Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en tegne-challenge

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Endnu en tegne-challenge  Empty
IndlægEmne: Endnu en tegne-challenge    Endnu en tegne-challenge  Icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 6:20 am

Skriveborde??

Måske har nogen af jer hørt folk sige, at hvis man vil lære en person at kende, skal man tage at kikke på personens skrivebord (og/eller opslagstavle). Der finder man nemlig alle mulige ting, der kan fortælle om skrivebordets (/opslagstavlens) ejer; Papirarbejde, billeder, mærkelige nipsgenstande, gaver fra mormor, noter osv..

Kan i gætte hvad denne tegne-challenge går ud på?

Man skal (hvis man vil) tegne sin karakters skrivebord (/opslagstavle)(,eller tegne, hvordan dens skrivebord ville se ud, hvis den havde et)! Hvad ligger der på din karakters skrivebord(/opslagstavle)? Er din karakter typen, som lever i fortiden eller nutiden (eller fremtiden for den sags skyld)? Hvordan er din karakters dagligdag? Tegn dens skrivebord (/opslagstavle), og vis os det!
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Endnu en tegne-challenge  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tegne-challenge    Endnu en tegne-challenge  Icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 6:30 am

Hvor er det en helt igennem fantastisk idé!! Jeg skal så meget være med ^^
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Endnu en tegne-challenge  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tegne-challenge    Endnu en tegne-challenge  Icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 6:39 am

10 points ud af 5 mulige for den geniale idé! Hvor er det bare super kreativt! : D
Og tro mig, jeg bliver simpelthen nød til at være med! Med lidt held inden så længe.
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Endnu en tegne-challenge  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tegne-challenge    Endnu en tegne-challenge  Icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 8:12 am

Det lyder godt :)
og tak^^
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Endnu en tegne-challenge  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tegne-challenge    Endnu en tegne-challenge  Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 10:10 am

Her er Xhimis skrivebord så. I top view. @_@
Endnu en tegne-challenge  ___by_killerkittyx3-d4a51uf
(i må undskylde den dårlige kvalitet billede blev uploaded i. Regner med at rette det senere)

Folk der har fulgt Xhimi, vil måske bemærke de to detaljer fra tidligere tråde. Ellers kan jeg nævne, at perlerne på bordet er fra tråden ’En nysgerrig snusen’, og at potteplanten kommer fra ’Nyttesløs?’. Hvis hun bliver ved med, at modtage en genstand i slutningen af tråde, ender det jo med at hun har halvdelen af Orbis liggende på sit skrivebord. hun ville nemlig aldrig kunne finde på, at skille sig af med ting. Især ikke ting, hun har fået af andre.
Selvfølgelig har hun også et par bøger liggende. Sandsynligvis fra Enérgia akademiets bibliotek. Det overrasker vist ikke nogen. Den videbegærlige elver ville hade mig for evigt, hvis hun ikke fik lov til at have nogle bøger på sit skrivebord.


Newruz kommer også snart. Enten senere i dag, eller sidst i næste uge... eller noget er omkring.
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Endnu en tegne-challenge  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tegne-challenge    Endnu en tegne-challenge  Icon_minitimeMan Okt 31, 2011 7:19 am

Så har jeg også fået tegnet mit bidrag!
Nu er det sådan, at der nok ikke er meget at sige om Shila, og Alfred har et voldsomt stort skrivebord. Jeg har valgt at tegne Lidas skrivebord.

Som I nok vil lægge mærke til først, er der en censureret del, og dette handler ikke om de gængse censurregler vi har her på siden, men om at Lida ved en masse fortrolige oplysninger, og på det papir, der ligger der, står nogle af dem. For ikke at afsløre det, har jeg valgt at censurere det, og når det kommer frem, kan jeg så uploade en anden udgave uden censur ^^

Da jeg har på fornemmelsen, at Lida har en utrolig pæn skrift, har jeg forsøgt mig med skråskrift, og det kan derfor nok være svært (også grundet billedets størrelse) at se, hvad der står, så der kommer lige en lille oversigt.
Bogen der ligger på bordet er med titlen Fortroligt: Oprøret og det er nok ikke svært at gætte, hvor Lida har fået fat i den henne.
De fire bunker rapporter er benævnt med de fire navne for oprørets grupper: Spurvene, Høgene, Harerne, Rævene.
Papiret under det censurerede indeholder nogle navne på folk fra Henzel-familien. På væggen hænger en oversigt, hvor navnene Ad'mina, Ad'norakk, A. Valentin og D. Parél indgår, og ved siden af den store oversigt hænger desuden en oversigt over Paréls armé. Ser man godt efter, ser det så ikke ud som om det nederste navn er streget over?
Resten burde være til at læse, ellers så spørg ^^


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en tegne-challenge  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tegne-challenge    Endnu en tegne-challenge  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en tegne-challenge
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!
» Fantasy Tegne Event i Ebeltoft

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: