Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!

Go down 
+11
Livian
Authdil
Rubi
Sharian Sharlario
Aaron
Jisanna
Rangiku
Lida
Nero
Xhimi
Aridóri
15 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 11:03 am

Allerdom/tid.. ikke så meget sygdom, så er det nok kraft.. Men det er skyld i jeg er i live.. (min mors første mand døde af kraft. Hvilket jeg ønsker han ikke gjorde.. Det virker bare selv mod sigende for mig at kraft er en slutning på livet.)

Hvilke slags mad tiltale dig mest?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 11:05 am

KINESISK!!! Very Happy

Hvis du skal vælge - hvad sprog ville du så lære dig af dem, som ikke er med i EU?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:19 am

Japansk.. EU eller ej!

Hvilke smilie til venstre kan du bedst lide?? Why?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:28 am

tongue - har en dårlig vane med at række tunge af alt og alle, og elsker det!! :b

Hvilket land ville du helst besøge?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 9:52 pm

Japan.. Jeg elsker deres kultur^^

Hvilke vejr tiltaler dig mest? Why?
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 6:13 am

Voldsom regn i vindstille vejr. : D
Det giver mig et fantastisk kreativt flow, gør luften helt specielt ren, laver min yndlingslyd mod mine skråvinduer og hver eneste gang er det som at starte på en frisk.


Hvad er din yndlings-drik?
Tilbage til toppen Go down
Authdil

Authdil


Antal indlæg : 69
Join date : 05/08/12

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 6:48 am

Monster energidrik! Det er ikke lige som redbull men meget meget bedre! : D



Hvad er din favorit film genre? Og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Livian
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Livian


Antal indlæg : 242
Join date : 13/05/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 5:46 pm

Fantasy genre'en.
Fordi den tillader fantastiske væsener, så som: Elvere og Drager, samt ualmindelige fænomener som magi.

Hvilket våben fra middelalderens tid vil du vælge at lære brugen af? Og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 11:02 pm

Tror det skulle være en armbryst, for både buer og sværd skulle være nemme nok, mens man ikke ser armbrysten så tit. Buer og sværd er jo også kendt idag. (: plus, jeg tror der er mere udfordring i at skulle bruge en armbryst end bue og pil.
(Må man gerne stille et førstillet spørgsmål?)

Med eller uden sukker? Gælder kager som sodavand og alt det andet også...
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 11:24 pm

Kommer så sandelig an på, i hvad og hvornår Wink I te? Aldrig. I sodavand? Fuldstændig ligeglad (jeg kan alligevel ikke smage forskel O.o) I kage? HELT sikkert! Very Happy

(og nu håber jeg ikke mit spørgsmål HAR været der....)
Ynglingsforfatter? Hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 11:42 pm

Jean M. Auel, Stephanie Meyer og J. K. Rolling, alle har det til fælles, at de skriver i fantasy-genren, hvilket er en genre, jeg elsker at læse i. Desuden er der også Dan Brown, som er en god forfatter, hvad krimier angår.. (: Har ikke en bestemt favorit, læser bare helst noget inden for fantasy eller krimier.. (: (Sry, er en læsehest)

Ynglings tegneserie figur?
Tilbage til toppen Go down
Niger Caleniel

Niger Caleniel


Antal indlæg : 21
Join date : 04/08/12

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 11:47 pm

Haha Smile Det må blive Anders And.
Lige siden jeg var helt lille, ja faktisk inden jeg kunne læse, kunne jeg fortabe mig i Anders And-blade i flere timer. Det var Anders And-bladene der for alvor gjorde mig 'kompetent' hvad læsning angår og gav mig mod på at kaste mig over romanerne Very Happy

Opfyldelsen af tre ønsker! Hvad skulle det være?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 4:10 am

- At livet ville give mening
- At alle blev enige om en ideologi, helst en blanding af kommunisme (så alle er gør deres bedste for alle bedste), fascisme (de som har de bredest skuldre tager det tungeste læs, så de små ikke falder om og dør. ) og darwinisme (da mennesker er bedst stillet ved ikke at avle videre på nogle der har levet hele livet på medicin.) (jeg er ikke et menneske der mener andre skal død, fordi de er blevet født med sygdomme de også selv ville have været for uden. På grund af vores samfunds synpunkt med at alle skal have en chance, er det et spørgsmål om jorden bliver ubeboelig inden vi har underminerende og udryddet os selv.)
- At jeg kunne tilbringe resten af mit liv på min rollespil efterskole..

Hvilke farve i en lave lampe til taler dig mest?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 6:35 am

Lilla eller rød.. Lilla fascinere mig, og jeg synes det er en flot farve, i lys specielt.. (: Rød fordi det nok nærmere er meget normalt, at man ser den farve i en lavalampe, plus det er en flot farve i lys også.. : D

Hvilke fantasidyr, ville du have malet på væggen (eller et andet sted) da du var yngre? Hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 10:01 am

Kan jeg ikke lige huske.. Anders and.. ? XDXD

foretrykket skrive redskab?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 10:14 am

Kommer an på om det er elektronisk eller i hånden. Elektronisk er jeg blevet lidt småafhængig af min IPad, og bruger den til meget sjovt nu. Ellers er det min computer (kommer an på faget også). Men hvis det skal være i den gammeldags version, er det stiftblyanter med 0.7 stifter (min favorit: en min mor har fået sit navn indskraveret i for en masse år siden, da hun selv var studerende, men kun efternavnet, så den passer mig perfekt, kan ikke lige huske hvorfor og hvornår jeg fik den)

Foretrækker du Appel, Acer, Nokia, Samsung eller en anden form for specifikt mærke, når du køber enten den ene eller anden form for elektronik?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 11:00 pm

Mobil: Nokia. Computer: Hp, tror jeg.. ellers ved jeg det ikke..

Hvad vil du helst tilsætte honning?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 6:48 am

THE!! Og massere af den, tak.. Altså theen.. (: Og honning, det kan man da også komme i kage.. (:

Er du praktisk eller boglig?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 7:02 am

.. Det ved jeg ikke.. en blanding..

hvilke instrument ville du helst kunne spille på??
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 7:05 am

Klaver med noder, og trommer.. Kan ikke engang læse noder, så det er nok første trin, det jeg kan spille, er på gehør.. Laughing

Valgfag: Drama eller Billedekunst eller Musik?
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 5:35 am

Drama! Uden drama ville intriger være kedelige! XD

Ynglings sang(e)??
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 8:55 am

Nightwish - Ghost Love Score.
Blev forelsket i den da jeg var yngre, og selv om min musiksmag har ændret sig(udvidet sig) rigtig meget siden da, så er den stadig holdt ved. : )

Ringenes Herre eller Harry Potter?
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 9:57 am

Harry Potter, helt klart herfra... Ringenes Herre har aldrig rigtigt kunne fange mig, hverken film eller bog... ):


Hvem har første priviotet? Familien eller vennerne? : D (eller novi? ^^)
Tilbage til toppen Go down
Authdil

Authdil


Antal indlæg : 69
Join date : 05/08/12

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 10:33 am

Min familie! Jeg vil gå igennem ild og vand for dem!


Iron man eller The green hornet? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Rubi
Moderator
Moderator
Rubi


Antal indlæg : 226
Join date : 17/07/12
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 6:55 am

Iron man.. Har aldrig hørt ret meget om green hornet, mens jeg har set alt for meget iron man pga to brødre bla.

Festaften eller hyggeaften? Med eller uden alkohol?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!   Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Leg: Et spørgsmål til din mednovíturianer!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Spørgsmål og Svar

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: