Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Empty
IndlægEmne: Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!   Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:21 am

Hej mennesker! : D
Jeg har efterhånden opdaget at der er en masse kreative mennesker herinde. Og jeg har opdaget at der er en masse mennesker der godt kan lide at tegne!

Så derfor vil jeg gerne have lov til at smide den allerførste Tegne-Challenge! *dramatisk musik*

Princippet er ganske simpelt:
Tegne-challenge'en har en overskrift, og måske et par linjer med "regler" eller "krav" som skal gøre udfordringen mere sjov og spændende.
I fremtiden håber jeg at andre også vil tage initiativ til at lave nye challenges til alle os andre her på Novítus!




Min Første Challenge:
Vores Karakterer... i NUTIDEN!

Hvordan ville jeres karakterer se ud, hvis de ikke var i denne her midelalder-fantasy-verden, men i vores verden?
Går de i street-tøj og skater i deres fritid? Er de den type man kan finde på natklupper hver weekend? Eller er de nogle af dem der bare bedst kan lide varme striktrøjer og kanin-tøffer?

Vis os det! : D Post jeres tegninger (når de engang er færdige om hundrede år) i denne her tråd, så kan vi komme med kommentarer til hinanden.

Mine tegninger er i hvert fald på vej!
Tilbage til toppen Go down
Alfred
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Alfred


Antal indlæg : 113
Join date : 14/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!   Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Icon_minitimeTors Jun 16, 2011 10:42 am

Så vil jeg da starte ud med et bidrag. Altså nutiden har alle mulige seje ting, og da Alfred blev sat fri til at shoppe, hvad end han ville i vores verden var det blandt andet brillerne. Spørger mig ikke, de er vist designet specielt til ham... Og baggrunden? Lad os bare sige, at den moderne verden har sjovere ting en det "hallucinations-injektioner", han er vandt til derhjemme i Rétneck : ) (Desuden blev han af en eller anden mystisk årsag også lidt tegnefilmsagtig - måske som følge af sidstnævnte faktor xD )



Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Alfred_nutid3


Sidst rettet af Alfred Fre Jun 17, 2011 3:55 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!   Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Icon_minitimeTors Jun 16, 2011 9:37 pm

Jeg elsker simpelthen den tegning! : D Og er fuldstændig pjattet med baggrunden! xD Sjældent har en tegning på Novítus haft så mange glade farver. xD

Men nu er det min tur! xD

ADVARSEL:
Følgende billede kan virke forstyrrende, chokerende og fremkalde bivirkninger af hysterisk latter hos de personer der kender, har mødt eller blot har hørt om troldmanden Aridóri Nir'kahl.
Fordi..! Oh, well, bare klik på linket:

Klik hér for chokerende tegning

Lad mig præsentere Dóri fra fremtiden:
Han er dedikeret kunstner og har umådelig stor indflydelse på den generelle mening om kunst og kultur. Dermed en af de mest magtfulde mennesker (ja, mennesker) indenfor den samfundsmæssige og humanistiske verden, hvilket irriterer diverse politikere og business-folk grænseløst.
Når han ikke irriterer regeringen med sin provokerende kunst og sin utrolig udadgående seksualitet, så underviser han andre i kunst på sin egen kunstskole.

Nogle vil måske udbryde: "Jamen Dux! Han går jo i stramt pink!" eller "Han har jo piercinger over det hele?!" eller måske endda "Han er jo mega gay!"
Og ja. xD Men nu er han i en tid hvor han kan være åben omkring det. Og han er nu engang den mest feminine og forfængelige karakter på Novítus, er han ikke? xD
Jeg undskylder dog for at have klippet hans pæne, lange går af. Men alle kan blive sindsyge af når deres lange hår konstant falder ned i det de er ved at male, har jeg ret?

Jeg håber det var choket (eller grinet) for i dag. : D
Tegning af Dorgon er på vej.
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!   Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Icon_minitimeFre Jun 17, 2011 7:41 am

Så er turen kommet til Dorgon, den kære sjæl!
Og nu får i en hel roman. xD

Hvor bliver nutidens slag udkæmpet? Det er nemlig rigtigt: Gennem politik og business!

Klik for billede af nutidens Dorgon


Lad mig præsentere nutidens Dorgon:
Han blev født i en familie med ringe kår (I en storby. New York?). Så han endte konstant i gadeslagsmål og ulykker. Gennem den vej, lærte han sig selv vestlig boksning, og lærte at forsvare sig selv. En ting som han har holdt fast i og finpudset lige siden dengang.
Da han nåede den sene del af sin barndom, blev han involveret i mafiaen. Han flyttede hjemmefra i en meget tidlig alder, og blev hurtigt en del af undergrundsmiljøet hvor han satte livet på spil for penge og stoffer som mafiaen kunne sælge videre. Han rørte dog aldrig disse stoffer selv og væmmedes ved tanken om dem.
I en alder af 18-19, brød han ud af mafiaens greb – en ting der var muligt på grund af den respekt og magt han havde skaffet sig selv – og blev i stedet ansat hos den internationale mega-corporation, Novus Vita der menes at råde over alt lige fra enorme aktie-auktioner til atomvåben. Han har arbejdet sig op derfra lige siden, og nu er det ham der sørger for kommunikationen mellem virksomhedens (ukendte) chefer og resten af verdenen.
Hans politiske position, netværk og personlige gruppe af bodyguards(info følger) har gjort ham til en af de mest magtfulde – og farlige – business-mænd i verden med en umådelig stor politisk og verdensøkonomisk indflydelse.

Lyder det bekendt? Det skal det helst. xD

Dorgon lever nu sit liv med arbejde på et luksuriøst kontor i toppen af Novus Vitas hovedkontor-bygning (også New York? Wall street?) hvor han deltager i møder og afpresser diverse toppolitikere.
Ved siden af arbejdet er han maneger og træner for et professionelt bokse- og MMA-hold (alle de gode, gamle drenge fra arméen) som samtidig tjener som hans personlige hold af bodyguards.
Han har – siden han ikke får de samme adrenalinkicks som han gør som Soldat der sætter livet på spil konstant – ikke været i stand til at lægge vanen med kvinder bag sig. Det samme gælder alkoholen. Dette – især det første – har resulteret i at han er sexaholic i bedste Ney York’er-stil. Og ikke nok med det, er han så kræsen og kendt for sin fine smag, at han kun date’er kvinder fra mode-branchen. (En reaktion på manglen af nutidens adelskvinder, går jeg ud fra.)
For nu at bruge et fantastisk elskov and the City-begreb: Han er vaskeægte Modelizer. Og han er en hjerteknuser.
Offentligheden ved intet om hans tidligere omgang med mafiaen, men de ved at nogle af hans bodyguards har været der. (Thor, f.eks., hvis nogen kan huske ham.)
Og hvis offentligheden fandt ud af det – uh, det kunne ikke være kønt!


… Jeg har lyst til at skrive en fanfic om alle vores Novítus-karakterer i nutiden..!
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!   Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 12:25 am

her har vi så Xhimi, som hvis hun levede i vores verden. Måske ikke tegnet på den mest realistiske måde...
egentligt tror jeg ikke hun vil være meget anderledes fra den person, hun plejer at være, hvis hun levede i den virkelige verden. Okay måske gad hun nok ikke lige gå på en skole for magikere, men alligevel er der en del ting ved hende, som ville være ens i begge verdener.
hun ville stadigt være en bogorm, håbløst genert og nok også lige så... forvirret, i vores verden.
Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Xhimi_by_killerkittyx3-d3j7zwz



Og næste er Newruz så (i menneske version 0.o ). I den virkelige verden, kan han jo ikke rigtigt være med i oprøret, så derfor må han jeg finde en anden kamp at udkæmpe. Derfor har han skiftet sværdet ud med.... en Greenpeace paraply! Tid til, at kæmpe for miljøet Newruz.
Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Newruz_by_killerkittyx3-d3j80eo
(er det bare mig, eller ligner han egentligt mes et barn på det her billede?)

egentligt var der en del rpoblemer med at finde ud af hvordan Newruz skulle være og jeg overvejede egentligt bare at gøre ham til en kat, da det var det første der dukkede op i mit hoved da jeg tænkte på Newruz i den virkelige verden...
Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Cat_by_killerkittyx3-d3iwtp7
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!   Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Icon_minitimeMan Jul 11, 2011 10:13 pm

Efter lang tid i nutiden, har Shila fundet sit sted at passe ind!

I en verden, hvor kønsrollerne ikke længere er så markante, er hun utroligt nok steget højt i, hvad man kan opnå, når man ønsker at beskytte den civile befolkning. Derfor er Shila endt i SWAT (og så ser vi bort fra, at der pt aldrig har været en kvinde i SWAT). Hun er med i afdelingen i storbyen, og deres uniformer er i farven "city blue", hvilket jo minder en del om den uniform, hun er vant til hos Novítus (:
I fritiden er hun MMA fighter (mixed martial arts), og selvfølgelig er hun faldet over Dorgons gruppe, som hun brændende ønsker at kunne leve op til. Hun er en hektisk kvinde, der til hver en tid kan få en opringning, hvorefter hun smider alt, hvad hun har i hænderne og forsvinder. Endnu har hun ikke haft et fungerende fast forhold til en mand, da de som regel bliver trætte af, at hun sætter sit arbejde over det personlige liv. Hendes lille lejlighed på 5. sal indeholder kun lige det nødvendige, og bærer tydeligt præg af, at hun næsten aldrig er hjemme.

Jeg er for doven til at gøre noget ved størrelsen, så I får den lige som link
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!   Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endnu en tegne-challenge
» Database over tidligere karakterer
» Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?
» Fantasy Tegne Event i Ebeltoft

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: