan jeg sove trygt.. ti minutter er vækker min mor mig.. jeg havde sovet over mig, fordi bomben var mit vækkeur.. idag griner jeg, men dengang var det ved at kost liv! XD

Hvilke land fasciner dig mest, og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:43 am

Jeg er ikke en person, der har rejst meget, kun kommet til Tyskland og DK samt enkelte andre lande.. Men det sted, der har fanget mig mest, og som jeg meget gerne vil besøge igen, er det sted, jeg var på studietur i folkeskolen, nemlig Tjekkiet, hvor vi holdt til oppe i bjergene, på hotel Lasagna (staves) med den skønneste udsigt over hvad-den-nu-end-hed -by og sådan.. Glemmer det aldrig, og tager gerne familien med dertil engang.. En anden grund var priserne på alt, var en tredjedel af de danske priser, da en krone svare til tre korona.. Og meget af det kostede det samme i korona, som det kostede i kroner.. Altså kostede en is 20 kroner, kostede den også 20 korona.. Very Happy Men det var udsigten der fangede mig mest, og det naturskønne område i de bjerge... Kan kun anbefale at man tager en tur derhen/ned.. Smile

Ps shar, har haft en drøm lignende din, den sidste del i alt fald, det med bomben.. Mit ente så bare mere i marridt, men bortset fra det......


Tror du på, der findes mere imellem himmel og jord, end man kan se/høre? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:52 am

Se det et ondt spørgsmål.. Ja og nej.. Jeg kan godt lide tanken om tro eller overtro, og bliver da også af og til lidt fristet til at tro på noget at det.. Og så alligevel er jeg nihilist.. men der forhindre heller ikke alt.. nej jeg kan ikke forklare det..
Gider ikke ind på viden skab, da jeg er ret sikker på du mener religion.. At jeg ser Det lidt som en religion er så en anden sag.. XD


Hvilke mytisk uhyre eller væsen kan du huske fra de tidlige år af dit liv?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:59 am

Æhh.. Kan huske engang, jeg troede der var monstre under sengen, ligesom i "Monstres Inc", bortset fra at de her på ingen måde var søde eller andet end sorte og et par gule, skrammende øjne... Og en anden dag havde de en anden farve øjne, som var lige så skræmmende.. Men så så jeg Monsters Inc, og siden da, grinte jeg hver gang, jeg tænkte, der var et monster under sengen eller i klædeskabet.. Det var jo bare den store blå søde skrammebamse.. Very Happy

Vil uddybe mit spg fra før, for tænkte ikke med religionsmæssigt.. Tænkte mere noget anno... Tror du på der findes spøgelser og ligne? Hvorfor/Hvorfor ikke? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:08 am

"Alt kan forklares ved viden skab", men for mig at er det også tro og tro er overtro.. Men hvordan forklares ting så? Der kan lige så godt findes spøgelser, som at ens negle gror efter som livet måske også bare er en løgn..
Tror ikke jeg kommer det nærmere.. Jeg er nød til at tro for ikke at gå fra forstanden, men jeg benægter den også.. ved godt det stadig er religion.. men for mig ligner det hinanden.. men inderst inde lever nihilisten i mig som et lille barn..

Hvilke tidspunkt i historien ville du helst have levet i, og hvor hende, og self hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:18 am

Ved jeg nu ikke helt, men tror jeg vil ligge mig i vikingetiden, i Danmark, self.. Smile For dengang var det lige meget hvilken tro man havde, og det var mere eller mindre en fredelig verden, hvor vi danske vikinger var kendt verdenen over.. Samt at den nordiske mytologi skulle stamme fra dengang. Vil lige sige, jeg er kristen i den forstand, jeg er døbt og konfirmeret, men hælder mere til den nordiske mytologi end kristendommen, hvis jeg SKAL vælge en religion at tro på/gå op i, altså jeg er ikke ret troende... Smile

Hvis du skulle sammensætte dit eget skoleskema, helt fra scrats, hvordan ville det så se ud?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:22 am

.. Lige nu ser mit skole skema ud som jeg bedst kan lide det.. rollespil hver time^^ med lidt fagligt indover godt nok, men det skifter fra uge til uge..

Historiske film eller fantasy?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:25 am

Kommer an på om det er skolemæssigt eller fritid.. I skolen vælges der jo oftes kedelige historiske film, men der findes faktisk mange gode historiske film... Eller også er det bare fordi der er noget fantasy i de film også..... Smile

Foretrækkes Facebook eller Twitter?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:30 am

Twitter.. det navn siger mig vidst noget..

Hvilke hoved beklædning foretrækker du mest?? Hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:32 am

Hatten på min jakke.. Fordi den aldrig bliver væk XD Og solbriller om sommeren, fordi de kan sættes op i håret, hvis de ikke er nødvendige, og derved undgår man at få hår i øjnene... Very Happy

Nat eller dag? Why?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:35 am

Nat.. Sol irriter mig.. især mit syn, og så stemningen natten kan skabe..

Hvilke tid på døgnet? Hvorfor??
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:41 am

Sommeraftener, fordi der er så dejligt stille og man kan sidde ude.. Vintermorgener, fordi hvis der endelig skal komme sne, er det pænest på det tidspunkt... Fælles for begge, man har gerne tid til at slappe af og tænke over tingene, ingen hastværk...

Den bedste Aprilsnar man har været udsat for/udsat andre for, hvilke reaktioner kom der ud af det?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:49 am

.. Jeg kan ikke lig den leg.. at sige det den anden april??.. og hvordan de reager ved jeg da ikk..

HVilke blomst tiltaler dig mest? hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:53 am

Hvid rose, fordi de betyder ærlighed og renlighed, og de er flotte og bløde samt de kæmper til det sidste med deres tjørne og andet.. Plus de minder mig om en god tid jeg havde, inden nogle i familien fik kraft...

Værste sygdom du kender til? Oplevet det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Spørgsmål og Svar

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: