Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 8:18 am

Som jeg skrev i den seneste mail, så skal jeg til virkelig at gøre noget for at finpudse Orbis og alt hvad der hører med. Det grafiske, kulturerne, historien osv. Og det er jo alt sammen meget fint, men jeg vil stadig gerne høre, hvad i egentlig forventer af en perfekt fantasy-verden. Hvordan skal stemningen være? Hvilke detaljer skal med?

Denne hér tråd handler egentlig bare om at komme med konstruktive forslag.
Send alt hvad i kan, der beskriver hvad i ønsker! Links til andre fantasy-sider, tegninger, musik eller selv-skrevne tekst-stykker.
Vi er alle en del af denne her verden, og jeg ville ikke være en god Administrator, hvis jeg var døv overfor verdenens indbyggere samt rebeller.

Hvis der er nogen hér, som kan komme op med noget kreativt - håbefulde talenter og skabs-kunstnere - alt lige fra tegninger og illustrationer til selv-skrevet musik eller andre idéer, så skriv endelig til mig! Vi har brug for al mulig hjælp, for at gøre Orbis så farverig som muligt.

Kom glad, kom kreativ! ^^


Sidst rettet af Duxis Lør Feb 26, 2011 11:25 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:14 pm

Jeg kan se at der ikke er det store initiativ..!
Så lad mig da fremlægge lidt af det jeg har i tankerne at gøre:

Jeg tænker mig til en stemning som er mystisk, udfordrende men alligevel kan være imødekommende.
Der skal indføres mere krig, flere fjentligheder, mere racisme og alt det som vi ikke bryder os om, men samtidig skal de karakterer som hører sammen med hinanden knyttes tættere.

Vi skal tættere på den mørke middelalder udenfor storbyerne, med sygdom, krigsskadet mennesker, men inde i selve byerne skal det gøres så prægtigt at selv ikke final fantasy kan hamle op med det!

Magien skal vi have mere af - Magi på elvernes side og alkymi på menneskernes. Jeg vil muligvis søge spillere som mentalt kan kontrollere disse to ting, for for alvor at indføre vores magiske fremgang, uden at det kører af sporet.

Jeg forestiller mig en stemning som er i stil med multiple-choise spil som DragonAge og Neverwinter Nights.





Sig hvad i syntes, kom med nogen forslag, skal jeg gøre noget anderledes?
(Leeeev!)


Sidst rettet af Duxis Man Mar 15, 2010 12:27 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:43 pm

bounce uhuh... cheers Det ser helt vildt godt ud... Man får helt lyst til at springe ud af døren og købe spillet... Laughing

Jeg er med på den, samt på at få gang i et par festivaller - se "Søges".
Der mangler vi stadig at få fast lagt hvad der skal laves og hvornår det skal være Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Katjna
Gæst




Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 2:56 am

Jeg er helt med på idéen, jeg er egentlig godt tilfreds med det som du forestiller dig, men der er lige noget jeg må påpege(ved det, det lyder super brokke agtigt). Jeg vil også super gerne have mere alkymi, magi og mystik, men jeg mangler meget forklaringer på hvad man kan og ikke kan som magiker og alkymist. Jeg er selv lidt bange for at rode mig ud i det, så det jeg nok efterlyser er en brugs manual til alkymi og magi! ^^
I forhold til sådan med layoutet, eller hva faen man nu skal kalde det, så ville det være overdrevet fedt at få nogle flere kort og sådan. Måske du også kunne uddybe racerne og deres forhold til hinanden? Jeg syns sådan set at det der er, er super cool, men det ku være lidt nemmere med racismen og så videre, hvis man ved hvem man hader du ved Twisted Evil xD xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 3:08 am

Helt enig med Katjna! ^^
- Specielt omkring magi mm.. (overvejer selv at få en magiker eller alkymist, men ved ikke rigtig hvad grænserne eller mulighederne er ? ;s )
Kunne også godt tænke mig, at kortene lå under ét emne - "Om Novítus" ville være oplagt - i stedet for opslagstavlen, da jeg synes det ville være mere overskueligt som nyt medlem Smile
Så vidt jeg kan se, er du, Dux, glimrende til grafik på com. Hvis du på et tidspunkt ville få tid, kunne det også være super cool med et billede under "Forestil dig at...", så man ikke kun havde teksten at forholde sig til, men også noget mere visuelt. Under "Forestil dig at..." om markedspladsen kunne der f.x være et billede af et par boder, tryllekunstnere og optrædende, samt folk (nogle kappeklædte eller i Novítus/hærens tøj?) der går forbi? Smile Så kan det være at historierne bliver lidt mere levende - folk får måske mere inspiration til deres emner?? ^^
Bare en ide xD
Tilbage til toppen Go down
Katjna
Gæst




Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:19 am

Super idé Caity!! Smile
Det kunne være en super motivation til trådende, når man lige som får lidt mere stemning ind i det.
Men totalt respekt og så videre med at du er stresset, just take it in your tempo ^_^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 7:33 am

Det kunne også være fedt med, en eller anden form for lejer hvor alle leje soldater mødes, og aftaler kontrakter eller sådan noget, noget i stil med fighters guild i oblivion
Tilbage til toppen Go down
Rahni
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Rahni


Antal indlæg : 194
Join date : 21/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Lige foran dig! ;P

Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:24 am

Jeg kunne ISÆR godt tænke mig at vide lidt mere om alkymismen. Very Happy og hvis bare jeg vidste de grundlæggende ting kunne jeg godt hjælpe med at finde på og skrive lidt om alkymismen. Very Happy så bare sig til Dux. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?   Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!
» Imens, i de magtfuldes verden
» Tegne-Challenge: Vores Karakterer... I nutiden!
» Hjælp til kostume! D:
» Hjælp til et tortur-forhør...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om Novítus-
Gå til: